luisto
Well-known member
Missä nykyautoissa niitä on (esp yms.) vakiona? Mitä autoja saa tilata erikoisvarusteltuina ilman niitä? Missä ne (kaikki) saa kätevästi napilla kokonaan pois päältä? Mihin autoihin saa helposti tehtyä ohituksen jälkeenpäin? Missä autoissa ohituksen pystyy tekemään pysyvästi, mutta niin että laitteen saa helposti myydessä toimimaan? Edelliseen autoon laitoin abs:llekin kytkimen, joka otti virrat pois abs:ltä, kun ajoi "kuulalaakerisoralla" tai uusilla nastarenkailla jäällä. Autossa oli onneksi tasapainoiset jarrut.
Kyse on siitä, että haluan ITSE ajaa autoa, kuten olen jo neljättäkymmenettä vuotta tehnyt. Lisäksi haluaisin ajaa suhteellisen uudella autolla tulevaisuudessakin, mutta nyt alkaa toivo mennä. Vihaan muutenkin kaikkea sekundaelektroniikkaa, jota autot alkavat olla pullollaan. Pitkä on matka "avaruustekniikkaan". Seniilimalleja odotellessa täytyy jossain forumilla purnata.
Kyse on siitä, että haluan ITSE ajaa autoa, kuten olen jo neljättäkymmenettä vuotta tehnyt. Lisäksi haluaisin ajaa suhteellisen uudella autolla tulevaisuudessakin, mutta nyt alkaa toivo mennä. Vihaan muutenkin kaikkea sekundaelektroniikkaa, jota autot alkavat olla pullollaan. Pitkä on matka "avaruustekniikkaan". Seniilimalleja odotellessa täytyy jossain forumilla purnata.