Kyllä toi Monaco saa olla, muuten aikas hyväksyttävät ruupenitOttais nyt Indyn, Monacon, Hungaroringin ja Imolan huitsin vittuun sieltä sarjasta.
Rakas Esteban!E. Tuhero:
Jotenkin tuo kaikkien haukkuminen aiheuttaa pienen inflaation koko ruupeneille... Tykkäsin enemmän vanhan ajan ruupeneista joissa mollattiin "ruupeneita" eikä kaikkia... mutta minähän olenkin tylsä.
Mitäs luulet kun olet vuosikausia pelannut käsipalloa ruotsinkielisessä joukkueessa?JOC:
Olen jo tätä ennenkin miettinyt, että onko Joneksella joku addiktio anaaliseksiin?
Sain palautetta että Ruupeneista pitää ottaa kaikki hauska pois, ja niin olen tehnyt.JJ7:
Hohhoijaa..
Sori vaan Jones, "Ruupeneissasi" ei tälläkään kertaa ollut mitään hauskaa, vaikka uskolliset perseennuolijasi toista väittävätkin.. wink
Dear Jones.Jones
Rakas Esteban!
Kyllä esim. da Matta, Panis, Webber, RUBENS, Fisichella jäivät ilman kausi Ruupenia. Kausi on pitkä ja siinä kerkee kyllä mokailemaan jokainen, jopa minäkin.
Mulle kävi nimittäin niin että Imolan GPn alkaessa olin ottanut kaffeekupin käteeni ja otin siitä hörpyn, ja huomasin että olin unohtanut siitä sokerin kokonaan pois. Kyllä viisaskin siis tekee mokia. Onneksi tämä jäi kauden ainoaksi mokaksi.
Rakas Eritteinen Tuhero.E. Tuhero:
Dear Jones.Jones
Rakas Esteban!
Kyllä esim. da Matta, Panis, Webber, RUBENS, Fisichella jäivät ilman kausi Ruupenia. Kausi on pitkä ja siinä kerkee kyllä mokailemaan jokainen, jopa minäkin.
Mulle kävi nimittäin niin että Imolan GPn alkaessa olin ottanut kaffeekupin käteeni ja otin siitä hörpyn, ja huomasin että olin unohtanut siitä sokerin kokonaan pois. Kyllä viisaskin siis tekee mokia. Onneksi tämä jäi kauden ainoaksi mokaksi.
Ensinnäkin haluan korrostaa ettei minua tule sekoittaman kenties lahjakkaimpaan ikinä kaudella 98 ajaneeseen argentiinalais-kuskiin.
Tuo imolan episodisi tuo kieltämättä syvyyttä näihin ruupeneihin. Olin aina ajatellut näiden takana olevan jonkin yli-ihmisen, mutta otan sinut virheineen kaikkineen.. Itsekin kerran menin vessaan ja painoin valokatkaisijaa vaikka siellä oli jo valot päällä! Pimeyshän siitä tuli. Hetken mietin olinko tehnyt virheen vai halusinko alitajunnassani kusta pimeässä.. Ehkä pakon sanelemana myönsin virheen, mutta en ole päätöstä katunut. On huomattavasti helpompaa olla kun tietää olevansa vain ihminen.
Joten jatka ihmeessä valitsemallasi tiellä mutta ota palaute vastaan avoimin mielin vaikkei se aina rakentavalta tuntuisikaan.
Parahin veli!JJ7:
3) Ferrari. Todella heikko välillä, mutta nousi mestaruuteen FIAn avulla. Järkyttävät resurssit testata vaikka omalla radalla, mutta siitä huolimatta että neljä puna-apinaa kiertää rataa, ei saada kunnon renkaita aikaiseksi.
-Menestys on siis testausmahdollisuuksista kiinni..?
4) Sauber. Teknisen etumatkan ansiosta olisi pitänyt jyrätä keskitason muut tallit, mutta nyt ainoastaan onnistui onnella Indyssä.
-Teknisen etumatkan..?
8) Jaguar. Pääsi kalliista Irvinestä eroon ja ajoi monena perjantaina hyvin. Sitten lauantaina vauhti täysin kateissa. Vaihtoi Pitsonian Vilssoniin. Miksi?
-Lauantaina vauhti täysin kateissa? Webber sijoittui lauantain aika-ajoissa kaksi kertaa kolmen parhaan joukkoon..
-Miksiköhän..? Wilson kyllä oli pettymys..
9) BAR. Samaa japsivehkeilyä mitä Toitsullakin. Tulokset voi lukea kauden jälkeen. Tallipäällikkönä vielä samanlainen kokovartalokyrpä kuin Rellullakin.
-Käytätkö useinkin ilmauksia kokovartalokyrpä/-dildo..?
7) Kimi Räikkönen. Munasi pari aika-ajoa pahasti ja sitten olikin huippusijoituksista ulkona Kanadassa ja Espanjassa. Muutamassa kisassa tuli ihmeellisiä vaisuja hetkiä, kun rengassarja ei toiminut. Ja sitten vielä ne kierroksella ohitettavat???
-Entäs "öljyä radalla"..? wink
doubtful