Ruotsin MM-ralli 2024

Lupatarkastaja

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
1719
Tänään on itsellä viimeinen postipäivä ennen reissuun lähtöä. Vielä ei ole passia tullut. Kaverilleni tuli ja tilasi samaan aikaan sen minunkin passin. Sellainen Friends of Rally Sweden -lätkä tuli alkuviikosta. En ole vielä keksinyt, mitä sillä tekisi. Pipo tulee sitten kun tulee, niitä nyt on omastakin takaa.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3560
ja nää Ruotsin hinnat on ihan järkyttäviä. Melkeen tuplat Latviaan ja silti Latvia anto mulle vielä alea. Ruotsista ei saanut edes ryhmähintaa🙀
Tuohon liittyen, milloinkas Latvia ja Puola tulee myyntiin? Jonkun verran kiinnostelisi.

Tuo Ruotsin rallin systeemi on mielenkiintoinen. 2019 vuonna oli vaikea löytää lippuja ostettavaksi, vaikka olin Karlstadissa erikseen nimetyistä myyntipaikoista kyselemässä. Ei osalla ollut edes mitään tietoa että siellä oli ralli alkamassa. Mutta onneksi hinta oli paljon halvempi kuin nykyään.
 

Saana

Active member
Liittynyt
22.5.2023
Viestit
38
Tuohon liittyen, milloinkas Latvia ja Puola tulee myyntiin? Jonkun verran kiinnostelisi.

Tuo Ruotsin rallin systeemi on mielenkiintoinen. 2019 vuonna oli vaikea löytää lippuja ostettavaksi, vaikka olin Karlstadissa erikseen nimetyistä myyntipaikoista kyselemässä. Ei osalla ollut edes mitään tietoa että siellä oli ralli alkamassa. Mutta onneksi hinta oli paljon halvempi kuin nykyään.
mä laitoin puolan ja latvian reissut myyntiin 01.02. Puolan rallista on jotenki edelleen tosi vähän tietoa mutta matkan muut speksit on tiedossa niin uskalsi laittaa :D Latviasta onneksi tiedetään jo paljon enemmän ja sinne mulla on ihan ok keskusteluyhteys jo järjestäjään. :D Latvian rallia multa kysytään tosi paljon ja sinne on jo nyt hyvin varauksia. Ja mulla on molempiin mökkejä jotka tulee 99% todennäköisyydellä jäämään yli ja joosta on varausmaksut makseltu jos joku on ilman eikä syystä tai toisesta halua pakettimatkalle 😆

Jossain vissiin luki että Ruotsin ralli on maan isoin yleisöurheilutapahtuma tms ja sillähän on vaikka miten pitkät perinteet ja muuta. Silti viime viikolla taas kävi kaikkea ja soittelin sinne ja puhelimessa heidän ihminen kysy että millä me tullaan. Vastasin että laivalla. Tää sit sano että loistavaa että sitte saadaan (pipot, kartat yms.) kätevästi lentokentän rallipisteestä. Jäin ihan sanattomaksi ku mikä mä oon kertomaan että laivat ajaa satamaan eikä lentokentälle 🤭
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3209
Sijainti
Lahti
Mitä!? Melkein 40 senttimetriä lunta? Tämän kisan voittaa aurausauto. Minkähänlainen on työntää ekana reitille?
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14865
Sijainti
Tampereen lenkki
Mikään muu sääpalvelu ei ennusta noin runsaita lumisaiteita, ja Forecassakin ovat siirtyneet nyt lauantaille
 

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
886
Kerkeää muuttua vielä moneen kertaan ennen perjantaiaamua.
 

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
886
Jaahas, ilmeisesti lakot sulkee satamat ke ja to. Vaikuttaakohan monenkin Ruotsin suunnitelmiin? Oma matka onneksi tiistaina.
 

Lupatarkastaja

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
1719
Jaahas, ilmeisesti lakot sulkee satamat ke ja to. Vaikuttaakohan monenkin Ruotsin suunnitelmiin? Oma matka onneksi tiistaina.
Vaikuttaako tämän matkustajalaivojen liikenteeseen? Siihen en vielä löytänyt ainakaan suoraa viittausta.

Itse kanssa kellahdan huomenna yli - jos vaan aamun junat kulkevat normaalisti tämän päivän lakon jälkeen.
 

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
886
Vaikuttaako tämän matkustajalaivojen liikenteeseen? Siihen en vielä löytänyt ainakaan suoraa viittausta.
Luultavasti ja toivottavasti ei. En ole löytänyt mistään faktaa, tuli vaan Vaasan suunnalta tietoa että satamat menisivät "kiinni".
 

Lupatarkastaja

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
1719
Luultavasti ja toivottavasti ei. En ole löytänyt mistään faktaa, tuli vaan Vaasan suunnalta tietoa että satamat menisivät "kiinni".
AKT:n tiedotteen mukaan ahtaajat lakossa. Mutta en tunne satamien isoa kuvaa niin hyvin, että osaisin sanoa sen vaikutusta matkustajaliikenteeseen.
 

Sun_0)))

Well-known member
Liittynyt
22.7.2020
Viestit
155
Sijainti
Etelä-Pohjanmaa
Kyselin wasalinen asiakaspalvelusta asiaa ja sanoivat että ei tämänhetkisen tiedon mukaan ole vaikutusta matkustajaliikenteeseen
 
Ylös