Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Totta kai. :ahem:
Onko pinkit?:doubtful:
Totta kai. :ahem:
Onko pinkit?:doubtful:
Xroxsit kalpenevat Reinoille mennen tullen. Mokovatkin muovikengät....ettäs kehtaavat yrittää astua Reinojen varpaille....:thumbdown
Nyt vasta olen nähnyt visuaalisen häpeilemättömyyden äärimmäisyyden jalkineissa. Jotain uskomattoman epäesteettistä.
Crocsit on sentään jautaa.
Vähä ihQt!!! <3 Kyllähän noi jalassa roskat vois viedä :ahem: Pdemmälle ei uskalla, kun saan helposti rasitusvammoja lättäpohjaisista kengistä...Noiden korkojen kanssa sinulla voi tulla kyllä vaikeuksia.
Xroxsit kalpenevat Reinoille mennen tullen. Mokovatkin muovikengät....ettäs kehtaavat yrittää astua Reinojen varpaille....
Crocsit kuluttavat luonnonvarat loppuun ja saastuttavat. Eikä ne edes maadu. Pois tollaiset kuleksimasta pitkin katuja. Maailma on täynnä hylättyjä Crocseja....Hah!
Oletko sä muka nähnyt jollain Reinot julkisella paikalla jalassa?!?
Mä en ole. Ei sellaisia kertakaikkiaan KEHTAA pitää niin että joku näkee.
Mahtavia Crocs-jalkineita olen bongannut sitävastoin satoja, ellen tuhansia julkisilla paikoilla! :ahem::thumbup:
Kansa on puhunut jaloillaan. Näkyvyysanalyysin mukaan Crocsit on kansan mielestä parhautta - Reinot on hyvin syvältä.
Kyllä niitä näkyy ihan riittävästi.Hah!
Oletko sä muka nähnyt jollain Reinot julkisella paikalla jalassa?!?
Mä en ole. Ei sellaisia kertakaikkiaan KEHTAA pitää niin että joku näkee.
Josko Puolipöhkö ajaa puolilla valoilla eikä näe kunnolla.Kyllä niitä näkyy ihan riittävästi.
:yuck::eek!::yuck:Kyllä niitä näkyy ihan riittävästi.
Jos mä kävelen tuohon kauppaan ja jään siihen parkkiin tunniksi niin saalis on todennäköisesti laatua 20 x crocs / 0 x ReinoJosko Puolipöhkö ajaa puolilla valoilla eikä näe kunnolla.
Tai sitten otanta on hällä savosta. Täällä tullaan muodin suhteen 2 vuotta perässä ja akat keskittyy lähinnä naaman maalaamiseen, vaikka olis jotakin muutakin tehtävää ulkonäkönsä suhteen. Esim. laihduttaa 30 kiloo.
Niin mihin kauppaan ja missä?:doubtful:Jos mä kävelen tuohon kauppaan ja jään siihen parkkiin tunniksi niin saalis on todennäköisesti laatua 20 x crocs / 0 x Reino
Oikeasti en muista nähneeni kaupassa kellään reinoja. Tosin ne maastoutuvat jonkun 80-vuotiaan papan jalkaan niin tehokkaasti, ettei niihin kiinnitä mitään huomiota.
No perkele tohon kyläkauppaan tietty!Niin mihin kauppaan ja missä?:doubtful:
Ootas pari vuotta, niin muoti tulee sinnekin!No perkele tohon kyläkauppaan tietty!
Eiköhän Reinojen käyttö ole juuri semmosta provosoivaa grungea. Eli juuri siksi kun ne on tarkoitettu sisäkäyttöön, niin niillä hipsitään kaduilla.Siinä mielessä Pöhkis on oikeassa että Reinot ei kyllä katukuvaan kuulu - kotitossut.
Mutta ei sinne katukuvaan ne crocsitkaan kuulu vaan puutarhaan perkele.
Pyydän saada huomauttamaan, että olemme yli 80-vuotiaita.Tosin ne maastoutuvat jonkun 80-vuotiaan papan jalkaan niin tehokkaasti, ettei niihin kiinnitä mitään huomiota.
Ensimmäisen kerran kun minä kuulin nuorison noita käyttävän oli tapaus, jossa niiden kerrottiin yleistyvän paikallisessa koulussa (yläaste tai lukio, en muista tarkemmin). Sisäkenkinä siis käytännössä. Muistan minä ne jonkun nuoren jalassa julkisellakin paikalla nähneeni.Eiköhän Reinojen käyttö ole juuri semmosta provosoivaa grungea. Eli juuri siksi kun ne on tarkoitettu sisäkäyttöön, niin niillä hipsitään kaduilla.