Sardinian MM-ralli 2021

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnttiL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sade on tulossa, mutta ehtiikö alkaa ennen poweria tai sen aikana?

Luulen kyllä että tolla kalustolla ja ajorutiinilla ei ole mahiksia Østbergiä vastaan. Huttunen oli viime kaudella etenkin semmonen Gardemaister-tyylinen varmasti maaliin auton tuoja, eikä sellainen pohja-aikojen repijä.

Østbergillä on muuten ollut vähän tuuriakin tuossa touhussa. Eilisen tukivarren irtoilemiset huoltoon tullessa ja vain minuutti penaltia. Olispa irronnut ennen edellistä pätkää ja tilanne olisi kovin eri. Samaten tuo rengasrikko kisan lyhimmällä pätkällä, siedettävä aikatappio eikä muita vaurioita autoon.

Hienoa Jari! Viimeisestä seitsemästä kisasta WRC:n puolella nyt kolme luokkavoittoa (jokaisella kerralla paras R5-auto), kolme muuta podiumia ja yksi keskeytys moottoririkkoon.

On nuo Fordit kyllä aika hitaita... Huttunen rikkinäisellä ja pätkivällä huihialla vain sekka kilsalle hitaampi kun Suninen...

Hienoa et Huttunen voitti varsinkin kun muut hyundain juniori kuskit ei oikeen oon tänä vuonna tulosta tehneet.

Katsutasta tulee vielä diplomaatti tai asianajaja. Oli jo edellisellä pätkällä 45 sekuntia kärjestä, mutta olikohan sekin vain taktiikkaa ja renkaiden säästelyä. :)

Lievää kulttuurieroa havaittavissa Katsulalla ja Madsilla, toi Kummeli-tason inkkari ei varmaan häviä netistä ikinä, vaikka asianosaiset toista vois toivoakkin. Mutta tää vastasi mun käsitystä hyvästä Powerista! Huttusen veto on kyllä kova, R5:sista Kaur ja Kajetanowicz tuli paremmalla kalustolla ja lähtöpaikalla kymmenyksiä nopeammin.

Madsilla oikea meininki. Silloin kun vituttaa, niin mitä sitä peittelemään. Hienon kisan ajoi, ja välillähän näitä käy(y)

Onhan se väärin että tunteen näyttämistä rankaistaan... Ei tää nyt mitään pyhäkoulua saisi olla...

Kyllä Pirellin markkinointibudjetille on taas tänään tullut vastinetta. Any publicity is good publicity, vai miten se meni.