Renaultin väritys muuttuu 2007

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Toivottavasti nyt sotkevat siihen oranssia oikeen kunnolla.

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Tuolla F1Racingissä kyttään kuvia.. Ne on vasta höpöttelemässä siellä:

Pekkeli

Well-known member
Sijainti
Oulu
Ei tuota nyt hyvällä tahdollakaan kovin onnistuneeksi väritykseksi voi sanoa. Päihittää se nyt kuitenkin tuon testivärityksen.

Calvin

Well-known member
Ensireaktio: :yuck:

Hetken kuvaa tuijotettuani totesin, että hei, eihän se ole ollenkaan paha. Ei lainkaan. Itse asiassa hyvännäköinen, parempi kuin viime kausien Mild Seven ällötys. Tuli Renaultiinkin vähän väriä. Jesh! :thumbup:

Vähän kyllä surettaa se tummansininen jota tässä ehdittiin testeissä nähdä, se oli kyllä tosi hieno...

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
Calvin sanoi:
Ensireaktio: :yuck:

Hetken kuvaa tuijotettuani totesin, että hei, eihän se ole ollenkaan paha. Ei lainkaan. Itse asiassa hyvännäköinen, parempi kuin viime kausien Mild Seven ällötys. Tuli Renaultiinkin vähän väriä. Jesh! :thumbup:

Vähän kyllä surettaa se tummansininen jota tässä ehdittiin testeissä nähdä, se oli kyllä tosi hieno...
Sama reaktio mullakin :alppu: Näyttää kyllä paremmalta kuin viime vuoden auto. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihan jees!

Parempi se tommosena on, kuin testeissä ollut 'keltanen' versio.:ahem:

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
eihän tuo nyt mitään entisaikojen legendaariselle musta kelta väritykselle mahda....itse asiassa aika korni liikaa valkoista:thumbdown

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
forti sanoi:
eihän tuo nyt mitään entisaikojen legendaariselle musta kelta väritykselle mahda....itse asiassa aika korni liikaa valkoista:thumbdown
Hieno tuo on. Etenkin iankaikkisen tylsään mild-seven banaanipirtelöön verrattuna :cool:

edit: takana on kyllä liikaa oranssia, etenkin takasiivessä, muuten hyvä

Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Ensireaktio kun tuota katsoi oli, että tuo on helvetin ruma. Nyt kun sitä on hieman enemmän katsonut se näyttää yhä helvetin rumalta.

Valkoinen + oranssi :nope: ..mihin yhdistetään keltainen mikä ei taas sovi valkoisen kanssa.. olisivat pitäneet testivärityksen. Tummansininen kun sopii keltaisen kanssa..

Porttilan Laki

Well-known member
Itse pidin uudesta värityksestä heti. Tummansininen olisi ollut jotenkin tylsä ratkaisu. Toki kaipaan alkuperäistä valkomustakeltaista, mutta sitä nyt ei tulla näkemään ennen kuin pääsponsorina voisi olla joku tuommoinen sponsori, joiden väreihin ne kuuluisivat.

EDIT:

Jaahas, parempia kuvia nähdessäni petyin. Keltainen ei sovi ollenkaan autoon.

Senten

Well-known member
Sijainti
Finland
Rusina sanoi:
Ensireaktio kun tuota katsoi oli, että tuo on helvetin ruma. Nyt kun sitä on hieman enemmän katsonut se näyttää yhä helvetin rumalta.

Valkoinen + oranssi :nope: ..mihin yhdistetään keltainen mikä ei taas sovi valkoisen kanssa.. olisivat pitäneet testivärityksen. Tummansininen kun sopii keltaisen kanssa..
Täysin samaa mieltä. Helvetin ruma :yuck:

Samalla tais hävitä nopeus :D

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Voi jeesus!

Kenties koskaan ei olla onnistuttu pilaamaan uskomattoman kauniin muotoista autoa väreillä, mutta nyt on sitten sekin päivä nähty.

Siis :yuck:

Testivärityksessään kaikkien aikojen kaunein F1 onnistuu kisavärityksessään näyttämään hirveältä.

2 sanaa: EI NÄIN :thumbdown