Mites muistelen, että ainakin Williams jäisi kyllä Renault'n taakse kun budjeteista puhutaan... Joka tapauksessa jos pelkästään testejä tuijottaa, niin Renault on käyttänyt eniten testipäiviä ja ajanut vielä "epävirallisia" lentokenttätestejäkin, niitä kun ei ilmeisesti kiintiöön lasketa. Itse väittäisin pikemminkin, että muut ovat saaneet aktinsa kasaan, erityisesti McLarenin parantunut toiminta aika-ajotrimmissä oli iso juttu. Kisassahan nopeus oli jo alkukaudella heilläkin kohdallaan.
Renaultin Pat Symonds selitti Monacon renkaiden kulumista radan vaatimien säätöjen suurilla eroilla normaaliin, eikä uskonut ongelmaa välttämättä enää Nürburgringillä olevan. Riippumatta siitä, onko tuo sanahelinää vai ei, on aiempien kisojen perusteella aika helppo päätellä, että ongelma tuskin ainakaan samassa mittakaavassa esiintyy.