Sanna Pinolan F3 SM-kauden heikko loppu

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
"JP Väisänen Group on tehnyt sopimuksen Novoracen kanssa Sannan ajattamisesta kaudella 2002."
Osaakos kukaan kertoa mulle mitään tästä Novoracesta? Ei yhtään kuulostanut nimi mun korvaan tutulta, mutta enpä mä nyt hirvittävän kauan ole Suomen rata-autoilua seuraillut.

[ 19-12-2001: Message edited by: Otto Hokkanen ]
 

Spyder

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
150
Ratkaistaanhan esimerkiksi nuo hiihdon MAAILMANmestaruudetkin YHDELLÄ lähdöllä! ;)
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4727
Sijainti
Event horizon
Originally posted by ettelbruck:
<STRONG>Voitaisko tuota käyttää osviittana siitä kuinka realistista on suunnitella ylipäänsä yhteispohjoismaisia ratasarjoja ?</STRONG>
Kyllä siinä saa suomalaisetkin kuskit katsella asiaankuuluvalla hartaudella peiliin. Kyllä PM-sarjoilla on elinmahdollisuudet ainakin lyhyellä tähtäimellä. Ongelma on vain siinä että OpenWheels -luokissa (etenkin F3) muutaman lähes ammattimaisesti toimivan tiimin seassa on koko joukko harrastelijoita, joille jo Kemora ja Motopark (suomen ylivoimaisesti parhaat radat) ovat liian kaukana - saati sitten jos pitäis lähtee Mo i Ranaan tai Anderstorppiin tai Jyllandsringenille...
Koppiautojen puolella ongelma on siinä, että AKK:n intressien mukaan Fröken2000 on SE luokka ja muut yritetään joko vaieta kuoliaaksi tai jos se ei onnistu, niin sitten aktiivisesti tappaa. Ruotsissa taas ei ole Fröken2000:lle sopivaa mestaruussarjaa vaan siellä ajellaan "hieman" paremmilla vehkeillä. Tanskan ja Norjan sarjoista ei ole tietoa kuin se, että toissa suvena jotkut tanskalaiset kuulemma tiedustelivat SS-kuljettajien halukkuutta suomalais-tanskalaiselle sarjalle. Tiedä sitten etenikö asia koskaan tuosta epävirallisesta tiedustelusta eteenpäin. Kämäräisen Jari kävi ainakin joku vuosi ajamassa Tanskassa PM-sarjan puitteissa tuolla Lankisellaan ja vastaavasti Henrik Lundgaard ajoi Alastaron PM-lähdössä ex-DTM Mersullaan.
 

bernie

Guest
naiset ei osaa ajaa kovaa.ei nyt yleistetä,mutta siihen johtopäätökseen olen väistämättä tullut ainakin näin siviilipuolen ajon kantilta katsottuna
 
Ylös