*jatkoa odotellessa*Salaperäinen kassaneiti on viime aikoina saanut nimikyltin rintaansa ja paljastautunut Janikaksi.
Ja ostin muuten piparia tänään.
*jatkoa odotellessa*Salaperäinen kassaneiti on viime aikoina saanut nimikyltin rintaansa ja paljastautunut Janikaksi.
Ja ostin muuten piparia tänään.
Janika ja salaperäinen kassaneiti on siirretty historiaan. Helmikuussa toiselle puolelle kaupunkia muutettuani vaihtuivat kaupat vallan.*jatkoa odotellessa*
Ja nyt kun vähiten osaat sitä odottaa, törmäät siihen jossakin ja loppu onkin sitten kuin elokuvissa...Janika ja salaperäinen kassaneiti on siirretty historiaan. Helmikuussa toiselle puolelle kaupunkia muutettuani vaihtuivat kaupat vallan.
Tosin onhan tuossa nykyisessäkin marketissa ihan kivan näköisiä... Pullonpalautusmaatti on kylläkin aivan toisella puolella kauppaa.
Eikö sinne kauppaan pääse enää millään kulkuneuvollakaanJanika ja salaperäinen kassaneiti on siirretty historiaan. Helmikuussa toiselle puolelle kaupunkia muutettuani vaihtuivat kaupat vallan.
Tosin onhan tuossa nykyisessäkin marketissa ihan kivan näköisiä... Pullonpalautusmaatti on kylläkin aivan toisella puolella kauppaa.
Enpä ollut aiemmin tätä huomannut...mut Juliahan on ihan suurjulkkis (no ainakin Vantaan Sanomien), aina hymyilevä ihana kassa!!Jumbon Prismassa .... Julia.
Mä olin melkein nolona, kun se hymyili mulle niin paljon.
<3