Sähköntasaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuoden 2008 sähköntasauslasku tuli. Eikä pahoja lukemia ollenkaan, vuoden sähkökulutus 11018kw/h. Talo siis 156m2 ja lämmitysmuotona suora sähkölämmitys.

Mitäköhän nää tämmösetkin tasausjutut on. Mutjoo samapa mulle. :alppu:

Sitten joskus kun susta tulee aikuinen ja muutat omaan asuntoon niin tulee tämä(kin) tutuksi.

Mjaa tuskin Kimikään(vaan hänen asioiden hoitaja) maksaa joten mäkää jaksa. :ahem:

Jotain about 1kk sitten tuli tasauslasku ajalta 04/2007 - 10/2008. Oli jotain -375€ eli tässä on pari kk nyt "ilmaista" aikaa.. Arviolaskutus on 1000kWh/kk.

Vuoden 2008 sähköntasauslasku tuli. Eikä pahoja lukemia ollenkaan, vuoden sähkökulutus 11018kw/h. Talo siis 156m2 ja lämmitysmuotona suora sähkölämmitys.

Takan lämmitys kannattaa!
Tosi vähällä sähköllä pääset noin isossa talossa!:ahem:

Mulle vaihtoivat etälukumittarin, jokainen lasku on tasauslasku kahdelta edelliseltä kuukaudelta. Pitääkin hieman tutkailla, missä mennään...

Meillä menee sähköä kaiketi noin 22-24 000 kWh/ vuosi.
Riippuen ihan talven laadusta ja määrästä. Takkaa ei ole tullut käytettyä lämmitystarkoituksiin, koska omaa puuta ei ole lähellä, eikä tuo ostohalko tunnu kovin halvalta.

Laskutus menee toteutuneen käytön mukaisena, joten erillisiä tasauslaskuja ei tule.
Jr:n kulutus on todella pieni.

Takan lämmitys kannattaa!
Tosi vähällä sähköllä pääset noin isossa talossa!:ahem:

Mulle vaihtoivat etälukumittarin, jokainen lasku on tasauslasku kahdelta edelliseltä kuukaudelta. Pitääkin hieman tutkailla, missä mennään...

Joo, niin meilläkin on etäluku ja 2 kk lasku kerralla.