Bobakki
@f1hog
Olis kiva tietää, minkäsuuruinen vaihto Suomesta tulee nykyisellään ulkomaisille pelifirmoille. Käyttö on kuitenkin suorastaan helppoa.
Sepä se. Sit on vielä toi Ahvenanmaan Paf, jonne varmasti valuu rahaa.Olis kiva tietää, minkäsuuruinen vaihto Suomesta tulee nykyisellään ulkomaisille pelifirmoille. Käyttö on kuitenkin suorastaan helppoa.
Koska tämä on näennäisesti demokratia, niin jos vaan lakattaisiin äänestämästä näitä vanhasia, lipposia ja kataisia johtoon, niin voitaisiin saadakin joku, joka päättää jakaa Veikkauksen ja RAYn rahat vähän eri tavalla.Sen verran mitä lainsäätäjä päättää, tämän jälkeen firmat miettii kannattaako Suomessa toimia. Nyt niiden ei anneta miettiä, Veikkaus & RAY päättää miten paljon jakaa rahaa mihinkin ja miten paljon sisäiseen hallintoon.
Laittoko Lipponen ne jonnekin toisaalle?Koska tämä on näennäisesti demokratia, niin jos vaan lakattaisiin äänestämästä näitä vanhasia ja kataisia johtoon, niin voitaisiin saadakin joku, joka päättää jakaa Veikkauksen ja RAYn rahat vähän eri tavalla.
Editoitu.Laittoko Lipponen ne jonnekin toisaalle?
Ei kun kepun nuorisosäätiätä ja Kaikkosen vaalibudjettiin.Tarkoitatko nyt SKDL -nuorten grillijuhlia?
Nykydemareista Junkkeri ainakin on sellainen, jolle monopolirahalla rällääminen ei tuota ongelmaa. Mies on näennäisosaavan johtamisen perikuva. Puhuu pehmosia ja saa ihmiset klikkaamaan tykkää, mutta koskaan ei ole mitään todellista lisäarvoa tuottanut mihinkään.Laittoko Lipponen ne jonnekin toisaalle?
Ihan turhaan purputtelet siinä. Eikös vapaassa enää saakaan olla vapaasti? Vai koskeeko mua eri säännöt?Iggen takaa, tai iggen taakse vittuilu on kyllä ehkä just miehekkäintä ikinä. Paina paina Mosse!
Taas sä vedät jotain spesiaalihahmoroolia. "Mosselle on omat säännöt". "Kaikki on aina Mossen syytä".Ihan turhaan purputtelet siinä. Eikös vapaassa enää saakaan olla vapaasti? Vai koskeeko mua eri säännöt?
Sais opettaa muillekin ton monopolirahoilla rälläämisen. Itse pentuna joskus kokeilin lähikiskalla, mutta myyjä nauroi vaan. Kymppitonnia tarjosin muutamasta merkkarista.Nykydemareista Junkkeri ainakin on sellainen, jolle monopolirahalla rällääminen ei tuota ongelmaa.
Tollaseen viestiin pitää vastata ihan vitun isolla kuvalla lumiaurasta.Taas sä vedät jotain spesiaalihahmoroolia. "Mosselle on omat säännöt". "Kaikki on aina Mossen syytä".
Vittu nyyh. :thumbdown
Eiku en viiti tolleen vittuilla vaan sanon että tottakai Vapaassa saa olla miten huvittaa. Esim. nimittely ja ylisuuret kuvat on nimenomaan hyväksyttyjä.
Eiku olihan tuokin vähän keljusti sanottu, emmä tolleen viitti sanoo. En siis kommentoi ollenkaan.
Nyt tuli semmoinen himokas fiilis että jos en VÄLITTÖMÄSTI saa suuhuni merkkaria niin joudun ehkä poistumaan tolaltani.Sais opettaa muillekin ton monopolirahoilla rälläämisen. Itse pentuna joskus kokeilin lähikiskalla, mutta myyjä nauroi vaan. Kymppitonnia tarjosin muutamasta merkkarista.
Niin, mä en käsitä mitä mun ja Ogezin kiistely kuuluu sulle lain? Huutelet vittua, vitun luuseriksi ja vittuilet.Taas sä vedät jotain spesiaalihahmoroolia. "Mosselle on omat säännöt". "Kaikki on aina Mossen syytä".
Vittu nyyh. :thumbdown
Eiku en viiti tolleen vittuilla vaan sanon että tottakai Vapaassa saa olla miten huvittaa. Esim. nimittely ja ylisuuret kuvat on nimenomaan hyväksyttyjä.
Eiku olihan tuokin vähän keljusti sanottu, emmä tolleen viitti sanoo. En siis kommentoi ollenkaan.
Eipä toki kuulukaan. Olipahan vaan tapahtuma forumilla jota teki mieli kommentoida. Vitun luuseriksi haukkuminen oli tarkoitettu humoristiseksi sarkasmiksi omaa kommenttiani kohtaan jossa olin aiemmassa lauseessa teilannut nimittelyn.Niin, mä en käsitä mitä mun ja Ogezin kiistely kuuluu sulle lain? Huutelet vittua, vitun luuseriksi ja vittuilet.
Kyse ei siis ollut pokasta, tarpeesta, haukkumisesta tai hyökkäyksestä. Vaan ilmeisen kehnosta huumor'yrityksestä.Jos on asiaa, niin sovitaan treffit. Tuskin on pokkaa sanoa livenä luuseriksi. Mulla taas ei ole tarvetta vastata sun hyökkäyksiin eikä haukkua mitenkään.
Vejetään vaikka pullakahvit, sun haukkujen jälkeen.
Alko on myös monopoli josta ois hauska aukoo päätään.Jaska vois seuraavaksi jaskata pollin alkon monopolista.
V75 ja V5 ravithan taitaa siirtyä Fintoton alaisuuteen, eli hevosurheilu saa pitää veikkaustoiminnan voitot. Hyvä juttu, rahat niille joiden ansiosta se on saatu.Saisko totoa pelata edelleen monopolissa?