ettelbruck
Well-known member
-486 Vantaan taksi 454 Opel Insignia farmari Tuusulantie
-487 harmaa VW Touareg Toinen Savu
-487 harmaa VW Touareg Toinen Savu
Mä luulin, et tähän voi pistää näinkin. Voin kyllä poistaa viestini jos sitä vaaditaan.epänumerojärjestyksessäköhänköhän tähän postataan.
Kukas sitä vaatii?Mä luulin, et tähän voi pistää näinkin. Voin kyllä poistaa viestini jos sitä vaaditaan.
Se on mielestäni yhtä mielekästä, ellei mielekkäämpää kun oon hakenut rekkareita ja merkannut ne vihkooni sillein et ne alkaa ykkösestä ja loppuu 999:seen, mut en sillei kerää ykköstä ja eti kakkosta monta viikkoo vaan haen sillein et merkkaan sen kakkosen siihen ykkösen perään sit kun se on löytynyt. En oikein osaa selittää sitä.Kukas sitä vaatii?
Mutta aloitappa ykkösestä, ja lähde siitä järjestyksessä hakemaan rekkareita, niin voi olla vähän mielekkäämpää.
Älä yritä. Ei ala soimaan Pikku Kakkosen tunnari päässäni, ei. Sormet korviin lalalalalala.Itse näin äsken rekkarin, jossa numero oli sama kuin pikkukakkosen postilokerossa.
ITG- ajeli edessäni tänään.Ymmärretty. Hyvin selitetty. Itse näin äsken rekkarin, jossa numero oli sama kuin pikkukakkosen postilokerossa.