Ruotsin ralli 2004

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Fautus:

Joo ei Carlsson tuossa vaiheessa näkynyt mitenkään siinä wrc.comin listassa.
 

Louhen Isäntä

Isä Aurinkoinen
Liittynyt
11.11.2003
Viestit
204
Mulle Hirvosen vauhti on ollut kaiken kaikkiaan todella positiivinen yllätys. Olin aivan varma että turpaan tulee Petteriltä niin että tukka pöllyää. Mutta kun ei.
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Tulospalvelussa oli melkoisia ongelmia, sillä lopulta Carlsson hävisi tuolla edellisellä pätkällä Grönholmille 19 sekuntia. :rolleyes:
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2477
Ouninpohja sanoi:
Aiheesta toiseen. Peueotin uudet "nuoret leijonat" ovat osoittautuneet just niin onnettomiks rattimiehiksi kuin odottaa saattoi.

Mun mielestä Henning Solberg on aivan turha jäbä mm-sarjassa. Tyyppi on kiertänyt sarjaa jo monta ja tuloksena on joka kerta (jos pääsee maaliin) joku 15. tila 15 minuuttia kärjen takana. Carlsonista kyllä voi kehittyä vielä vaikka mitä, mutta tämän rallin suoritus on ollut ainakin mulle pettymyt.

Juuso ois vetänyt noita kumpaakin pataan minuuttitolkulla.
Kun ajatellaan että Tunturissakin Juuso oli lähes Tuohinon vauhdissa vanhalla Corollalla, niin mikä olisikaan ollut vauhti nyt Ruotsissa jollain vähänkin tuoreemmalla menopelillä. Sitä voi vaan arvailla.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Duvalilla ongelmia vai Carlssonilla, tulivat pätkää ihan perätysten.
 

Ouninpohja

Well-known member
Liittynyt
14.11.2003
Viestit
111
Hirvonen tuli hyvin. Mm. Tuohino, Loeb ja Solberg jäämässä hänelle väliajoissa.
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
839
Sijainti
JKL
Marcuksele on käynyt varmaan jotain pientä tuossa kutos sektorilla kun muilla pätkillä ero muihin kasvoi niin tuolla väheni.
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
839
Sijainti
JKL
Luultavasti Carloksella spinni kun ero pysyy taas samana.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Bosse näyttäisi tekevän pohjat vaikka menetti 3 sekuntia toiseksi viimeisessä splitissä.

Muistaakseni Phil Mills sanoi, että tämä on todellinen ajajan erikoiskoe ja siltä näyttää, kun Bosse repii eroa:)
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Täytyy kyllä pyörtää omat puheensa. Nyt näyttää siltä, että Marcus tällä vauhdilla saisi Loebin ajamalla kiinni. Eroa on enää 20 sekuntia ja kilometrejä on puolet jäljellä.
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
839
Sijainti
JKL
Onkohan Duvalilla probleemia kun ei tuu väliaikaa?
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
839
Sijainti
JKL
Ei helvetti Hirvonenkin pysähtynyt ilmeisesti ja Duval on ojassa.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Mikkoz sanoi:
Onkohan Duvalilla probleemia kun ei tuu väliaikaa?
Yhtä todennäköistä on, että wrc.comin aikojenkäsittelyssä on ongelmia. Monesti on tullut turhaan pelästyttyä, kun ajat ovat viipyneet.
 
Ylös