Ruotsi vai Venäjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muutan mielummin ...

• Äänestäjiä yhteensä
    73
Kohtaloni taitaa skenaariossa olla toimiminen "madonruokana" joten vältyn pohtimasta asetettua kiperää kysymystä!

En kyllä kovin helposti muuttaisi Venäjälle, varsinkaan pysyvästi.

Ruotsiin, parempi elintaso vaikkakin vastenmieliset asukit... Pakko kai se on sinne mennä :mad:

Mun mielestä on sangen outoa leimata ruotsalaiset vastenmielisiksi. Väittäisin että keskivertoruotsalainen on aika mukava ja seurallinen tyyppi.

Ja kyseessä ei ole homofobia / ainaiset jääkiekkotappiot vain omakohtainen kokemus.

Hurreissa ois helpompaa ja tasaisempaa eloa, mutta Rysslandiassa mielenkiintoisempaa ja rosoisempaa. Ja venäläinen sielu puhuttelee ainakin mua enemmän kuin ruotsalainen lagom.

Kerroppa lisää näistä kokemuksista.

Aistin, että tässä voitais jatkaa ikuisuuksia jos rupeaisin syvemmältä ruopimaan näitä juttuja. Tää on mun tämänhetkinen mielipide ruotsalaisista, se saattaa ajan mittaan muuttua... Ei me kaikki esimerkiksi tykätä venäläisistä / jenkeista jne. Sehän on vaan oma käsitys toisista.

Se, mitä tosiaan olen omista pakotetuista Ruotsin reissuistani kokenut, on se käsitys ruotsalaisista ärsyttävinä ihmisistä. Yksinkertaisesti: Svenssoneista en pidä. Piste. Tähän saa jäädä ellen sitten mieltäni muuta. Vastenmielinen oli ehkä turhan vahva sana.

Knoukkari tällä hetkellä ainoa Venäjälle lähtijä.. :o:D:D:D

Ruotsi kuulostaa turvallisemmalta vaihtoehdolta. Ja sitä se varmasti onkin. Ruåttin kieli sattuu olemaan vielä kohtalaisen hyvin hallussa, joten Ruotsi on vahva valintani.

Äläs nyt:mad:

Miksei muuten voisi lähteä etelään tai pohjoiseen?

Kato ku c on liian hapokasta!

Annetaan kuitenkin Ollin ja kumppaneiden pelata räsypokkaa rauhassa:

322.jpg

Itseasiassa kun tuota kysymystä tässä pohdin, niin itseasiassa sinne venäjälle lähtisin. Jos koko venäjänvastainen eurooppa ja amerikka sun muut muuttais Ruotsiin niin lievä tungoshan siinä tulisi. Venäjälle mahtuu vielä suht hyvin vaikka 4 miljardia ihmistä sinne tunkisi, 1 miljardi Ruotsissa olisi jo hieman liian tungosta.