Reino-polli

Onko taloudessa Reinot käytössä?

• Äänestäjiä yhteensä
    42

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
:thumbdown
Nyt vasta olen nähnyt visuaalisen häpeilemättömyyden äärimmäisyyden jalkineissa. Jotain uskomattoman epäesteettistä.
Käsittämätöntä että joku alle 90 vuotias voi oikeasti käyttää tuollaisia nykypäivänä.
Crocsit on sentään jautaa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
:thumbdown
Nyt vasta olen nähnyt visuaalisen häpeilemättömyyden äärimmäisyyden jalkineissa. Jotain uskomattoman epäesteettistä.
Crocsit on sentään jautaa.
Xroxsit kalpenevat Reinoille mennen tullen. Mokovatkin muovikengät....ettäs kehtaavat yrittää astua Reinojen varpaille....

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Xroxsit kalpenevat Reinoille mennen tullen. Mokovatkin muovikengät....ettäs kehtaavat yrittää astua Reinojen varpaille....

Hah! :D:D:D
Oletko sä muka nähnyt jollain Reinot julkisella paikalla jalassa?!?
Mä en ole. Ei sellaisia kertakaikkiaan KEHTAA pitää niin että joku näkee.
Mahtavia Crocs-jalkineita olen bongannut sitävastoin satoja, ellen tuhansia julkisilla paikoilla! :ahem::thumbup:

Kansa on puhunut jaloillaan. Näkyvyysanalyysin mukaan Crocsit on kansan mielestä parhautta - Reinot on hyvin syvältä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Heti on varpaat kuumana, kun katsookin tuota Reiskojen kuvaa. Minä kun tykkään olla paljain varpain.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hah! :D:D:D
Oletko sä muka nähnyt jollain Reinot julkisella paikalla jalassa?!?
Mä en ole. Ei sellaisia kertakaikkiaan KEHTAA pitää niin että joku näkee.
Mahtavia Crocs-jalkineita olen bongannut sitävastoin satoja, ellen tuhansia julkisilla paikoilla! :ahem::thumbup:

Kansa on puhunut jaloillaan. Näkyvyysanalyysin mukaan Crocsit on kansan mielestä parhautta - Reinot on hyvin syvältä.
Crocsit kuluttavat luonnonvarat loppuun ja saastuttavat. Eikä ne edes maadu. Pois tollaiset kuleksimasta pitkin katuja. Maailma on täynnä hylättyjä Crocseja....

Lisäksi ne on rumat, jos vertaa tässä toikissakin kehuttuihin mainioihin Reinohin.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä niitä näkyy ihan riittävästi.
Josko Puolipöhkö ajaa puolilla valoilla eikä näe kunnolla.

Tai sitten otanta on hällä savosta. Täällä tullaan muodin suhteen 2 vuotta perässä ja akat keskittyy lähinnä naaman maalaamiseen, vaikka olis jotakin muutakin tehtävää ulkonäkönsä suhteen. Esim. laihduttaa 30 kiloo.:rolleyes:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Josko Puolipöhkö ajaa puolilla valoilla eikä näe kunnolla.

Tai sitten otanta on hällä savosta. Täällä tullaan muodin suhteen 2 vuotta perässä ja akat keskittyy lähinnä naaman maalaamiseen, vaikka olis jotakin muutakin tehtävää ulkonäkönsä suhteen. Esim. laihduttaa 30 kiloo.:rolleyes:
Jos mä kävelen tuohon kauppaan ja jään siihen parkkiin tunniksi niin saalis on todennäköisesti laatua 20 x crocs / 0 x Reino

Oikeasti en muista nähneeni kaupassa kellään reinoja. Tosin ne maastoutuvat jonkun 80-vuotiaan papan jalkaan niin tehokkaasti, ettei niihin kiinnitä mitään huomiota.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos mä kävelen tuohon kauppaan ja jään siihen parkkiin tunniksi niin saalis on todennäköisesti laatua 20 x crocs / 0 x Reino

Oikeasti en muista nähneeni kaupassa kellään reinoja. Tosin ne maastoutuvat jonkun 80-vuotiaan papan jalkaan niin tehokkaasti, ettei niihin kiinnitä mitään huomiota.
Niin mihin kauppaan ja missä?:doubtful:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Jussipaita polliin kertyneiden vastausten myötä,
mä alan ymmärtää teidän filosofiaanne.

Miiteissä olette kyllä kaikki nykyvaatteet päällä.
Mutta silti ylistätte täällä kilvan muinaisjäännevaatetuksen parhautta.

Suu on leveämpi kuin hartiat.
Teot ja puheet eivät kohtaa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Siinä mielessä Pöhkis on oikeassa että Reinot ei kyllä katukuvaan kuulu - kotitossut.
Mutta ei sinne katukuvaan ne crocsitkaan kuulu vaan puutarhaan perkele.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siinä mielessä Pöhkis on oikeassa että Reinot ei kyllä katukuvaan kuulu - kotitossut.
Mutta ei sinne katukuvaan ne crocsitkaan kuulu vaan puutarhaan perkele.
Eiköhän Reinojen käyttö ole juuri semmosta provosoivaa grungea. Eli juuri siksi kun ne on tarkoitettu sisäkäyttöön, niin niillä hipsitään kaduilla.:eek:

WebSlave

Trackman
Eiköhän Reinojen käyttö ole juuri semmosta provosoivaa grungea. Eli juuri siksi kun ne on tarkoitettu sisäkäyttöön, niin niillä hipsitään kaduilla.:eek:
Ensimmäisen kerran kun minä kuulin nuorison noita käyttävän oli tapaus, jossa niiden kerrottiin yleistyvän paikallisessa koulussa (yläaste tai lukio, en muista tarkemmin). Sisäkenkinä siis käytännössä. Muistan minä ne jonkun nuoren jalassa julkisellakin paikalla nähneeni.

On se mahtanut olla aika kuningas, joka on nuo jalassa ensimmäisenä kehdannut kouluun ilmestyä.