markoj
Custom User
Kävin sun kotisivuilla.Se on tietty syntymäaika, muodossa ppkkvv. Mut mä en kyllä kerro ikinä, että millon oon syntynyt.
Kävin sun kotisivuilla.Se on tietty syntymäaika, muodossa ppkkvv. Mut mä en kyllä kerro ikinä, että millon oon syntynyt.
Jossain vaiheessa siellä oli portti salasanana käsittääkseni ihan jokaisella. Oisko ollu sillon ku sinne eka kerran tuli salasana.En muista porttia lain'. Mikrovisan lätkäisin Varikolla kommenttiin otsakkeeksi joskus 12v sitten, vaikka piti pistää salasana-kenttään. Siitä se sitten lähti ja mitä sitä hyvää vaihtamaan.
Kyllä näyttäs toimivan.Oliks hyvät? En oo ehtinyt päivittää niitä ihan viime aikoina, joten en tiedä toimiiko ne edes.
Vähän jäykähkö, mutta helppo muistaa. Lennokkuudesta ei heru nyt laajalti pisteitä, mutta staattisuus on melko huippua.Se on tietty ppkkvv.
Ehkä runsaasta käytöstä johtuen päätetty pitää hengissä.No hyvä. En tiennyt, kuinka kauan toi tinyurl säilyy. Ilmeisesti aika kauan.
Ei toimi. :frank:jarna-ansa_oli_tama
Osaan hepreaa ja voin kertoa teille mitä sisältävät nämä! Mutta pidän jännityksessä teitä vielä.סיסמה
מיכאל
Helppohan nuo suomeksi on kääntää mutta koitappas kirjoittaa.Osaan hepreaa ja voin kertoa teille mitä sisältävät nämä! Mutta pidän jännityksessä teitä vielä.
Osaan mä suomeks kirjottaa ihan hyvinHelppohan nuo suomeksi on kääntää mutta koitappas kirjoittaa.
JPP :ahem:kolme viimeistä pientä kirjainta muodostaa yhden jokseenkin tuntemattoman industrial-yhtyeen nimen.
Kiäh kiäh, toi on kyllä enempi kansanmusiikkia.JPP :ahem:
Kännykällä vaikeampaa, mutta koneella ei sen vaikeampaa kuin latinalaisin kirjaimin.Helppohan nuo suomeksi on kääntää mutta koitappas kirjoittaa.
Riippuu luultavasti paljon koneesta.Kännykällä vaikeampaa, mutta koneella ei sen vaikeampaa kuin latinalaisin kirjaimin.
Riippuu luultavasti paljon koneesta.
Mää yritin joskus kirjoitta hebreaa partakoneella. Vaikeaa oli kyllä se.