Ruupeni Mel Bournesta!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lintu sanoi:
Ihmettelinkin, mihin Ruupenssi itse jäi puuttumaan. Vaadin, että hänet lisätään listalle! :mad: Ja selostajat myös! "Jes, turva-auto radalle! Tämä on hyvä juttu Heikille! Eiku..."
No, mun pitää tunnustaa jotain. Jouduin katsomaan kisan ilman selostusta, koska muu pändi nukkui vielä. Katsoin äsken kisan uudestaan äänen kanssa, ja olihan siellä muutama helmi. Rubensin kutsuminen vahingossa Barikolloksi oli kyllä parsain.:ahem:

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Sijainti
In the deep end
Taagii settii. Itse olisin vielä lisännyt yhdeksi ruupeniksi Mclarenin varikkonopeusnappulan, jonka ergonomiseen sijoitukseen uskotaan Mclarenilla vieläkin kuin kiveen, vaikka vasta yksi kuljettajien maailmanmestaruus ja yksi 4. sija mennyt sen takia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aqualizer sanoi:
Taagii settii. Itse olisin vielä lisännyt yhdeksi ruupeniksi Mclarenin varikkonopeusnappulan, jonka ergonomiseen sijoitukseen uskotaan Mclarenilla vieläkin kuin kiveen, vaikka vasta yksi kuljettajien maailmanmestaruus ja yksi 4. sija mennyt sen takia.
Se oli vaan tallin virallinen selitys sille, että todellisuudessa Hege näytti kieltä ja keskaria Flavio 'kokovartalodildo' Briatorelle.:ahem:

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Aqualizer sanoi:
::: D
täysrepeys

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Moe Szyslak sanoi:
Se oli vaan tallin virallinen selitys sille, että todellisuudessa Hege näytti kieltä ja keskaria Flavio 'kokovartalodildo' Briatorelle.:ahem:
Mä itse taas luulin, että Heikki painoi "Let Lewis pääs" nappulaa, kun hän luuli painavansa turpo-nappulaa nopeamman ohituksen toivossa. Talli laittaakin Heikin painamaan nappuloita Malesiassa. Toivottavasti Heikki pysyy terveenä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei mun näköjään tarvitse katsoa tällä kaudella muitakaan kisoja, kun Moe tiivistää olennaisimmat tapahtumat. :ahem:

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
Miguel sanoi:
Mä itse taas luulin, että Heikki painoi "Let Lewis pääs" nappulaa, kun hän luuli painavansa turpo-nappulaa nopeamman ohituksen toivossa. Talli laittaakin Heikin painamaan nappuloita Malesiassa. Toivottavasti Heikki pysyy terveenä.
Heikki on luultavasti vielä Rellun palkkalistoilla ja Briatore käski; "Let Fernando pass for championship!"

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Miguel sanoi:
-Heikki, press the button
- button or Button?

Forzacupika!

apina
Lisko sanoi:
Heikki on luultavasti vielä Rellun palkkalistoilla ja Briatore käski; "Let Fernando pass for championship!"
Hei siinä se onkin... ja eikun salaliittoteoriat ilmoille.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Lisko sanoi:
Rellu näytti liian tutulta peileistä ja kakkoskuskinhan pitää päästää tallikaveri ohi.

Vice

Reality bites
Itse en kyllä ikinä ymmärtänyt, miksi näitä kutsutaan Ruupeneiksi. Dissaako porukat Rubensia? :(

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Nää taidettiin jakaa ekan kerran Australian GP:n 2002 jälkeen. Ruupenihan se siellä kolaroi, monien muiden ohella.