Eikös Haug tässä vasta vahvistanut, ettei Mersu lähde sarjasta vaikka V8 motit otettaisiinkin käyttöön. Theissen taas on spekuloinut muutamaan otteeseen BMWn pois lähtöä, jos moottoreita muutetaan.Otto Hokkanen sanoi:Nyt voikin sitten veikkailla onko seuraava lähtijä perinteinen joka sarjan luovuottaja Mercedes, vaiko lähes Jaguarin tasolle reippaasti isommalla budjetilla yltänyt Toyota.
sääli? eihän F1 mitään hyväntekeväisyyttä ole.Eliel sanoi:Autotehtaat kun pyörittää bisnestä niin siinä katotaan vaan mitä viivan alle jää - ei kiinnosta fanit, ei urheilullisuus. Bisnes vaan. Sääli.
Niin no, ei tuon sarjan pyörittämiseen aina ole tarvittu autotehtaita, joten en ymmärrä, miksi tarvittaisin nytkään. Yksityistallit tunkisivat todennäköisesti hieman mielummin mukaan jos kilpakumppaneina ei olisi ziljoonia rahaa sarjaan pumppaavia jättiläisiä.sooda sanoi:Toivottavasti Kimistä tulee maailmanmestari ennen kuin sarja loppuu.
Mitä sitten seurataan kun F1 on loppunut ja rallissa ajaa Peugeot ja Citikka kaksistaan?
Näin minäkin asian näen. Jos tehdastalleja alkaa tipahtelemaan, joutuvat päättävät elimet alentamaan kynnystä uusien tallien auttamiseksi sarjaan, jolloin tallien määrä saadaan säilymään kohtuullisena - toivottavasti. Ja eikös F1:sten historiasta löydy ajanjaksoja jolloin ollaan ajeltu suurinpiirtein yhdellä moottorimerkillä jne..Bobakki sanoi:Niin no, ei tuon sarjan pyörittämiseen aina ole tarvittu autotehtaita, joten en ymmärrä, miksi tarvittaisin nytkään. Yksityistallit tunkisivat todennäköisesti hieman mielummin mukaan jos kilpakumppaneina ei olisi ziljoonia rahaa sarjaan pumppaavia jättiläisiä.