Jumpe, mä kirjotin Ruupenit, mutta kun lähetin, johto oli irti ja teksti hävis kuin narikkalappu. Yritetään uudestaan ja toivotaan että muistan edes puolet siitä mitä kirjoitin.
1) McLaren-Mercedes. Ron hävisi lantinheiton Norbertin kanssa ja joutui ottamaan syyt auton niskoille. Mursu-Haug valmistautuu todella hyvin Bahrainin kisaan ja tekee kaikki loitsut ja taiat, että hänen hyvä tuurinsa jatkuisi ja Kimin keskeytys menisi taas Dennisin niskoille. Mäkkäri on edistynyt huikeasti kehitystyössään. Ennen auto ei kestänyt ajamista, nyt se ei kestä varikolle pysähtymistä. Lisäksi tallin rekrytointi on ollut oivaa, Williamsilta on pestattu BP-mies tankkaajaksi, ja mukanaan hän toi jo tutuksi tulleen magneettitankkausletkun, joka ei irtoa hevillä saati muullakaan musiikilla.
2) Kimi Räikkönen. Pyörähti 'Kulthardimaiseen' tapaan lämmittelykierroksella. Seuraava Taavin taitama temppu, joka tulisi oppia, on varikkosuoralla seinään ajo ja sitten tallikaverin kilkkaus.
3) Ratavalvoja. Mitä se smugeli Kimiä menee taluttamaan kisaviikonloppuna? Eikös se Kimi vapaaviikonloppuisin tarvitse enemminkin sitä taluutusapua? Tyhmä äijä:mad_old:
4) Rubens Barrichello. Kiemurteli Montosen edessä jotta Sutleri pääsis karkuun. Tyypillinen 1B-kuski. Kaljupään nappanahka hikoili siihen malliin ettei vauhtia riittänyt kuin neljänteen sijaan, ylivoimaisella autolla.
5) Fernando Alonso. Lupasi ajaa pommiuhreille ja omaisille. Kunnioitusta löytyi sen verran että päätti sitten pyörähtää aika-ajossa. Tämä 'maailmanmestarin haastajan' paineensietokyky taitaa olla samaa tasoa kuin 16-kesäisen pojan ensiyrityksissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja parturiinkin kannataisi mennä, ennen kuin kypärän koko joudutaan muuttamaan kokoon 64.
6) Mark Webber. Oli kisan alkumetreillä toisena, viisi metriä myöhemmin sijalla 12. Kadonneen jarrupaikan metsästys löytyi 'sokea kana'-menetelmällä aika-ajossa, kisassa sitten ei osunut, ja 'Kiessbettiin' juuttui auto.
7) Ralf Schumacher. Valitteli että oli pakko ajaa perään, kun kaveri ei jätä sivuille tilaa. Onko sillä joku Cruise Control päällä kun se ajelee? Kokeile taikinaperse sitä vasemman puolleista poljinta. Silläkin voi vauhtia säädellä, kun nopeammat menee ohi.
8) Giancarlo Fisichella. Hävisi ruohonleikkaajalle niin aika-ajossa kuin kisassakin. Itsellä on kovat toiveet päästä joskus Ferrarille. Mitä tekemään? Hidastelemaan toisten ajoa, kuten nahkatukkakinko?
9) Toyota. Ei ole saanut vilunki-italialaisilta Maranellosta päivityksiä autoonsa. Nykyinen auto on tehty 2002 mallin pohjalle. Eikös netistä löytyisi autoon päivityksiä? Kirjoittakaa Googleen 'Update your racecar to F2004'.
10) Michelin. On kehittänyt aivan loistavan renkaan, kuten perjantai osoitti. Nyt toivotaan että joka radalla on lämpötila 60 astetta ja suhteellinen kosteus% 90. Suomesta löytyy apua toisiin ääriolosuhteisiin, jos kisataan -20 asteen lämpötiloissa.
11) Jordan. Aika-ajoon ei päästä kuin vara-autolla ja kisassa Hinttuli-Nick ajaa yhdellä vaihteella. Näyttävää oli Pantanon ajo, kaffa edellä. Kellokin tykkäsi, kellään ei ollut yhtä suurta numerosarjaa näyttää.
Kyllä mä aika paljon muistin, Rubens jäi jotenkin nyt vähän vajaaksi alkuperäisestä. Uudet Ruupenit taas Bahrainista.... Tai sitten Imolasta. Riippuen siitä miten kamelipaskasta tehty asfaltti kestää.
1) McLaren-Mercedes. Ron hävisi lantinheiton Norbertin kanssa ja joutui ottamaan syyt auton niskoille. Mursu-Haug valmistautuu todella hyvin Bahrainin kisaan ja tekee kaikki loitsut ja taiat, että hänen hyvä tuurinsa jatkuisi ja Kimin keskeytys menisi taas Dennisin niskoille. Mäkkäri on edistynyt huikeasti kehitystyössään. Ennen auto ei kestänyt ajamista, nyt se ei kestä varikolle pysähtymistä. Lisäksi tallin rekrytointi on ollut oivaa, Williamsilta on pestattu BP-mies tankkaajaksi, ja mukanaan hän toi jo tutuksi tulleen magneettitankkausletkun, joka ei irtoa hevillä saati muullakaan musiikilla.
2) Kimi Räikkönen. Pyörähti 'Kulthardimaiseen' tapaan lämmittelykierroksella. Seuraava Taavin taitama temppu, joka tulisi oppia, on varikkosuoralla seinään ajo ja sitten tallikaverin kilkkaus.
3) Ratavalvoja. Mitä se smugeli Kimiä menee taluttamaan kisaviikonloppuna? Eikös se Kimi vapaaviikonloppuisin tarvitse enemminkin sitä taluutusapua? Tyhmä äijä:mad_old:
4) Rubens Barrichello. Kiemurteli Montosen edessä jotta Sutleri pääsis karkuun. Tyypillinen 1B-kuski. Kaljupään nappanahka hikoili siihen malliin ettei vauhtia riittänyt kuin neljänteen sijaan, ylivoimaisella autolla.
5) Fernando Alonso. Lupasi ajaa pommiuhreille ja omaisille. Kunnioitusta löytyi sen verran että päätti sitten pyörähtää aika-ajossa. Tämä 'maailmanmestarin haastajan' paineensietokyky taitaa olla samaa tasoa kuin 16-kesäisen pojan ensiyrityksissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja parturiinkin kannataisi mennä, ennen kuin kypärän koko joudutaan muuttamaan kokoon 64.
6) Mark Webber. Oli kisan alkumetreillä toisena, viisi metriä myöhemmin sijalla 12. Kadonneen jarrupaikan metsästys löytyi 'sokea kana'-menetelmällä aika-ajossa, kisassa sitten ei osunut, ja 'Kiessbettiin' juuttui auto.
7) Ralf Schumacher. Valitteli että oli pakko ajaa perään, kun kaveri ei jätä sivuille tilaa. Onko sillä joku Cruise Control päällä kun se ajelee? Kokeile taikinaperse sitä vasemman puolleista poljinta. Silläkin voi vauhtia säädellä, kun nopeammat menee ohi.
8) Giancarlo Fisichella. Hävisi ruohonleikkaajalle niin aika-ajossa kuin kisassakin. Itsellä on kovat toiveet päästä joskus Ferrarille. Mitä tekemään? Hidastelemaan toisten ajoa, kuten nahkatukkakinko?
9) Toyota. Ei ole saanut vilunki-italialaisilta Maranellosta päivityksiä autoonsa. Nykyinen auto on tehty 2002 mallin pohjalle. Eikös netistä löytyisi autoon päivityksiä? Kirjoittakaa Googleen 'Update your racecar to F2004'.
10) Michelin. On kehittänyt aivan loistavan renkaan, kuten perjantai osoitti. Nyt toivotaan että joka radalla on lämpötila 60 astetta ja suhteellinen kosteus% 90. Suomesta löytyy apua toisiin ääriolosuhteisiin, jos kisataan -20 asteen lämpötiloissa.
11) Jordan. Aika-ajoon ei päästä kuin vara-autolla ja kisassa Hinttuli-Nick ajaa yhdellä vaihteella. Näyttävää oli Pantanon ajo, kaffa edellä. Kellokin tykkäsi, kellään ei ollut yhtä suurta numerosarjaa näyttää.
Kyllä mä aika paljon muistin, Rubens jäi jotenkin nyt vähän vajaaksi alkuperäisestä. Uudet Ruupenit taas Bahrainista.... Tai sitten Imolasta. Riippuen siitä miten kamelipaskasta tehty asfaltti kestää.