rFactor?

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3518
Poistitko uudelleenasennuksen yhteydessä Users kansion? Poista jollet silloin sitä tehnyt ja käynnistä peli ;)
Juu, poistin kaikki sinne jääneet kansiot.

Käskettiin kokeilla trace=3 vaihtoehtoa ja siitä tuli :

TRACE LEVEL = 3
NetComm.cpp 11193: NetComm checking command line: "trace=3"
game.cpp 1211: Entered Game::Enter()
osman.cpp 540: Entered OSMan::Enter()
plrfile.cpp 2314: Entered PlayerFile::Enter()
NetComm.cpp 14056: NetComm: Error opening banlist xml file

Eli banlistin puuttuminen ongelma?
Muistelisin että semmoinen on ainankin ollut, mutta ei ole enää?
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3518
Sain toimiin kun disabloin netcomin player filesta.

Nyt huomasin ettei käytössä ole ääniä ja ei tunnista mun pädiä ? (Lisäksi ei käynnistä jos pistän "salli onlineaktivititeetit [palomuuri?], äänet ei kuulu ja ei tunnista ohjainta.

Nämä siis pelkästään rFactorissa, muuten workkii.

Kiitoksia vinkeistä mitä sain täältäkin.
 
Viimeksi muokattu:

hara-kimi

Well-known member
Liittynyt
28.3.2007
Viestit
152
GEPLI on kyllä ihan kunkku, tosin graffoiltaan ja muutenkin fysiikoiltaan ei meikäläisen mielestä yllä rFactorin tasolle, onhan peleillä kyllä ikäeroakin tosin aika paljon. rFactoriin on kyllä saatavilla jos jonkinnäköistä kausi-modia. Osoitteessa www.rfactorf1.com melkein jokainen taitaa olla listattuna latauslinkkeineen. Myös 67 vuodelle on modi tehty mutta tuolla sitä ei näyttäisi olevan...
 

Henkaboy

Well-known member
Liittynyt
6.1.2011
Viestit
393
Oisko foorumilaisilla kiinnostusta laittaa jonkunmoinen formulasarja pystyyn, ykkösillä tai jollakin pienemmällä luokalla. Ite ajelen aika usein tuota RFT F1 2010 modia joten ite voisin sitä suositella :thumbup:
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Olen kaverin kans tässä ajellu AI:ta vastaan Formula Renault 2.0 autoilla jotka löydettiin jostain netistä. Niillä on ihan siisti ajaa ja omat skinit on helppo tehdä. Semmoset lyhkäset radat ollaan jo melkein kaikki rfcentralista koluttu ja parhaat löydetty. Jos jotain sarjaa ajettais ehdottaisin näitä autoja. Ite kyllästyin ajamaan kaverin kanssa kun se on mua 2 sekkaa hitaampi ja joutuu tekemää "ajovirheitä" että tulis edes jotain vääntöö.

E: täältä löytää noi autot ja maalausta varten templatet
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Jos jotain kiinnostaa, niin mulla on tollanen liiga

http://leaguef1c.proboards.com/

Tällä hetkellä Meganeita, yks kisa ajettu. Tarkotus saada paljon vaihtelua kun rFactorissa on potentiaalia paljon enempään kun pelkkiin Ykkösiin.

Kisat kello kolme Suomen aikaa yleensä lauantaisin jos porukkaa ilmaantuu..
 

Henkaboy

Well-known member
Liittynyt
6.1.2011
Viestit
393
Olen kaverin kans tässä ajellu AI:ta vastaan Formula Renault 2.0 autoilla jotka löydettiin jostain netistä. Niillä on ihan siisti ajaa ja omat skinit on helppo tehdä. Semmoset lyhkäset radat ollaan jo melkein kaikki rfcentralista koluttu ja parhaat löydetty. Jos jotain sarjaa ajettais ehdottaisin näitä autoja. Ite kyllästyin ajamaan kaverin kanssa kun se on mua 2 sekkaa hitaampi ja joutuu tekemää "ajovirheitä" että tulis edes jotain vääntöö.

E: täältä löytää noi autot ja maalausta varten templatet
Tähän voisin lähteä jos tulee muitakin lisää ja säätöjä pitäisi saada kun itseltä ei vielä luonnistu tuo homma :dunno: Loetkoen liiga kansa vois ihan kiva piristys olla näihin formuloihin, pitää katsoa jos kerkeän niin voihan tuota kokeilla :D
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Koskahan tuo rFactor 2 tulee? Onko mitään sen kummempia arvailuja ollut? Ei enää malttaisi tuota ykköstä ostaa, vaikka mieli kyllä totta vie tekisi.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Koskahan tuo rFactor 2 tulee? Onko mitään sen kummempia arvailuja ollut? Ei enää malttaisi tuota ykköstä ostaa, vaikka mieli kyllä totta vie tekisi.
Periaatteessa kai tänä vuonna pitäisi tulla, ovat vähän niinkun vahvistaneet 2011 julkaisun.
 

mm2006

Well-known member
Liittynyt
16.8.2008
Viestit
346
Onko kellään kiinnostusta ajella liigaa näin kesällä? Kysellen tässä kun itselläni tuo mielenkiinto nousi taas noin vuoden simuilu taon jälkeen ja suomalaisia liigoja ei taida pahemmin pystyssä olla tällä hetkellä. Yhden ainoan suomalaisen liigan tiedän mikä on kaiketi tällä hetkellä käynnissä, mutta taitaa sekin olla aika täynnä ja toisekseen mieluusti ajelisin netissä ihan anonyymisti (ko. liigassa omalla nimellä ajaminen on kaiketi "pakollista").

Parempi olisi tietenkin, jos saataisiin joku horroksessa oleva liiga heräteltyä, mutta voisin myös täysin uutta liiga kehitellä.

Että mitenkä on, löytyykö tällä palstalla mielenkiintoa kyseiseen toimintaan näin kesällä?
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3518
Itse voisin ehkä olla mukana, ^^ ehdoilla on kiva, mielestäni nämä hirveän tärkeät ja viralliset "liigat" harvoin toimivat.

Vaikka joku ilmoitus millä modilla ja millä ratapaketilla ja aika->tervetuloa tyyli on mielestäni hyvä.
 

Henkaboy

Well-known member
Liittynyt
6.1.2011
Viestit
393
Minä myös mukana! Miten nuitten säätöjen kanssa ois, kaikki samoilla vai ite kehittämillä?
 

mm2006

Well-known member
Liittynyt
16.8.2008
Viestit
346
Säätöjä voidaan sitten yhdessä miettiä, jos/kun saadaan porukkaa tarpeeksi mukaan.

Itse voisin hoitaa ylläpitoa, mutta ainakin hostaamiseen tarvittaisiin joku toinen henkilö, sillä minun yhteydelläni ei pahemmin hostita.
 

Henkaboy

Well-known member
Liittynyt
6.1.2011
Viestit
393
Hostaaminen ei onnistu täältäkään, upload parhaimillaan 0.5 megaa :D
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3518
Kuulostaa hienolta, onlinessa peli herääkin vasta kunnolla eloon mielestäni. :p
 
Ylös