Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ööh...Rubenit -toikissa yritetään puhua asiaa. eek!
Ihan hyvät Ruubenit. Eipä tuosta paljon valittamista löydy....
Ihan hyvät Ruubenit. Eipä tuosta paljon valittamista löydy....
Kyllä näyttää että jäi huumori puuttumaan tuosta postistasi, lähinnä oli havaittavissa suurta katkeruutta. Kyllä Rubens voi Schumia auttaa mutta ei se nyt kuitenkaan tee mitään niin typerää kuin annat yllä ymmärtää. Onko se niin vaikeaa käsittää että Rubens osaa myös ajaa, välillä jopa paremmin kuin Schumi mikä on aika kunnioitettava saavutus!Mutku:
En luule - TIEDÄN! Miksi muuten luulet Rubensin voittaneen Michaelin aika-ajoissa?! Tietysti siksi, että Rubens uhratiin taas kerran Hänen Suurileukaisuutensa mestaruuden tieltä ja sai tehtäväkseen eliminoida Kimin. Ensi kisassa on Montoyan vuoro kokea Rubensin kylmä kosketus...
PS. Tää on Ruupens-topic joka sisältää kenties jonkin verran huumoria...
Tässä nyt olen sitä mieltä että Jaguar ajaa perjantain aika-ajot erilaisella autolla kuin mitä lauantain ja kisan. Eli ns. aika-ajovarusteet riisutaan autosta pois.Matxi:
Noh tässä tapauksessa ruupenit olisi kuulunut Jaguar-kuljettajille. Vai muistanko ihan väärin että pojat ajeli (varsinkin viimeisellä sektorilla) jossain ihan muualla kuin sillä parhaalla ajolinjalla?Jones:
Yritin muotoilla että vaikka kuorma oli muita painavampi, niin siitä huolimatta aika-ajotulos oli huono, kun ajatellaan että perjantaina tyhjillä tankeilla löivät molemmat Ferrarit. doubtful
Käsky oli annettu jo ennen starttia. Miksi Rubens muuten olis laitettu kisaan pehmeillä kumeilla ja tyhjällä tankilla? eek!Zanthic:
Luuletko tosiaan että siinä tilanteessa ehdittiin antaa mitään käskyjä???
Nosé on mahdollista. Relluki muuten vaihtaa (VAIKKA EI SAISI!) auton aika-ajojen jälkeen itse kisaan. Sen verta heikko on kisasuoritus aina aika-ajoihin nähden.Jones:
Tässä nyt olen sitä mieltä että Jaguar ajaa perjantain aika-ajot erilaisella autolla kuin mitä lauantain ja kisan. Eli ns. aika-ajovarusteet riisutaan autosta pois.
F1-forumin oikeudella. Siitähän mulle täällä maksetaan että herjaan kuskeja!michacher:
Jonas!! patriootin kakkos nicki millä perustellea jaat näitä Rubenseja? miksi esimrkiksi michel scuhmacher on listalla vaikka mies taktikoi maalii PISTE SIJALLA ja johtaa maailman cuppia
Revi tästä nyt huumoria?Jones:
Käsky oli annettu jo ennen starttia. Miksi Rubens muuten olis laitettu kisaan pehmeillä kumeilla ja tyhjällä tankilla? eek!
Kun kovatkaan kumit ei kestänyt 1/3 osa kisasta? doubtful
No onhan päivän selvää, että Rubensin 1B-tallikaveri sopimuksessa on pykälät, jolla se velvoitetaan tekemään mitä tahansa Mahtavan Maikkelin eteen. Kun MS ei voi itse kilkata kilpakumppaneitaan kuten 90-luvun puolivälissä kokeili, niin se hankki Rubensista oman Teddyn omiin SM-fantasioihinsa...Zanthic:
Kyllä näyttää että jäi huumori puuttumaan tuosta postistasi, lähinnä oli havaittavissa suurta katkeruutta. Kyllä Rubens voi Schumia auttaa mutta ei se nyt kuitenkaan tee mitään niin typerää kuin annat yllä ymmärtää. Onko se niin vaikeaa käsittää että Rubens osaa myös ajaa, välillä jopa paremmin kuin Schumi mikä on aika kunnioitettava saavutus!Mutku:
En luule - TIEDÄN! Miksi muuten luulet Rubensin voittaneen Michaelin aika-ajoissa?! Tietysti siksi, että Rubens uhratiin taas kerran Hänen Suurileukaisuutensa mestaruuden tieltä ja sai tehtäväkseen eliminoida Kimin. Ensi kisassa on Montoyan vuoro kokea Rubensin kylmä kosketus...
PS. Tää on Ruupens-topic joka sisältää kenties jonkin verran huumoria...
[ei hymiöitä]
Ihan miten vain, on se vaan silti säälittävää että brassin hyvät suoritukset kuitataan tälläisella sonnalla, vai onko Silverstone jo unohdettu??Mutku:
No onhan päivän selvää, että Rubensin 1B-tallikaveri sopimuksessa on pykälät, jolla se velvoitetaan tekemään mitä tahansa Mahtavan Maikkelin eteen. Kun MS ei voi itse kilkata kilpakumppaneitaan kuten 90-luvun puolivälissä kokeili, niin se hankki Rubensista oman Teddyn omiin SM-fantasioihinsa...
Mutta Jaguarin suoritus on koko kauden ollut vastaava. Perjantaina kun voi vetää aika-ajoautolla menee hyvin, lauantaina kun pitää vetää kisatrimmissä, ei sitten kulje.Matxi:
Nosé on mahdollista. Relluki muuten vaihtaa (VAIKKA EI SAISI!) auton aika-ajojen jälkeen itse kisaan. Sen verta heikko on kisasuoritus aina aika-ajoihin nähden.
Niin mikä Silverstone eek! doubtfulZanthic:
Ihan miten vain, on se vaan silti säälittävää että brassin hyvät suoritukset kuitataan tälläisella sonnalla, vai onko Silverstone jo unohdettu??
Kaikki ovat varmaan nähneet Rubensin lippiksen jossa edessä on iso punainen 2.Mutku:
No onhan päivän selvää, että Rubensin 1B-tallikaveri sopimuksessa on pykälät, jolla se velvoitetaan tekemään mitä tahansa Mahtavan Maikkelin eteen. Kun MS ei voi itse kilkata kilpakumppaneitaan kuten 90-luvun puolivälissä kokeili, niin se hankki Rubensista oman Teddyn omiin SM-fantasioihinsa...
Ei kun niin, se oli sen kiltillä varustetun propagandakoneiston syytä että Barrichello pärjäsi Isossa Britanniassa.Mutku:
Niin mikä Silverstone eek! doubtful
Mää ainakin tilaisin. Olisi tosi kätevä reissuissa jos yhtäkkiä iskee hätä niin lipasta vaan kiinni, pikkuisen kyyristyä ja helppo vääntää tortut... olisi lippis täynnä RubensiäJones:
Kaikki ovat varmaan nähneet Rubensin lippiksen jossa edessä on iso punainen 2.Mutku:
Pitäiskö meidän täällä forumilla teettää sille samanlainen lippis jossa lukis 1B doubtful wink eek!
Tästä juolahtikin ruupeni-toimituksessa mieleen, että onko Sumilla mitään mahdollisuuksia tehdä niin hyviä ajosuorituksia että sen törmäilyt Häkkiseen Macaossa, Hilliin Australiassa ja Villeneuveen Jerezissä kuittautuisivat? doubtfulZanthic:
Ihan miten vain, on se vaan silti säälittävää että brassin hyvät suoritukset kuitataan tälläisella sonnalla, vai onko Silverstone jo unohdettu??