Säälittävä kooste vapaista

• Viestiketjun aloittaja MPO
  • Aloituspäivämäärä

mmjj

Tavallinen katsoja
Sijainti
Helsinki
logo sanoi:
Voisivat lisätä enemmän mainoksia tuohon maikkarin normaaliin lähetykseenkin... ;) :D
Itse asiassa minusta tuntui, että viime kisan mainoskatkot olivat viime vuotta lyhyempiä! Aikaisemmin niiden loppumista sai odotella kisan aikana vuosikausia, mutta viime sunnuntaina ne olivat ohi aika pikaisesti. Ovatkohan Plussan ostaneiden rahat vähentäneet tarvetta mainoksille myös Miinuksen puolella?

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
Onnesi ettei tarvitse katsella, huono puoli meille jotka ei halua/pysty maksamaan 500mk/kausi tuosta + paskasta... jos maikkarin touhu menee tuohon mitä se nyt on, niin mä ainakin teen kaikkeni että saa jonkun muun kanavan näkyviin kuin mtv3:n.... paskaa, puhdasta paskaa tuo kooste....
(kun vertaa esmes 2000 CD ja mtv lähetyksiä, ni sentään maikkarin katsoja sai nauttia touhusta.... ei enää, kiitti vitusti kusipäät MTV:n johdossa.)
No ei se kyllä ihan 500mk maksa. 344mk taitaa olla lähenpänä

de Cesaris

bastardo, ignorante
Tänään meinasi kyllä plussalla hirttää minulla punaiselle. Kehtasivat laittaa muutamaksi sekunniksi ruutuun sen He-Man silloin-ja-silloin palkin... P¤RK¤L¤!!!! Plussalla EI TODELLAKAAN kuulu tarvita katsella tuota paskaa sekuntiakaan, sillä minähän maksoin siitä, että näin on... jos toistuu, niin oi ja voi, että saavat kuulla kunniansa. :mad_old: :D :mad_old:

FO110K

Banned
Tinke sanoi:
No ei se kyllä ihan 500mk maksa. 344mk taitaa olla lähenpänä
+ maikkarin kanava kortti, sillonhan ollaankin tasolla 80eur muistaakseni... itse en muita maksullisia katselisi maikkarilta, joten lasken sen ylimääräiseksi kustannukseksi...

Ilmari

Banned
de Cesaris sanoi:
Tänään meinasi kyllä plussalla hirttää minulla punaiselle. Kehtasivat laittaa muutamaksi sekunniksi ruutuun sen He-Man silloin-ja-silloin palkin... P¤RK¤L¤!!!! Plussalla EI TODELLAKAAN kuulu tarvita katsella tuota paskaa sekuntiakaan, sillä minähän maksoin siitä, että näin on... jos toistuu, niin oi ja voi, että saavat kuulla kunniansa. :mad_old: :D :mad_old:
Ehtikö sulle tulla palkin aikana jo Sasha Ikosta ikävä? :D

mn97

Banned
Ensin maikkari houkuttee katsojia plussalle tarjoamalla ohjelmapaketteja näennäisesti pienellä hinnalla. Kuitenkin Kun tätä pakettia lähtee ostamaan niin huomataankin, että ohjelmapaketin toimimiseen tarvitaankin myös se ja se laite yms., joka sitten maksaakin sen ja sen verran.

Olen ihan varma, että kohta sinne digiboxiin tulee joku uusi ominaisuus/härveli, mikä pitää hankkia, jotta kaikki toimisivat. Kusetuksen makua sanon minä. Ei se maikkari niin vaan ainakaan minua tule pompottelemaan.

de Cesaris

bastardo, ignorante
Sasha? Väläyttivät piru vie ukkoa tänään kisan loputtua plussaankin.. ennen kuin tajusivat, että hei.. eihän täällä mennäkään mainoksille. Muutenkin tuon tasoista sekoilua oli nyt PALJON mukana. Aivan kuin studio-ohjaaja ei osaisi hommansa.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
mn97 sanoi:
Ensin maikkari houkuttee katsojia plussalle tarjoamalla ohjelmapaketteja näennäisesti pienellä hinnalla. Kuitenkin Kun tätä pakettia lähtee ostamaan niin huomataankin, että ohjelmapaketin toimimiseen tarvitaankin myös se ja se laite yms., joka sitten maksaakin sen ja sen verran.
No voiko analogisia lähetyksiä katsoa "ilmaiseksi", jos tuolle linjalle lähdetään? No ei voi. Tarvitset television, antennin, TV-luvan ja sähköä ainakin. Kyllä noihin rahaa menee. Ei se ole varsinaisesti kenenkään vika, että jonkin asian saamiseen vaaditaan ihan jotain konkreettistakin. Ja se konkreettinen harvoin on ilmaista. Mutta kaikkeahan on kiva vastustaa.