Ruotsin MM-ralli 2025

Realy

Well-known member
Lautat ja majoitus nyt hommattuna. Ekaa kertaa Ruotsiin rallia katsomaan.
Mites tuolla Uumajassa saa auton parkkiin? Ja ilmeisesti huoltoparkkiin mennessä voi ostaa rallipassit?
https://rallysweden.com/biljetter-och-merchandise/
Tuolla on luettelo paikoista mistä voi ostaa liput, huoltoparkki ja shakedown on ilmaisia. Itse olen aina ostanut passin Coopista.
Huoltoparkin lähellä n.500m on iso ilmainen parkkipaikka. Keskustan parkkihalleissa on ainakin aiempina vuosina ollut tilaa, hinta n. 13€ vrk(tai yö). Easypark-sovellus toimii. Jonkin verran on Easypark-paikkoja myös Uumajan yleisöpätkän läheisyydessä, jos meinaa esim. Powerin katsoa ja sitten kiiruhtaa laivaan.
Rallipassilla pääsee kaupungin busseilla ilmaiseksi esim. keskustasta huoltoparkkiin tai tänä vuonna esim. suht lähelle shakedownia. Ja tietysti yleisöpätkälle, johon menee myös erillisiä nonstop-busseja.
Jos keskiviikkona menee yli niin viime vuonna ainakin ehti just raatihuoneen ennakkoavajaisiin, jossa oli paikalla kuskeja ja muutama kilpuri.

Lupatarkastaja

Well-known member
Huoltoparkkiin on oma, iso parkki vajaan kilsan päässä huollosta. Huollosta kaiketi saa passeja, kun siellä on netistä ostettujen noutokin. Itse ajattelin hakea passin jostain Coopista.