RISKI XI; Brasilia - FINAALI

kouvotsovoni

Banned
Liittynyt
30.10.2008
Viestit
24
Uskomatonta, minä olin tämän veikkauksen voittaja!!! :thumbup: Nousin melkein "hamiltonmaisesti" tämän veikkauksen voittajaksi! :D
 

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Liittynyt
25.1.2006
Viestit
755
Sijainti
Selostuskopin katossa
:D Vähän väärästä päästä otettiin pronssia, mutta ensi kaudella uudestaan. :alppu:

Kiitoksia Vicelle veikkauksen pitämisestä, ensi kaudella jatketaan? :)
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
ensi kaudella jatketaan? :)
Ei, ensi kaudella tämä veikkaus ei enää ikävä kyllä jatka. Oli liian suuritöinen ja veikkaajakeskiarvot lipuivat jossain 5-8 paikkeilla, joten ei ole kovin motivaatiota kun tämä taisi olla foorumin epäsuosituin veikkaus. Oli tätä kyllä mukava tehdä, etenkin pisteenlaskua :thumbup: kiitokset vakituisille veikkaajille.

Ensi vuoden puolella järjestän kuitenkin täällä vielä yhden veikkauksen, joka ei tosin liity F-ykkösiin. Sitä odotellessa...
 

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
Noniin en olekaan vähään aikaan täällä ollut sattuneesta syystä, mutta olenpas kyllä tyytyväinen, kun pronssi tuli, vaikka puolessa välissä kautta vasta mukaan tulin. Piquet pelasti, niin kuin etukäteen toivoinkin :D
Onnittelut veikkauksen yllätysvoittajalle ja kiitokset Vicelle hyvästä ja aktiivisesta veikkauksen ylläpidosta. :thumbup:

Vice sanoit, että formuloitten parissa et veikkauksia jatka, mutta ootko GP2:sia ajatellut? Ne voisi kiinnostaa osaa porukkaa, itse ainakin olisin mukana.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Vice sanoit, että formuloitten parissa et veikkauksia jatka, mutta ootko GP2:sia ajatellut? Ne voisi kiinnostaa osaa porukkaa, itse ainakin olisin mukana.
Jep, juuri GP2 -veikkaus on ollut ajatuksissa ensi vuotta varten :ahem: en tuosta Aasian sarjasta kuitenkaan ala mitään väkertämään, koska pääsarjalla on varmaan enemmän seuraajia täälläkin.

Joten ensi vuoden puolella GP2:n parissa nähdään.
 
Ylös