Ruupenit HåkanHem:istä

Toni

Puusilmä
Sijainti
Kajaani
Kakkoskohta oli kyllä huippu. Ovat vissiin Saksalaiset sen verran ahkeraan käyneet Italiassa katsomassa Schumin ajoja että joitain paikallisia tapoja on tarttunut nahkahousujen lahkeisiin.

Kaveri oli ollut paikanpäällä ja nähnyt eturivin paikalta Kimin McLada-piruetin ja alkoi kuulemma perisuomalaiseen tyyliin ottamaan olutta...

Giffen:[

The Horned Reaper
Sijainti
unknown
Hyvä että Renaultit sai ansaitsemansa tunnustuksen. Mutta BAR:in kypäräkiinnitys-ongelmat unohtu...

patriot

Foorumin senaattori
Schumifani sanoi:
Alkaa jo vituttaa toi Saksa on paska maa puhe! Oon käynyt Saksassa useita kertoja ja se maa pesee kyllä Suomen 100-0. Vois joskus vakavasti harkita sinne muuttoa.
Senkus muutat! Emme jää kaipaamaan! :p :alppu: Teikäläinen muistaakseni haukkui MM-jääkiekkokisojen maalivahtia maanpetturiksi tämän pelatessa huonon pelin. Ja täällä kaveri toteaa, että Saksa voittaa Suomen 100-0. Maanpetturi? Niin....:nope: :idea:

Viimeksi muokattu:

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
aivan mahtavat ruubenit!!:thumbup: :thumbup:

ja olen kaikista eniten samaa mieltä tuon Eclestone kohdan kanssa! olen ollut varma monta vuotta että Eclestone painelee siellä nappuloita:D

Lintu

Siipeilijä
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Kisan alussahan näytettiin mielenkiintoista kuvaa sieltä jostain mistälie "lähettäjän kopista" tms. jossa oli mielenkiintoisia nappuloita. Siitä kopista varmaan myös näkee aika hyvin ekaan mutkaan, joten Bernie saattoi hyvinkin olla siellä kopissa lisäämässä tapahtumia "tylsään" kisaan :D :yuck: :thumbdown

Fisico

Well-known member
Kyllä on katkerat ruupenit. "Saksa on paska maa" -teema oli joka toisella rivillä. Kukaanhan teistä Kimi-fanesita ei tuulettaisi jos MS:lle olisi käynyt samalla tavalla ja Kimi olisi voittanut kisan.

Surkeaa :thumbdown

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Schumifani sanoi:
Alkaa jo vituttaa toi Saksa on paska maa puhe! Oon käynyt Saksassa useita kertoja ja se maa pesee kyllä Suomen 100-0. Vois joskus vakavasti harkita sinne muuttoa.
Tervemenoa. Ota pari kaveria myös mukaan..

---

Aivan ansaitut Ruupenit! :thumbup:
Tosin hieman ihmetytti itsensä Ruupenin sijoittuminen kolmanneksi. itse olisin sijoittanut Ruupeneille nimensä antaneen tumpulan kakkoseksi pohjanmutkan törmäilystään.. Mäkkärin ykköstilaa se ei kuitenkaan uhkaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Fisico sanoi:
Kukaanhan teistä Kimi-fanesita ei tuulettaisi jos MS:lle olisi käynyt samalla tavalla ja Kimi olisi voittanut kisan.
Ei siinä vaiheessa kun SS:n Ferkku kiitää holtittomana kohti ratavallia. Aivan liian hyvässä muistissa ovat 10 vuoden takaiset törmäilyt Imolassa. :frown:
Tai erään sittemmin mestaruuden kahdesti kuitanneen herran impakti Adelaidessa 9 vuotta takaperin..

Siinä vaiheessa voi tuuletella kun SS nousee hytistä ja paiskoo rattia, kuten Kimi tänään. Se vain tarkoittaa että miestä ei vaivaa muu kuin vitutus..

Viimeksi muokattu:

Jippo

www.jippo.fi
Schumifani sanoi:
Jaa ei sitten taira olla sama Saksa missä itse olen vieraillut ja työskennellyt.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Näitä ei sovi kehua, muuten ollaan Joneksesta hännystelijöitä.

Näitä ei sovi haukkua, muuten Jones suuttuu...

Joten pitäis olla hiljaa - mutta luuleeko joku, että mä pystysin semmoseen :eek!:

Mutta ainakin tilanteita ruubenien materiaaliks löyty!
Ett silleen!!!!!!!!!

Mera

Tutkija
Sijainti
Finland
"3) Rubens Barrichello. Ultrakevyellä autolla oli pakko tulla heti kisan alussa varikolle tankkaamaan. Silti hidas kuin Litmanen aika-ajossa. Sai vielä etusiiven lisäksi kisan lopussa rikottua renkaansa ettei joutunut ajamaan häpeäkierosta Ein Reich, Ein Volk, Ein Schumi-väen edessä."

:D :D Erinomaista! Ein Reich, Ein Volk, Ein Schumi... :p Hyviä ruupeneita muutenkin.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Loistavat Ruupenit! Oli kirjoitettu tunteella! :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Fisico sanoi:
Kyllä on katkerat ruupenit. "Saksa on paska maa" -teema oli joka toisella rivillä. Kukaanhan teistä Kimi-fanesita ei tuulettaisi jos MS:lle olisi käynyt samalla tavalla ja Kimi olisi voittanut kisan.

Surkeaa :thumbdown
No kuten aiemminkin olen kertonut, saksalaiset natsit kiduttivat äitini perhettä sodassa. Äidin pienin veli kuoli sitten nälkään. Jos en tällaisen jälkeen SAA tuntea aitoa katkeruutta ja inhoa saksalaisia kohtaan, niin sitten olen sinulle surkea.

Ja puhumattakaan että olen niitten mulkkujen kanssa töitä 15 vuotta. Eräs (ihan oikeasti lapsena kuulunut Hitler-jugendiin) oli kyllä omaksunut rotuoppinsa ja käytöstapansa sieltä.:thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin oli vitutus korkealla eilen että unohtui eräs pääRuupeneista. Eli McLarenille lisäksi:

1) Kehitti niin hyvä etusiiven että eivät kehtaa käyttää sitä kisoissa etteivät vain vahingossakaan voita kisoja. Toki sen voi nyt testikiellon aikana asentaa johonkiin Vauxhalliin ja päristellä Sumujen saarella ristiin rastiin niin sen voi ottaa jo käyttöön Hunkarissa.

Lintu

Siipeilijä
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Gazzetto dello sport -lehti arvosteli myös kuljettajat kisan jälkeen.

Michael Schumacher: 10+. Teki virheetöntä työtä, vaikka Button ja Alonso hiillostivat koko ajan 10-15 sekunnin päässä. Todellinen suurmestari, jolla on varaa jäädä varikollekin muutamaksi ylimääräiseksi sekunniksi.
Rubens Barrichello: 10-. Ajoi virheettömän kisan. Harmi vain, että Coulthard teki käsittämättömän amatöörimäisen liikkeen suoraan eteen kisan ensimmäisellä kierroksella, joka johti etusiiven menetykseen. Viimeisellä kierroksella vielä rengas hajosi. Taistelu mestaruudesta kuitenkin jatkuu.
Juan Pablo Montoya: 6-. Reaktioaika juuri ja juuri alle 10 sekunnin. Teki tiukkaa päästä hitaammista ohitse, vaikka autoa kyydittää sarjan paras moottori. Kävi taas hiekan puolella kisan aikana. Hädin tuskin voitti surkeaa Jaguaria ajavan Webberin.
Antonio Pizzonia: 5+. Oli käsittämättömän hidas. Ei päässyt lopussa Webberistä ohi, vaikka auto kulkee varmasti suorilla ainakin 100 kilometriä tunnissa kovempaa. Ei kuulu F1-sarjaan laisinkaan, mutta Italiasta voisi löytyä töitä pizzakuskina.
David Coulthard: 5. Tunki Spitzkehren jarrutuksessa käsittämättömästi Barrichellon eteen yrittäen murhata tämän. Ajoi vielä tallitoverinsa jättämiin rojuihin eikä edes yrittänyt lopussa päästä Alonsosta ohi, vaikka auto kulki 2 sekuntia kovempaa per kierros. Ajaa toivottavasti viimeistä vuottaan F1-sarjassa.
Kimi Räikkönen: 5-. Ajoi amatöörimäisesti liian lähellä Schumacheria hajottaen näin takasiipensä. Oli taas kerran kisan ensimmäinen keskeyttäjä. Miestä kutsutaan jäämieheksi ja tulevaisuuden mestariksi, vaikka henkinen kantti ei selvästikään kestä kakkospaikalla ajamista.
Jarno Trulli: 5. Oli todella hidas koko kisan ajan, vaikka ajaa sarjan toiseksi parhaalla autolla. Kuljettajia tuli jatkuvasti ohi niin vasemmalta kuin oikealtakin. Joutaisi ehdottomasti eläkkeelle kun vauhti ei riitä edes Jaguareja vastaan.
Fernando Alonso: 6. Menetti varman kakkossijan ajettuaan Räikkösen siivenkappaleitten päältä. Ajoi röyhkeästi yrittäen peittää kaiken tilan takaa tulevilta kuljettajilta. Uskomatonta, ettei mitään onnettomuutta tapahtunut. Aivan liian vaarallinen kuski tähän sarjaan.
Jenson Button: 6+. Hajotti perjantaina moottorinsa ja joutui starttaamaan kaukaa takaa. Ei edes osannut kiinnittää kypäräänsä tarpeeksi hyvin ennen kisaa ja kärsi siitä loppumatkasta. Näin nuoria kuljettajia ei pitäisi F1.siin päästää kun tuollaisia mokia tekevät.
Takuma Sato: 5+. Ei pysynyt tallitoverinsa vauhdissa, hävisi jopa Mark Webberille vaikka auto on selkeästi parempi. Teki taas hirveän vaarallisia liikkeitä ohitustilanteissa, jotka olisivat voineet päättyä massakatastrofiin. Taas nähtiin ettei japanilaisten paikka todellakaan ole tässä luokassa.

JT

Well-known member
Suoraan sanoen on aika mautonta tehdä yleistyksiä koko Saksan kansasta muutaman henkilön typerän käyttäytymisen vuoksi. Jos Suomessa ajettaisiin F1-kisa ja Schumi vetäisi ulos Kimin takaa, niin eiköhän sieltä katsomosta löytyisi vähintään yhtä monta idioottia, jotka tapahtuneesta iloitsisivat. Ja oli siellä eilenkin kädet pystyssä ainakin jollain Alonso-fanilla, että ei ne kaikki edes välttämättä olleet saksalaisia.

Leeds

Well-known member
Sijainti
Espoo
Niistäkää nenänne,

että herneet lentäis pois!!!

Hei, nämä on Ruupenit!!!

Ja sitä paitsi ihan hyvät sellaiset!!!