Roolille näyttelijä II: Roolin poika

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jos joku häirikkö tulee sotkemaan vaikka mölkynheiton tai korttipelin tai shakin, niin en minä vain katsele vieressä, että kiva, kun nuokin osallistuvat. Lopetan pelin ja siirryn muualle pelaamaan. Minä jatkan kyllä roolitustani toisaalla, mutta täällä on hahmoja, jotka eivät halua osallistua, vaan pelkästään häiriköidä, miksi siis tekisin sitä täällä?
Hyvä idea. Täällä foorumilla kokonaisuudessaankin on hahmoja, jotka haluavat vain häiriköidä. Miksi et veisi ajatusta loogiseen päätepisteeseensä?

Hei vaan sitten!
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
VOISKO JOKU MOTERAATTORI POISTAA TÄLLÄSET PASKATOIKIT SITTEN POIS TÄÄLTÄ. JOS VAAN KITISTÄÄN JA KYRÄILLÄÄN


VITTU
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Ron Jeremy. Eiköhän siitä pienellä ehostuksella saa kolmekymppisen näköisen. Tukka värjätään ja kihara se taitaa olla muutoinkin. Varmaan 98 % maailman miehistä on äitiään pidempiä (Bud Bundy pulmusista siihen kahteen prosenttiin) joten eiköhän Jeremykin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Nyt pipo pois silmiltä! Se ei ollut mitään kuittailua, vain ehdotus että Thunkkis sopis hyvin johonkin leffaan.
Jos Thunder on näyttelijä, niin olisit ehdottanut häntä oikealla nimellä (luonnollisesti kertomatta että kyse on hahmo Thunderista). On mahdotonta arvioida sellaisen ehdokkaan sopivuutta, josta ei tiedä eikä voi tarkistaa ulkonäköä tai sitä mitä rooleja tämä on aikaisemmin tehnyt. Näyttelijä Thunder ilmeisesti siis on, koska näyttelijää haettiin?

Pidin todennäköisempänä, että kyse oli kuittailusta. Koska haettiin nimenomaan näyttelijää, poistin kaikki viestit, jotka viittasivat näyttelijöiden sijaan forumisteihin.
 

Örfil

Guest
Jos Thunder on näyttelijä, niin olisit ehdottanut häntä oikealla nimellä (luonnollisesti kertomatta että kyse on hahmo Thunderista). On mahdotonta arvioida sellaisen ehdokkaan sopivuutta, josta ei tiedä eikä voi tarkistaa ulkonäköä tai sitä mitä rooleja tämä on aikaisemmin tehnyt. Näyttelijä Thunder ilmeisesti siis on, koska näyttelijää haettiin?

Pidin todennäköisempänä, että kyse oli kuittailusta. Koska haettiin nimenomaan näyttelijää, poistin kaikki viestit, jotka viittasivat näyttelijöiden sijaan forumisteihin.
Ei ole näyttelijä mutta kannustan vakavasti uralle :ahem:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hyvä idea. Täällä foorumilla kokonaisuudessaankin on hahmoja, jotka haluavat vain häiriköidä. Miksi et veisi ajatusta loogiseen päätepisteeseensä?

Hei vaan sitten!
Vapaalta poistuminen ehtikin jo käydä mielessäni. Nykyisellään sillä on hyvin vähän annettavaa minulle, koska se sama vittuilu,- valehtelu- ja öykkäröintikirjoittelu on levinnyt kaikkiin ketjuihin. Sääli ettei Asiakeskustelun ja Vapaan välissä ole aluetta, jossa voisi keskustella vähän rennommista aiheista ja vaikka visailla ilman että kaikki ketjut menee ihan muuhun kuin aiheesta jutteluun.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tuntuu nyt siltä, että tehtävä on ollu liian vaikea vapaalle. Naisia kyllä saadaan guuglattu ja kaivettua kaikkia mahdollisia päiväunia, mutt Boris Beckerin jälkeen tää mies puoli on kyllä ihan tyhjä

Syytetäänkö nyt sitten toikin aloittajaa, vai tyhmiä forumistejä :thumbfh::thumbfh::thumbfh:


Pistetään tää pois

Ja kysytäänn vaikka sille punatukkaselle sellasta brunettia isotissistä, tosi viatonta pikkusiskoa :thumbup:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vapaalta poistuminen ehtikin jo käydä mielessäni. Nykyisellään sillä on hyvin vähän annettavaa minulle, koska se sama vittuilu,- valehtelu- ja öykkäröintikirjoittelu on levinnyt kaikkiin ketjuihin. Sääli ettei Asiakeskustelun ja Vapaan välissä ole aluetta, jossa voisi keskustella vähän rennommista aiheista ja vaikka visailla ilman että kaikki ketjut menee ihan muuhun kuin aiheesta jutteluun.
Voi hyvä luoja. Suosittelisin hankkimaan huumorin-, suhteellisuuden- ja tilannetajua.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Voi hyvä luoja. Suosittelisin hankkimaan huumorin-, suhteellisuuden- ja tilannetajua.
Se tilannetaju olisi kyllä ollut sinullekin paikallaan aikaisemmin tässä ketjussa.

Ja huumorintaju minulla on, mutta Vapaan nykyinen meno ei sitä kutkuta. Ei ole minun tyylistäni huumoria (enkä toivottavasti moista koskaan opikaan pitämään hauskana). Miksi se poistuminen ihan paikallaan olisikin, koska ei Vapaan meininki ainakaan mihinkään muutu.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olikos joskus jotain sovittu, kuka moderoi missäkin. Jos oli, niin niillä mennään PISTE

Jokainen tietysti voi lukita oman toikkinsa, tyyliin.... mutta toisten viestien poistaminen, ihan vaan jos siltä tuntuu, sotii nyt kyllä vapaata vastaan :thumbfh:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olikos joskus jotain sovittu, kuka moderoi missäkin. Jos oli, niin niillä mennään PISTE
Ei ole sovittu. Se etten moderoi Vapaata (kuin ääritapauksissa muiden moderaattorien ollessa muualla) oli oma päätökseni.
Jokainen tietysti voi lukita oman toikkinsa, tyyliin.... mutta toisten viestien poistaminen, ihan vaan jos siltä tuntuu, sotii nyt kyllä vapaata vastaan :thumbfh:
No eihän Vapaa mitään poistamisvapaata aluetta ole. Onhan täältä poistettu kokonaisia ketjuja kun on "siltä tuntunut". Itse asiassa muutamaa ääritapausta lukuunottamatta valtaosa Vapaan poistoista on ollut (muistini mukaan) juurikin "siltä tuntuu"-pohjalta tehtyjä. Osaa olen itsekin ihmetellyt. Tein Vapaan tyylisen "sumea linja"-päätöksen moderoidessani omaa ketjuani.

Lukottaminen olisi ollut vielä hölmömpää, koska se olisi blokannut asiallisetkin vastaukset. Ei että pitäisin poistoa hölmöpänä kuin viestejä joiden takia poistoihin ryhdyin.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ehdotan varoitusta hahmolle Webslave öykkäröinnistä, egon kohotuksesta sekä omien mielihalujen tuomisesta esiin vapaan moderoinnin linjan kautta.

Vituttaa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei ole sovittu. Se etten moderoi Vapaata (kuin ääritapauksissa muiden moderaattorien ollessa muualla) oli oma päätökseni.

No eihän Vapaa mitään poistamisvapaata aluetta ole. Onhan täältä poistettu kokonaisia ketjuja kun on "siltä tuntunut". Itse asiassa muutamaa ääritapausta lukuunottamatta valtaosa Vapaan poistoista on ollut (muistini mukaan) juurikin "siltä tuntuu"-pohjalta tehtyjä. Osaa olen itsekin ihmetellyt. Tein Vapaan tyylisen "sumea linja"-päätöksen moderoidessani omaa ketjuani.

Lukottaminen olisi ollut vielä hölmömpää, koska se olisi blokannut asiallisetkin vastaukset. Ei että pitäisin poistoa hölmöpänä kuin viestejä joiden takia poistoihin ryhdyin.
ELI???

Oliko poisto pyydetty, vai sellanen, vittu toi on tyhmää veto??

Kyllä nää sun kyselytoikit on mielestäni menny ihan ok. Ain täällä tulee sitä ylimääräistä kuraa/kuittia sinne, mutta jos sitä lähdetään poistamaan, niin... sitä saa mitä tilaa.. laulo Yölintu muinoin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
ELI???

Oliko poisto pyydetty, vai sellanen, vittu toi on tyhmää veto??
Ei tuosta kukaan muu ole report bad postia painanut, se oli oma "pyyntöni".
Kyllä nää sun kyselytoikit on mielestäni menny ihan ok. Ain täällä tulee sitä ylimääräistä kuraa/kuittia sinne, mutta jos sitä lähdetään poistamaan, niin... sitä saa mitä tilaa.. laulo Yölintu muinoin.
Ensimmäinen meni ok, toiseen alkoi tulla "HAISTA VITTUa". Jotka sitten poistin, ja muutkin toisiin forumisteihin viittaavat viestit (jotka olisin jättänyt ilman noita haistatteluviestejä). Tulee juu aina kuraa ja arvasin mitä poistoista seuraa, mutta ne olisivat vieneet koko ketjun väärille linjoille. No, niin vei poistotkin, ja koko roolitusketjujen idea oli sen tien kuollut, koska asiaslliset vastaukset loppuivat siihen. Lose-lose-tilanne, mutta eipä tarvitse katsella noita haistatteluhuutoviestejä.
 

Jenson Button

Active member
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
36
Minkä shattana takia täällä on nykyään ankea meininki ja hirveesti huumorintajuttomia immeisiä? Kysyys hän joka harvoin lukee ja silloinkin kännissä...
Kertooko tämä f1-fanien yleisestä mielentilasta mitä?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ja huumorintaju minulla on, mutta Vapaan nykyinen meno ei sitä kutkuta. Ei ole minun tyylistäni huumoria (enkä toivottavasti moista koskaan opikaan pitämään hauskana). Miksi se poistuminen ihan paikallaan olisikin, koska ei Vapaan meininki ainakaan mihinkään muutu.
Kun sitä huumorintajua mittaa juurikin sen huumorin ymmärtäminen huumoriksi ja kohteleminen huumorina, mikä ei omaan huumorintajuun istu. Kummakos se on omaan huumorintajuun sopiva juttu huumoriksi mieltää.

Lienevät tosin moiset harmaasävyt mustan ja valkoisen erikoismiehelle mahdoton konsepti hahmotettavaksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Minkä shattana takia täällä on nykyään ankea meininki ja hirveesti huumorintajuttomia immeisiä? Kysyys hän joka harvoin lukee ja silloinkin kännissä...
Kertooko tämä f1-fanien yleisestä mielentilasta mitä?
Webslave päätti vähän onanoida ja siivosi omasta mielestään turhia hassutteluja pois, että toikkinsa pysyis siistinä. Ei vissiin osannut arvata, että siitä seuraa samaisessa toikissa jumalaton huuto, mikä on aivan okein.

Vituttaa vieläkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mutta tuota, kyllä tätä lässytystäkin on ihan hauska seurata!
 

Jenson Button

Active member
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
36
Tosin se lässytys ei kyllä mene mun huumorintajuuni joten poistettakoon kaikki lässytys
 
Ylös