Olis muuten mielenkiintoista kuulla Ogierin mielipiteet siitä miltä Toyotan vauhti tuntui sitä testatessa vs. kuinka nopeaksi auto on tähän mennessä kisoissa osoittautunut.
Sillonhan Ogier taisi kertoa, että eniten alustassa oli vielä parannettavan varaa. Mitähän mieltä nyt on siitä, minkä verran Toyota on autoa saanut siitä kenties parannettua.
Niin lähinnä asfaltille Toyotassa on alustaltaan varmasti yhä vieläkin kehitettävää, tuolloin Ogierin testissä autoa ei oltu paljoa ehditty testata asfaltille ja olosuhteet olivat märät. Lumella on jo nähty osviittaa suorituskyvystä ja sorallakin luulisin Yariksen olevan hyvässä iskussa, iso kiitos Hännisen testaamisen. Kumpaakin autoa vaan pitäisi alkaa saada pisteille jos merkkimestaruuspisteissä aikoo edes vähäsen kiusata muita talleja.
Jokatapauksessa Hyundai näyttäisi olevan iskussa Neuvillen käskemänä niin asfaltilla kuin lumella, Ford oli iskukykyinen Montessa lumisella, jäisellä & puhtaalla asfaltilla, lumella Ogier ei ole toistaiseksi päässyt vielä ihan Hyundain ja Toyotan vauhtiin. Mielenkiintoista nähdä mitkä ovat voimasuhteet kun autot ajavat ensimmäisessä sorakisassa.
Hyvin lähekkäin kuitenkin ovat suorituskyvyssä toisiaan, nytkin Ruotsissa kärkitiloilla kaikki neljä eri automerkkiä: Hyundai, Toyota, Ford ja Citroen.