Red Bull Racing 2025 - Uusin eväin uuteen nousuun?

Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6414
No joku siellä Red Bullilla on tuollaisen siiven kehittänyt tarkoituksella Monzaa varten, että ei se Tappi nyt ihan vaan kaivanut osaa omasta taskustaan ja vaatinut sitä autoonsa.
Miksi Wache ei olisi halunnut kyseistä siipeä antaa kummallekaan kuskille? Nopeasti unohtuu forumilla miten Red Bullilla on ongelmia balanssin ja säätöikkunan kanssa ja Max rivikuskina vaan teki sen minkä jokainen muukin kuski olisi tehnyt.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
5138
Sijainti
Vantaa
Monzassa valitaan pienin mahdollinen takasiipi. Sama oli aikoinaan vanhalla Hockenheimilla. Tämä on ihan normaalia ja loogista.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6220
Miksi Wache ei olisi halunnut kyseistä siipeä antaa kummallekaan kuskille? Nopeasti unohtuu forumilla miten Red Bullilla on ongelmia balanssin ja säätöikkunan kanssa ja Max rivikuskina vaan teki sen minkä jokainen muukin kuski olisi tehnyt.
Siksi koska Pierre Waché on ammattillisesti epäpätevä. Olen ennustanut hänelle potkuja jo ennen kauden alkua.
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6414
Siksi koska Pierre Waché on ammattillisesti epäpätevä. Olen ennustanut hänelle potkuja jo ennen kauden alkua.
No sehän on ollut tiedossa että Wache tekee shitboxeja, mutta jos Verstappen voittaa epäpätevän Wachen suunnittelemalla autolla niin yllättäen se on tämän epäpätevän suunnittelijan palikoiden ansiota. Silti Tsunodalle ei anneta näitä siipiä kiusan päälle koska on kivempaa uhata tätä potkuilla joka kisan jälkeen. Eikö olisi vain helpompaa myöntää että Verstappen teki miehen työn ja hänen ansiotaa talli voitti.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
6847
Ei kai kukaan väittänyt, etteikö Max ajanut hyvin, varsinkin aika-ajossa.
Kisassa hyvä suoranopeus sitten avitti muutamaa kuskia (Albon) hyville pisteille. Ferrari ja Mersu olivat selkeästi kahta kärkitallia perässä.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5127
Eihän Yukin vanhemmat osat tarkoita tuota koko eroa, joka näillä on, vaan ehkä 0,1-0,2 s. Auto on vaan edelleen niin erikoinen, että sillä ei kukaan muu aja.
Eikä se Maxin suoritusta laske mihinkään, jos auto osuu omaan räpylään paremmin, kuin kilpakumppanin. Nytkin ajoi valtavan hienosti aika-ajoista lähtien.
Tätä voi olla aika hankala toisintaa seuraavissa kisoissa, kun pienen downforcen säädöt, joilla yleensä ajaa, ei toimi joka paikassa, kuten ei ole toimineet aiemminkaan. Hyvää kilpailua kuitenkin Mäkkien kanssa, niin mielellään näkisi näitä lisääkin
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5127
Eihän Yukin vanhemmat osat tarkoita tuota koko eroa, joka näillä on, vaan ehkä 0,1-0,2 s. Auto on vaan edelleen niin erikoinen, että sillä ei kukaan muu aja.
Eikä se Maxin suoritusta laske mihinkään, jos auto osuu omaan räpylään paremmin, kuin kilpakumppanin. Nytkin ajoi valtavan hienosti aika-ajoista lähtien.
Tätä voi olla aika hankala toisintaa seuraavissa kisoissa, kun pienen downforcen säädöt, joilla yleensä ajaa, ei toimi joka paikassa, kuten ei ole toimineet aiemminkaan. Hyvää kilpailua kuitenkin Mäkkien kanssa, niin mielellään näkisi näitä lisääkin
Itse ainakin katsoisin kaikista mieluiten, kun ajetaan kilpaa autoilla, joista kuski pystyy repimään kaiken irti, eikä niin, että kuskit yrittävät selvitä maaliin epävakaalla ja arvaamattomilla autoillaan.

Nämä tän säätöstintin autot on aivan perseestä, kun 1 talli tai 1 kuskin auto koko aikana saatu toimimaan, muut räpeltää mitä voivat ja edellämainirut ajoittain myös enemmän ja vähemmän.

Tilanne on hieman kuin olisi 20 viime vuotista Sauberia radalla. Joskus toimii, yleensä ei ja kukaan ei tajua syytä tilanteelle
 
Viimeksi muokattu:
Ylös