Rattijuopumuspoll

Oletko ollut liikenteessä alkoholin vaikutuksen alaisena?


  • Äänestäjiä yhteensä
    37

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Oletko ollut liikenteessä alkoholin vaikutuksen alaisena? Polli on julkinen, mutta ainahan voi selittää että tapahtui laillisesti, muttei yhtään turvallisemmin ulkomailla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Olen ajanut alle 0.5 promillen humalassa vaihtoehto on älytön, ei silloin ole humalassa vaikka hieman alkoholia onkin veressä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
En ole ollut liikenteessä alkoholin vaikutuksen alaisena, sillä en käytä alkoholia.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mitä on tankojuopottelu? Kuulosti niin hyvältä,niin laitoin myös sen.EDIT.Niin pyörällä vitun kännissä tietenkin.:eek:
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
En myönnä mitään, mutta jos kävely onkin joskus menny hoipertelun puolelle minä en luultavasti ollut silloin oikea ihminen arvioimaan kävelinkö kuinka suoraan. Ja nyt tuolta vastauksista jäi pois, olen ollut alle 0,5 promillen humalassa olleen kyydissä, kun ajattelin lähinnä omia tekemisiäni ja selkeesti kännissä olleen kyydissä en ole ollut.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kaveri astui joskus 23 vuotta sitten pullonpohjaan rannassa. Sälli vuosi kuin teuras. Musta arvottiin porukan selvin kuski. (8 tai 9 olutta alla)
Matkaa terveyskeskukseen n. 10 kilsaa. Puhkuin 0,6 promillea, verikokeesta 0,55.
Kortti oli pois pari viikkoa.

Oikein olisi ollut etsiä lähin maatalo jossa on puhelin ja joku kotona - ja hälyyttää sieltä apuja. Tai sitten antaa kaverin kuolla siihen rantsuun ja jatkaa grillaamista, saunomista ja ryyppäämistä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Absolutisti olen normaalioloissa alkoholin ja ajamisen suhteen. PuoliPöhkön kuvaileman tilanteen kaltaista ei ainakaan toistaiseksi ole eteen osunut. Kävellen olen kohtalaisessa humalatilassa liikenteessä jokusen kerran ollut.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kaveri astui joskus 23 vuotta sitten pullonpohjaan rannassa. Sälli vuosi kuin teuras. Musta arvottiin porukan selvin kuski. (8 tai 9 olutta alla)
Matkaa terveyskeskukseen n. 10 kilsaa. Puhkuin 0,6 promillea, verikokeesta 0,55.
Kortti oli pois pari viikkoa.

Oikein olisi ollut etsiä lähin maatalo jossa on puhelin ja joku kotona - ja hälyyttää sieltä apuja. Tai sitten antaa kaverin kuolla siihen rantsuun ja jatkaa grillaamista, saunomista ja ryyppäämistä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Veemäinen tilanne vallan.
Tuliko rekisterimerkintä tuosta?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Veemäinen tilanne vallan.
Tuliko rekisterimerkintä tuosta?
En minä tiedä.
Kävin minä tuomarin edessä seisomassa ennen kuin sain korttini takas.
Lieventävää oli niimbal gauhiast se litran vuoto kaverissa, että helpotti varmaankin tuota rangaistuspuolta.
Polliissi sanoi terveyskeskuksessa että "odotellaan vielä vähän ennen näytteen ottoa, sä olet nuori kaveri ja sulla palaa tosi äkkiä - saatttaa mennä kohta allekin" :D

Notta oli koppalakkikin moraalisesti vähän niinkun kuskin puolella tässä keississä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oon joskus nuorempana tankojuopotellut ja kadullakin olen varmaan kävellyt kännissä.

En ole kuitenkaan yhdistänyt tai yhdistämässä alkoholia liikenteeseen.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
En ole ajanut liikaa etanolia nauttineena, mutta pari kertaa väsyneenä ilman yöunia. Pahin oli lähemmäs 40h valvoneena kun rupesin pilkkimään. Aurausmerkit sai melkein kyytiä eikä uskaltanut enää suurinta sallittua ajaa. Ikkuna auki jotta jäätävä viima pitäis silmät auki. Kerran ollut ruokajuomaa nauttineen kuskin kyydissä, kun en kehdannut isännälle ryhtyä hankalaksi. Kuljettajan paras terä oli ehkä hieman alentunut, mutta paremmin hoiti homman kuin moni selvin päin.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Viinaa on tullut nautittua ennen kävelyreissua, muttei ikinä niin paljon että ihan känniin olisin mennyt. Moottoriajoneuvoa ja polkupyörää en olekaan yhdistänyt alkomahooliin. Elikkä viimeinen vaihtoehto.
 
Ylös