Ei kai missään enää kennoja käytetä, vaan transponderilla otetaan ajat? En tuolta sääntökirjasta löydä mitään rajoitusta sille, miten maalilinja ylitetään. Se on tietysti, että ennakkomerkin ja stop-merkin välillä ei saisi pysähtyä.Voi olla kisaorganisaation toimistossa pitkä ilta tiedossa kun rupeavat tuota Evansin maaliintuloa perkaamaan
Eikös maaliin pidä tulla kennojen keskeltä eikä sivustakäsin? Myöskään ei ihan seljennyt et ajoiko tuon tilanteen jälkeen suoraan maaliatlle vai ei... Ja ylipäänsä se et mitä kautta, kun auto on väärällä puolella penkkaa.
Otetaan valokennolla virallinen aika.Ei kai missään enää kennoja käytetä, vaan transponderilla otetaan ajat? En tuolta sääntökirjasta löydä mitään rajoitusta sille, miten maalilinja ylitetään. Se on tietysti, että ennakkomerkin ja stop-merkin välillä ei saisi pysähtyä.
Tais joka toinen koluta penkkaa ekalla vedolla, Breen aloitti ja Tänäk meni perä edellä. Neuvillen veto oli toisinto Armstrongista mutta kovemmalla kyydillä, oli ihan herran hallussa mihin se ampuu sieltä penkan päältä.Neuvillen paikka oli ihan ammattikatsojan paikka, katsoin jo ekalla kierroksella että mielenkiintoinen mutka ja että siinä on penkka täynnä haalariukkoja vaikka muuten pätkällä ei hirveästi katsojia näkynyt.
Ja päälle 10sek penaltti. Taisi kisa ratketa siihen, sääli.No nyt oli nolo evanssilta
Omaan silmään näytti että ensin meni penkkaan ja sitten lämä tiskissä yritti ajaa vielä suoraan eteenpäin kaataen valon jne siinä sivussa. Vähän turhan harkitsettomasti.Ja päälle 10sek penaltti. Taisi kisa ratketa siihen, sääli.
En kyllä ihan allekirjoita tätä rangaistusta, kun eipä tuossa enää penkan ylityksen jälkeen ollut paljoa tehtävissä.
Ogier?Ei ole pienintäkään epäilystä, kuka on Toyotan nro 1 tällä hetkellä.
Ollaan vissiin vääriä haastiksia katsottu, eilen ainakin oli vikan pätkän lopussa kuin Naanendaalin aurinko.EP mököttää taas ihan turhaan. Eilinen 4:s sijakin olis ollut tosi hyvä juttu tauolta palanneelta. Tuskin kukaan enepää olis voinut vaatia.