Voiperse. Viestit ja luetaan niitä.Itseasiassa en, sellasella sokerimönjöllä olen tosin kiskonu karvoja irti, mutta sitä ei sanota vahaukseksi. Täytyykö tästä nyt päätellä, että kaikki jotka tajus ton vitsin heti harrastaa vahausta?
Voiperse. Viestit ja luetaan niitä.Itseasiassa en, sellasella sokerimönjöllä olen tosin kiskonu karvoja irti, mutta sitä ei sanota vahaukseksi. Täytyykö tästä nyt päätellä, että kaikki jotka tajus ton vitsin heti harrastaa vahausta?
Eipä oikeastaan. En harrasta vahausta ja tajusin kerrasta. Enkä pitänyt järin hauskana.Täytyykö tästä nyt päätellä, että kaikki jotka tajus ton vitsin heti harrastaa vahausta?
Riitan olisi pitänyt viedä auto puunaukseen.Eipä oikeastaan. En harrasta vahausta ja tajusin kerrasta. Enkä pitänyt järin hauskana.
Voiperse. Viestit ja luetaan niitä.![]()
TajusitkoTajusin vitsin, mutten markoj:n selitystä. Hemmo haluaa mielitiettynsä puunattavan, eikä osaa tehdä sitä itse.
Tajusitko![]()
Anteeksi :frown:
Makeannälkä iskee...Rian sokerivahauspostaus aiheuttanee erinäisiä levottomia elkeitä forumin poikamiesosiossa :thumbup:
Hienoa, hyvä Jarla, Hyvä Suomi, Hyvä Martinlaaksokurski!