Ruupenit KorkeestaKodista

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ööh...Rubenit -toikissa yritetään puhua asiaa. eek!

Ihan hyvät Ruubenit. Eipä tuosta paljon valittamista löydy.... :D

michacher

Guest
Jonas!! patriootin kakkos nicki millä perustellea jaat näitä Rubenseja? miksi esimrkiksi michel scuhmacher on listalla vaikka mies taktikoi maalii PISTE SIJALLA ja johtaa maailman cuppia

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Mutku:

En luule - TIEDÄN! Miksi muuten luulet Rubensin voittaneen Michaelin aika-ajoissa?! Tietysti siksi, että Rubens uhratiin taas kerran Hänen Suurileukaisuutensa mestaruuden tieltä ja sai tehtäväkseen eliminoida Kimin. Ensi kisassa on Montoyan vuoro kokea Rubensin kylmä kosketus...

PS. Tää on Ruupens-topic joka sisältää kenties jonkin verran huumoria...
Kyllä näyttää että jäi huumori puuttumaan tuosta postistasi, lähinnä oli havaittavissa suurta katkeruutta. Kyllä Rubens voi Schumia auttaa mutta ei se nyt kuitenkaan tee mitään niin typerää kuin annat yllä ymmärtää. Onko se niin vaikeaa käsittää että Rubens osaa myös ajaa, välillä jopa paremmin kuin Schumi mikä on aika kunnioitettava saavutus!

[ei hymiöitä]

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxi:
Jones:
Yritin muotoilla että vaikka kuorma oli muita painavampi, niin siitä huolimatta aika-ajotulos oli huono, kun ajatellaan että perjantaina tyhjillä tankeilla löivät molemmat Ferrarit. doubtful
Noh tässä tapauksessa ruupenit olisi kuulunut Jaguar-kuljettajille. Vai muistanko ihan väärin että pojat ajeli (varsinkin viimeisellä sektorilla) jossain ihan muualla kuin sillä parhaalla ajolinjalla?
Tässä nyt olen sitä mieltä että Jaguar ajaa perjantain aika-ajot erilaisella autolla kuin mitä lauantain ja kisan. Eli ns. aika-ajovarusteet riisutaan autosta pois. :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Zanthic:
Luuletko tosiaan että siinä tilanteessa ehdittiin antaa mitään käskyjä???
Käsky oli annettu jo ennen starttia. Miksi Rubens muuten olis laitettu kisaan pehmeillä kumeilla ja tyhjällä tankilla? eek!

Kun kovatkaan kumit ei kestänyt 1/3 osa kisasta? doubtful

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jones:
Tässä nyt olen sitä mieltä että Jaguar ajaa perjantain aika-ajot erilaisella autolla kuin mitä lauantain ja kisan. Eli ns. aika-ajovarusteet riisutaan autosta pois. :)
Nosé on mahdollista. Relluki muuten vaihtaa (VAIKKA EI SAISI!) auton aika-ajojen jälkeen itse kisaan. Sen verta heikko on kisasuoritus aina aika-ajoihin nähden.

Siinä muuten silmä lepäs kun näki Alonson hiekalla. Samalla vaan vitutti kun Schumi nousi yhden sijan. :/

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
michacher:
Jonas!! patriootin kakkos nicki millä perustellea jaat näitä Rubenseja? miksi esimrkiksi michel scuhmacher on listalla vaikka mies taktikoi maalii PISTE SIJALLA ja johtaa maailman cuppia
F1-forumin oikeudella. Siitähän mulle täällä maksetaan että herjaan kuskeja!

Eikö Richard Burnsiakaan saa herjata kun se johtaa 'maailman cuppia' :D

Patriotin kanssa meillä on 'epäyhteneväiset' mielipiteet politiikasta. Ja se on mua puolet nuorempi. :rolleyes:

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Jones:
Käsky oli annettu jo ennen starttia. Miksi Rubens muuten olis laitettu kisaan pehmeillä kumeilla ja tyhjällä tankilla? eek!

Kun kovatkaan kumit ei kestänyt 1/3 osa kisasta? doubtful
Revi tästä nyt huumoria?

Tyhmän päätä on vaikea kääntää :rolleyes:

Mie-

Well-known member
Sijainti
Highland
Hyvät Ruupenit oli, repesin erityisesti da Mattan kisakuvaukseen :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Zanthic:
Mutku:

En luule - TIEDÄN! Miksi muuten luulet Rubensin voittaneen Michaelin aika-ajoissa?! Tietysti siksi, että Rubens uhratiin taas kerran Hänen Suurileukaisuutensa mestaruuden tieltä ja sai tehtäväkseen eliminoida Kimin. Ensi kisassa on Montoyan vuoro kokea Rubensin kylmä kosketus...

PS. Tää on Ruupens-topic joka sisältää kenties jonkin verran huumoria...
Kyllä näyttää että jäi huumori puuttumaan tuosta postistasi, lähinnä oli havaittavissa suurta katkeruutta. Kyllä Rubens voi Schumia auttaa mutta ei se nyt kuitenkaan tee mitään niin typerää kuin annat yllä ymmärtää. Onko se niin vaikeaa käsittää että Rubens osaa myös ajaa, välillä jopa paremmin kuin Schumi mikä on aika kunnioitettava saavutus!

[ei hymiöitä]
No onhan päivän selvää, että Rubensin 1B-tallikaveri sopimuksessa on pykälät, jolla se velvoitetaan tekemään mitä tahansa Mahtavan Maikkelin eteen. Kun MS ei voi itse kilkata kilpakumppaneitaan kuten 90-luvun puolivälissä kokeili, niin se hankki Rubensista oman Teddyn omiin SM-fantasioihinsa...

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Mutku:

No onhan päivän selvää, että Rubensin 1B-tallikaveri sopimuksessa on pykälät, jolla se velvoitetaan tekemään mitä tahansa Mahtavan Maikkelin eteen. Kun MS ei voi itse kilkata kilpakumppaneitaan kuten 90-luvun puolivälissä kokeili, niin se hankki Rubensista oman Teddyn omiin SM-fantasioihinsa...
Ihan miten vain, on se vaan silti säälittävää että brassin hyvät suoritukset kuitataan tälläisella sonnalla, vai onko Silverstone jo unohdettu??

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Matxi:
Nosé on mahdollista. Relluki muuten vaihtaa (VAIKKA EI SAISI!) auton aika-ajojen jälkeen itse kisaan. Sen verta heikko on kisasuoritus aina aika-ajoihin nähden.
Mutta Jaguarin suoritus on koko kauden ollut vastaava. Perjantaina kun voi vetää aika-ajoautolla menee hyvin, lauantaina kun pitää vetää kisatrimmissä, ei sitten kulje.

Eli siellä on aika-ajossa kevyet syylarit, pakosarjat, jarrut ja vielä riski moottori. Lauantaina (ja perjantain testisessiossa) on sitten se kisakaakki alla. doubtful

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Zanthic:
Ihan miten vain, on se vaan silti säälittävää että brassin hyvät suoritukset kuitataan tälläisella sonnalla, vai onko Silverstone jo unohdettu??
Niin mikä Silverstone eek! :confused: doubtful

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutku:
Kaikki ovat varmaan nähneet Rubensin lippiksen jossa edessä on iso punainen 2.

Pitäiskö meidän täällä forumilla teettää sille samanlainen lippis jossa lukis 1B :D doubtful wink eek!

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Mutku:
Niin mikä Silverstone eek! :confused: doubtful
Ei kun niin, se oli sen kiltillä varustetun propagandakoneiston syytä että Barrichello pärjäsi Isossa Britanniassa.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jones:
Mutku:
Kaikki ovat varmaan nähneet Rubensin lippiksen jossa edessä on iso punainen 2.

Pitäiskö meidän täällä forumilla teettää sille samanlainen lippis jossa lukis 1B :D doubtful wink eek!
Mää ainakin tilaisin. Olisi tosi kätevä reissuissa jos yhtäkkiä iskee hätä niin lipasta vaan kiinni, pikkuisen kyyristyä ja helppo vääntää tortut... olisi lippis täynnä Rubensiä :D

samilainen

Well-known member
Sijainti
Perä - Hanurila
Scumi otti tahallaan löysän lähdön kun kerran tiesi kolarin tulevan, kun kerran itse oli antanut rubinholle käskyn kolaroida.

Päivänselvä asia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Zanthic:
Tästä juolahtikin ruupeni-toimituksessa mieleen, että onko Sumilla mitään mahdollisuuksia tehdä niin hyviä ajosuorituksia että sen törmäilyt Häkkiseen Macaossa, Hilliin Australiassa ja Villeneuveen Jerezissä kuittautuisivat? doubtful

Mielestämme ei voi wink