Sanoista tekoihin Alonso !!

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
petrolhead sanoi:
...Auton ajaminen on yksinkertaisempaa kuin moottoripyörän.
Tietenkin koska siinä on neljä pyörää ja se ei kaadu, siksi Alonsoa ei päästetä ajamaan moottoripyörällä :wink:

*wruuum*

Well-known member
Pettymys on sana jolla kuvaan omia tuntemuksia Alonson kommenteista, joissa hän naureskelee Rossin ajan käytölle ja itse haasteelle.

Olisin toivonut, että tälläinen haaste olisi mahdollista järjestää molemmille osapuolille sopivana ajankohtana, valitettavasti ainakin toisen osapuolen osalta se tuntuu kovin mahdottomalta.

Täällä verrataan kovasti Räikköseen ja hänen taitoihinsa, mutta taitaa olla Kiminkin aika vain keskittyä kokonaan F1:n ja pysyä vapaa-aikanaan kokonaan poissa muista harrastuksista (HUOM! huomaa sarkasmi ja vrt. Alonson kommenttiin ajankäytöstä).

En minä ole katkera, ei minulla ole mitään Alonsoa vastaan, olen vain todella pettynyt.

*wruuum*

Well-known member
HÖYNÄ sanoi:
Käsittääkseni Rossi ei ole haastanut Kimiä mihinkään kisaan. :tongue:
Jos tällä viitataan minun edelliseen kommenttiini, niin olen onnistunut jo toisen kerran tässä topicissa kirjoittamaan epäselvästi. Tai sitten vain intoilen asiasta liikaa koska se minua niin surettaa :D

Eli ei täällä ole kukaan väittänyt, ainakin niin olen ymmärtänyt, että Kimiä haastetaan. Omalla kommentillani Räikkösestä viittasin hänen kykyynsä ja samalla monen muun moottoriurheilijan joita löytyy varmasti myös F1:stä, harrastaa myös muita sarjoja ja lajeja vapaa-ajallaan, vaikka heillä on myös varmasti kovin kiireinen aikataulu.

Ihmettelen täten vielä kerran suuresti ääneen, että Alonso ei vastaanota haastetta, vaan pikemminkin edelleen ylenkatsoo asiaa. Mutta tämä ilmeisesti on miehen tyyli ja tapa, minua se ei miellytä, mutta minä olenkin hieman tosikko. ;)

Razah sanoi:
http://www.rallyalbum.hu/video/navarra_rossi.wmv

Siitä voi vilkaista Rossin menoa Pösön ralliauton ratissa. Vuodelta 2001, vastakaverikaan Andrea Navarra ei ihan ummikko ole.
Tämä oli minulle uutta, hyvä video, kiitokset siitä :thumbup:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Viitasin vain siihen että yleensä nämä kirjoitukset karkaavat vähän käsistä. Kohta täällä veivataan siitä voittaako ja uskaltaako Ville Nieminen ottaa vastaan haasteen Martti Ahtisaarelta nakinsyönnissä kolera-altaalla Markku Uusipaavalniemen toimiessa tuomarina ja Kyllösen selostaessa. Ehkä se ei ihan liity otsikkoon: Sanoista tekoihin Alonso.
Eipä sen puoleen liity paljon tämä kirjoittelunikaan. :D