Quklis
oiyp)ia
Hejsan Sverige.
Venäjälle on kyllä paha keksiä tasavertaista vastusta.. Ehkä Venäjä versus Kiina?
Venäjälle on kyllä paha keksiä tasavertaista vastusta.. Ehkä Venäjä versus Kiina?
Mun mielestä on sangen outoa leimata ruotsalaiset vastenmielisiksi. Väittäisin että keskivertoruotsalainen on aika mukava ja seurallinen tyyppi.Ruotsiin, parempi elintaso vaikkakin vastenmieliset asukit... Pakko kai se on sinne mennä
Ja kyseessä ei ole homofobia / ainaiset jääkiekkotappiot vain omakohtainen kokemus.Mun mielestä on sangen outoa leimata ruotsalaiset vastenmielisiksi. Väittäisin että keskivertoruotsalainen on aika mukava ja seurallinen tyyppi.
Kerroppa lisää näistä kokemuksista.Ja kyseessä ei ole homofobia / ainaiset jääkiekkotappiot vain omakohtainen kokemus.
Aistin, että tässä voitais jatkaa ikuisuuksia jos rupeaisin syvemmältä ruopimaan näitä juttuja. Tää on mun tämänhetkinen mielipide ruotsalaisista, se saattaa ajan mittaan muuttua... Ei me kaikki esimerkiksi tykätä venäläisistä / jenkeista jne. Sehän on vaan oma käsitys toisista.Kerroppa lisää näistä kokemuksista.
Mie matkustaisin Kiinaan. En ehkä sen takia että Venäjä olisi vastenmielinen, vaan kiinalainen kulttuuri kiehtoo enemmän.Ehkä Venäjä versus Kiina?
Vastaan saman, vaikka jaskasin näppäilyn.Hurreissa ois helpompaa ja tasaisempaa eloa, mutta Rysslandiassa mielenkiintoisempaa ja rosoisempaa. Ja venäläinen sielu puhuttelee ainakin mua enemmän kuin ruotsalainen lagom.
Tröpö!:thumbup:Vastaan saman, vaikka jaskasin näppäilyn.
Äläs nytKnoukkari tällä hetkellä ainoa Venäjälle lähtijä..
Kun Moe tuhosi kaikki muut. :jaska:Miksei muuten voisi lähteä etelään tai pohjoiseen?
Kato ku c on liian hapokasta!Äläs nyt
Miksei muuten voisi lähteä etelään tai pohjoiseen?