Mun mielestä se määräytyy lauantain harjoitusten mukaan, mutta en ole varma.Faustus sanoi:Räikkönen teki kuulemma koko ajan pieniä virheitä ykkössektorilla.
Eikös Ferrarilla varikotaktiikka määräydy aika-ajojen toisen osion tulosten perusteella?
Ite olen aikasemmin lueskellut täältä foorumeilta, että määräytyisi perjantain harjotusten mukaan? Nii, kuka tuon sitten tietää?Device sanoi:Mun mielestä se määräytyy lauantain harjoitusten mukaan, mutta en ole varma.
Käsittääkseni Ferrari tietää, huomenna.Make79 sanoi:Ite olen aikasemmin lueskellut täältä foorumeilta, että määräytyisi perjantain harjotusten mukaan? Nii, kuka tuon sitten tietää?
Ei varmaan olekkaan. Tässä on kai vaan ollut sellaista ilmaa olemassa, että Kimiä on epäsuosittu bensamäärien suhteen. Toisin sanoen on ajateltu, että Massa on saanut paremman vapaiden harjoitusten menestysten perusteella valita sopivan polttoainekuorman ja Kimin on sitten vaan pakko ollut ottaa painavampi lasti. Tai kumpi nyt sitten on Massalle sattunut edullisempi olemaanburb sanoi:Olisi aivan outoa jos tällä hetkellä olisi Ferrarilla lyöty lukkoon varikkotaktiikat kisaa varten, edessä on kuitenkin vielä tunti harjoitusta ja tunti aika-ajoja.
Minä muistelisin, että Kimi on itse sanonut, että taktiikka laaditaan yhdessä kuskin ja tallin välillä. Niin kauan kuin Kimi ei ollut tyytyväinen autonsa käyttäytymiseen, eli ei uskonut pystyvänsä paalulle/eturiviin, ei keveällä bensalastilla olisi saavutettu mitään hyötyä, koska olisi joka tapauksessa jääty samalla taktiikalla ajavien taakse. Siksi raskaampi lasti oli ainut järkevä vahtoehto.Törni sanoi:Ei varmaan olekkaan. Tässä on kai vaan ollut sellaista ilmaa olemassa, että Kimiä on epäsuosittu bensamäärien suhteen.