Ranskan GP:n vapaat harjoitukset

Faustus

Well-known member
Räikkönen teki kuulemma koko ajan pieniä virheitä ykkössektorilla.

Eikös Ferrarilla varikotaktiikka määräydy aika-ajojen toisen osion tulosten perusteella?

Dev

Well-known member
Faustus sanoi:
Räikkönen teki kuulemma koko ajan pieniä virheitä ykkössektorilla.

Eikös Ferrarilla varikotaktiikka määräydy aika-ajojen toisen osion tulosten perusteella?
Mun mielestä se määräytyy lauantain harjoitusten mukaan, mutta en ole varma.

Make79

Well-known member
Device sanoi:
Mun mielestä se määräytyy lauantain harjoitusten mukaan, mutta en ole varma.
Ite olen aikasemmin lueskellut täältä foorumeilta, että määräytyisi perjantain harjotusten mukaan? Nii, kuka tuon sitten tietää?

Törni

Well-known member
Nyt on mielenkiintoista nähdä miten se "määräytyy" ;)

burb

.
Make79 sanoi:
Ite olen aikasemmin lueskellut täältä foorumeilta, että määräytyisi perjantain harjotusten mukaan? Nii, kuka tuon sitten tietää?
Käsittääkseni Ferrari tietää, huomenna.

Olisi aivan outoa jos tällä hetkellä olisi Ferrarilla lyöty lukkoon varikkotaktiikat kisaa varten, edessä on kuitenkin vielä tunti harjoitusta ja tunti aika-ajoja.
Varmasti ovat simuloineet kaikenlaista mahdollisuutta ja hyvin pitkälle sen mukaan toimivat, mutta että en usko että nyt jo tasan tarkkaan tietävät millä bensamäärällä kuskit lähtevät varmasti kisaan.

Törni

Well-known member
burb sanoi:
Olisi aivan outoa jos tällä hetkellä olisi Ferrarilla lyöty lukkoon varikkotaktiikat kisaa varten, edessä on kuitenkin vielä tunti harjoitusta ja tunti aika-ajoja.
Ei varmaan olekkaan. Tässä on kai vaan ollut sellaista ilmaa olemassa, että Kimiä on epäsuosittu bensamäärien suhteen. Toisin sanoen on ajateltu, että Massa on saanut paremman vapaiden harjoitusten menestysten perusteella valita sopivan polttoainekuorman ja Kimin on sitten vaan pakko ollut ottaa painavampi lasti. Tai kumpi nyt sitten on Massalle sattunut edullisempi olemaan :D

WebSlave

Trackman
Törni sanoi:
Ei varmaan olekkaan. Tässä on kai vaan ollut sellaista ilmaa olemassa, että Kimiä on epäsuosittu bensamäärien suhteen.
Minä muistelisin, että Kimi on itse sanonut, että taktiikka laaditaan yhdessä kuskin ja tallin välillä. Niin kauan kuin Kimi ei ollut tyytyväinen autonsa käyttäytymiseen, eli ei uskonut pystyvänsä paalulle/eturiviin, ei keveällä bensalastilla olisi saavutettu mitään hyötyä, koska olisi joka tapauksessa jääty samalla taktiikalla ajavien taakse. Siksi raskaampi lasti oli ainut järkevä vahtoehto.

Dev

Well-known member
Nyt siellä on sitten radan kanssa jotain ongelmia.

Mikkonen

Well-known member
Kovalaisenkin vauhti alkaa löytyä.. äsken harkoissa jo 1:16.2, mikä on puoli sekuntia nopeampi kuin yksikään Heikin eilisistä kierroksista.

jameson

Well-known member
kumma kun mäkit ei oo ajannut aikaa vielä. onko ongelmia vai onko ne vaan niin varmoja et ne menee niin lujaa et ei oo hätää.

jameson

Well-known member
alonsolla jotain ongelmia, äijää häärii auton kimpussa ja mies ei ole vielä aikaa saanut tai ajanut

Thunder

Vihan aiheuttaja
Helvetti, Bratwurzi halusi sliipata Kimiä varikon kohdalla ja siitä ohi, tuleekohan huomauttamista makkaralle?

Dev

Well-known member
Räikkönen teki uudet pohjat ykkösektoriin. 21,9

Juu Alonsolla taitaa olla ongelmia.

jameson

Well-known member
onkohan kimillä mitään jakoa massaan. teki aika kovan ajan

Mikkonen

Well-known member
Massalle 15.0, ylivoimaisesti vkl:n nopein kierros.

Liuzzi keikkuu taas tuloslistan viidentenä. :eek!:

Vielä 10 min jäljellä..

Dev

Well-known member
Massa tykitti pirun kovaa.:nope:

Alonsolla on oltava ongelmia. Onko se ajanu vielä yhtään kierrosta?

Ghost_Glove

Jääkausi
Sijainti
Ylöjärvi
Onko Alonsosta tietoo???
Hamiltonkin oli kovin pitkään ajamatta kierroksia...eikä vieläkään ole ajanut kuin 5 kierrosta. 9 minsaa jäljellä...

Kuikka

Well-known member
Jousituksessa ja hydrauliikassa kuulemma lonsolla ongelmia.