Captain Howdy
Well-known member
Olga katsoo seksijuttuja!!!! Ohhoh!
Olen tehnyt jo aiemmin havainnon, että hahmo Jellinekin huumorintaju kenties poikkeaa omastani jossain määrin päätellen tähän toikkiin linkittämistään sarjiksista. Meinaan ku mun mielestä ne on ihan perseestä.JEI! Ehket huonoin sarjis ikinä tossa yllä.
No kato B. Virtanen alkaa olla jo vanha vitsi. Kuten Viivi & Wagner, joka nyt muutenkin naurattaa aika harvoin.tätä palstaa lukiessa tuntuu ettei ole olemassa muita sarjiksia kuin fingerpori. Hallitseeko se strippimarkkinoita suvereenisti?
B. Virtanen kertoo traagisia totuuksia työmaailmasta. Viivi ja Wagner kertoo niitä parisuhteesta. Onko niiden edes tarkoitus naurattaa?No kato B. Virtanen alkaa olla jo vanha vitsi. Kuten Viivi & Wagner, joka nyt muutenkin naurattaa aika harvoin.
Alapää-, raamattu-, ja natsihuumori naurattaa aina.B. Virtanen kertoo traagisia totuuksia työmaailmasta. Viivi ja Wagner kertoo niitä parisuhteesta. Onko niiden edes tarkoitus naurattaa?
Niin voishan sitä tietysti esittää sivistynyttä ja asiallista aikuista ja paheksua tai teeskennellä kysymysmerkkiä Fingerporin kaksimielisille jutuille ja nauraa sitten käheää tekonaurua Dilbertille. Ehkä sillä pääsis "piireihin" jossain vegaaniravintolassa.Alapää-, raamattu-, ja natsihuumori naurattaa aina.
Hauskempaa olisi, jos joku vääntäisi fingerhuumoria vegaaneista, lesboista, ulkomaalaisista ja feministeistäNiin voishan sitä tietysti esittää sivistynyttä ja asiallista aikuista ja paheksua tai teeskennellä kysymysmerkkiä Fingerporin kaksimielisille jutuille ja nauraa sitten käheää tekonaurua Dilbertille. Ehkä sillä pääsis "piireihin" jossain vegaaniravintolassa.
En nyt yhtään epäile, etteikö Jarla noistakin aiheista voisi huumoria repiä (ja on tainnut repiäkin). Sieltä vaan lähettämään vinkkiä, jos on ideoita.Hauskempaa olisi, jos joku vääntäisi fingerhuumoria vegaaneista, lesboista, ulkomaalaisista ja feministeistä
Mut sen pitäis vissiin tulla niiltä itseltään ollakseen poliittisesti korrektia.
-Laitapa sinä tänne sellainen strippi, että kusen housuun naurusta, kun tykkäät noin arvostella mun postauksia. :frank:Olen tehnyt jo aiemmin havainnon, että hahmo Jellinekin huumorintaju kenties poikkeaa omastani jossain määrin päätellen tähän toikkiin linkittämistään sarjiksista. Meinaan ku mun mielestä ne on ihan perseestä.