Rattia ja polkimia ostamassa

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Alkoi taas himottamaan päästä ajelemaan autopelejä ratin ja polkimien kanssa. Mulla oli vanhalla koneella käytössä ikivanha Thrustamaster Formula T2, joka hoiti virkansa tarpeeksi hyvin. Uudessa koneessa ei ole sopivaa porttia kyseisen ratin liittimille, joten aloin harkitsemaan uuden hommaamista, joka täyttäisi nykypäivän vaatimukset.

Eli millä ratilla ja polkimilla foorumilaiset ajelette? Kokemuksia olisi kiva kuulla ja hintaluokastakin olisi kiva saada jonkinlainen käsitys. Mitään kaikista kalleinta en aio ostaa, sellainen jossa toimii perusjutut kunnolla ja ajotuntuma on hyvä, riittää vallan mainiosti.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Mulla on mikkisoftan Sidewinder vastuksilla ja olen piruntyytyväinen... Ratti sopii mun käden koolle hyvin (ilm. pienempikätösille ne nappulat siellä takana on turhan kaukana - näin muistan jostain vertailusta lukeneeni)

Mitään valittamista en oikeastaan keksi... elikkä suosittelen.. Hintakin pyörii siinä jossain 60-70 e tietämillä (ainakin tarjouksissa) joten eiköhän sekin sovi...
Ett silleen!!!!!!!!
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
SamiJ sanoi:
Eipä ole ratissa ollu mitään valittamista, toisesta polkimesta tosin katkes jousi puolen vuoden käytön jälkeen mutta se korjaantu vaahtomuoviviritelmällä ja on melkeimpä parempi ku alkuperänen :)
Sama homma kävi mulla aikanaan kaasupolkimen kanssa. Menin kauppaan ja takuun perusteella sain uudet polkimet. Anttilan myyjä kertoi, että ilmeisesti jonkinsorttinen tyyppivika ollut tuo, ja kehui että näissä uusissa polkimissa on kestävämmät jouset tms, joten ei pitäisi uusiutua. Eikä olekaan uusiutunut, nyt on ollut vissiin 5 tai 6 vuotta käytössä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen, itsekin suosittelen Microsoftin pyörylöitä, ja kannattaa sen verran satsata, että ostaa tän force-mallin, kuitenkin se on melko tärkeä ominaisuus nykypelejä vääntäessä.
 
Ylös