Kävisihän tuo ihan hyvin myös vanhasta SAABista (vaikka Viggen).Mikäs tossa Mig-stripissä olikaan hauskaa? Se oliko se joku A vai B malli? Ei nyt tule mieleen.
![]()
Ei nyt ehkä ihan Viggenistä kuitenkaan. Tunnanista enemmänkin, mutta ei kyllä siitäkään, sen verran eriltä näyttää.Kävisihän tuo ihan hyvin myös vanhasta SAABista (vaikka Viggen).![]()
Hyvä huomio, ei ole nuo SAABin suihkarit mulla oikein hallussa:Ei nyt ehkä ihan Viggenistä kuitenkaan. Tunnanista enemmänkin, mutta ei kyllä siitäkään, sen verran eriltä näyttää.
Jenkkien Sabre F-86 on jo aika lähellä ulkonäöllisesti, mutta kaksi tai oikeastaan kolme tosi selkeätä ulkonäköeroavaisuutta on silläkin suhteessa Mig 15:iiteentoista.Hyvä huomio, ei ole nuo SAABin suihkarit mulla oikein hallussa:
http://www.google.fi/search?rlz=1C1GPEA_enFI314FI314&q=Tunnan&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=p38ET5m0L8vS4QSF1dytBA&biw=1024&bih=635&sei=rn8ET9CGEoqF4gS-yvkY#um=1&hl=fi&rlz=1C1GPEA_enFI314FI314&tbm=isch&sa=1&q=Saab+Tunnan&pbx=1&oq=Saab+Tunnan&aq=f&aqi=g-L1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=8915l10225l0l10525l5l5l0l0l0l0l225l946l0.2.3l5l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=ef724f36b2f98bd7&biw=1024&bih=635
Mut eiks kaikilla muillakin oo?Semmonen asia selvis just että Melindalla on Captain Howdy ignöörauslistalla.
Ite olet.Olipa huonoja.
Tai toimii kuten minä, eikä jaksa availla noita linkkejä lain.Semmonen asia selvis just että Melindalla on Captain Howdy ignöörauslistalla.
Mistä siis tiedät, että siellä linkin takana oli sama kuva?Tai toimii kuten minä, eikä jaksa availla noita linkkejä lain.![]()
Käväisin gurggaamassa.Mistä siis tiedät, että siellä linkin takana oli sama kuva?
Guga sulle avasi sen lingin gun et itse jagsanut?Käväisin gurggaamassa.
:frown: Aina en jaksa klikkailla sinitekstejä, mutta nyt en kyllä löydä koko plinkkiä.Semmonen asia selvis just että Melindalla on Captain Howdy ignöörauslistalla.