Safari-ralli 2023

Ghetto

Well-known member
Liittynyt
27.5.2004
Viestit
893
Just eilen mietin että aika timantin Hyundai sai kun palkkasi Lapin talliin.
Tällä kehityksellä ajaa ens vuonna mestaruudesta, jos vaan auto sen sallii.

Tää kisa antaa enemmän kuin ottaa vaikka näin kävi.
 
Viimeksi muokattu:

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3563
Aika surulliselta näyttää tilastot nyt taas. Kyllä Toyotan tekeminen vaan on edellä. Hyundailla tuntuu olevan ongelmia luotettavuudessa jos vertaa Toyotaan. Ford putoamassa yllättävän nopeasti jo kelkasta.

Lappi ajoi hienoa kisaa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6703
Sijainti
Täällähä mä
Vettä sataa... Voi mennä jännäks...
Jeps joissain kohdissa tulee, voi olla että Neuville ja miksei ehkä muutkin ensimmäisten joukossa hyötyy ihan mukavasti.

Edit vissiin 13km kohdalla tulisi vettä. Ei tullutkaan. 15kilsan kohdalla näemmä riputtelee hieman.
 
Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6703
Sijainti
Täällähä mä
Takalla oli lähtenyt siipi alussa, kävi ulkoilemassa ja silti otti 26,4 pohjat tähän mennessä. Eli tästä sateesta taisivat hyötyä eniten myöhemmin lähtevät.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6703
Sijainti
Täällähä mä
Kalle tuli lujaa ja Ogierilla kolahti vähän, mutta selvisi säikähdyksellä

Kallehan nappasin ihan mukavasti Ogieria kiinni.

Edit Ogierilla molemmat eturenkaat olivat ilmeisesti tyhjenemässä.
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3260
Sijainti
JKL
Kankkunen ilmeisesti ollut eilen WRC+ vieraana jollain pätkällä. Onko jollain tietoa mikä pätkä olis kyseessä?
 

jjx

Well-known member
Liittynyt
20.11.2019
Viestit
1376
Just eilen mietin että aika timantin Hyundai sai kun palkkasi Lapin talliin.
Tällä kehityksellä ajaa ens vuonna mestaruudesta, jos vaan auto sen sallii.

Tää kisa antaa enemmän kuin ottaa vaikka näin kävi.
Nyt keulii Jopo aika pahasti. Kuljettaja jolla on tilillään yksi lahjaksi saatu voitto, ajaa ensvuonna mestaruudesta. Huh.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4975
Sijainti
Parc Fermé
Nyt keulii Jopo aika pahasti. Kuljettaja jolla on tilillään yksi lahjaksi saatu voitto, ajaa ensvuonna mestaruudesta. Huh.
Noh, eipä se sen paremmin tällä niinsanotulla "ykköskuskillakaan" mene, maakivet ja tyhmät virheet johtoasemasta tuntuu löytyvän pätkien varsilta yhtä tehokkaasti mitä eräällä nimeltämainitsemattomalla suomalaiskuskilla aikoinaan.

Pätkävoitot ja ek:t kisan johdossakin menee kummallakin aika tasan tämän kauden osalta (Neuville 22, Lappi 12 ja EK:itten osalta Neuville 15 vs. Lappi 12)
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3212
Sijainti
Lahti
Tänakilla ollut yhteensä 5 minuutin edestä rengasongelmia ja silti yleiskilpailun kuudes.
Joo en ole tänäkään vuonna Safarin suuri fani.
Onhan tämä vähän omanlaisensa kilpailu. Toisaalta ihan karsea, toisaalta arvaamattomuudessaan kiehtova. Tiedä sitten, minkälaista tuolla olisi itse sompailla?
 

mattipuh

Well-known member
Liittynyt
9.8.2009
Viestit
709
Sijainti
Full send
Itse tykkään Safarin kaltaisista kisoista ihan vain että se haastaa autot ja kuskit ihan eri tavalla kuin jotkut ulkoa opitut sora- tai assurännit.
Erilaista osaamista ja ajamista. Paljon värittömämpi sarja ilman tätä kilpailua.
 

jjx

Well-known member
Liittynyt
20.11.2019
Viestit
1376
Noh, eipä se sen paremmin tällä niinsanotulla "ykköskuskillakaan" mene, maakivet ja tyhmät virheet johtoasemasta tuntuu löytyvän pätkien varsilta yhtä tehokkaasti mitä eräällä nimeltämainitsemattomalla suomalaiskuskilla aikoinaan.

Pätkävoitot ja ek:t kisan johdossakin menee kummallakin aika tasan tämän kauden osalta (Neuville 22, Lappi 12 ja EK:itten osalta Neuville 15 vs. Lappi 12)
Hyundailla ei ole 99% varmuudella tällähetkellä kuljettajaa, joka olisi tulevaisuuden maailmanmestari.
 
Ylös