Satiiri

Kysely

• Äänestäjiä yhteensä
    8

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olen nähnyt Albert Oilin, on ilmiselvä satyyri.

McRäkä

Banned
Uutisvuoto ainoa jota olen joskus katsonut, mutta nykyään ei vaan jaksa. Sen verran väsynyttä "oikeiden" mielipiteiden tuputusta tuokin ettei enää innosta. YleLeaks on toki tässä suhteessa vielä pahempaa sontaa, miksei se ole vaihtoehto?

Mahtavaa ettei tämän maan televisiossa ole kohta enää muita poliittisia asioita käsitteleviä ajankohtaisohjelmia kuin nämä "satiiriset" vaihtoehdot. Median tarjontako muka viihteellistynyt viime vuosina, ei kai?! :eek:

Lunssila

Well-known member
Uutisvuoto ainoa jota olen joskus katsonut, mutta nykyään ei vaan jaksa. Sen verran väsynyttä "oikeiden" mielipiteiden tuputusta tuokin ettei enää innosta. YleLeaks on toki tässä suhteessa vielä pahempaa sontaa, miksei se ole vaihtoehto?

Mahtavaa ettei tämän maan televisiossa ole kohta enää muita poliittisia asioita käsitteleviä ajankohtaisohjelmia kuin nämä "satiiriset" vaihtoehdot. Median tarjontako muka viihteellistynyt viime vuosina, ei kai?! :eek:
Eihän se ole oikein mitään satiiria. Ohjelman nimessä ei mainita uutisia mitenkään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei noista tule juuri muita katsottua kuin kymmenen uutisia eikä niitäkään kovin usein. Kymmenen uutisten loppukevennys on aika harvoin kevyt.

edit. Ja mitä viihdeohjelmiin noin yleensä tulee (satiirilla tai ilman), niin Juice(nko se oli) heitto, että "ihmiset ei halua viihtyä, vaan että niitä viihdytetään" taitaa pitää varsin paikkansa.

Lunssila

Well-known member
Täähän on melkein yhtä kova menestys kuin 1 (Uusi dokumenttielokuva Fykkösistä).

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Uutisvuoto ainoa jota olen joskus katsonut, mutta nykyään ei vaan jaksa. Sen verran väsynyttä "oikeiden" mielipiteiden tuputusta tuokin ettei enää innosta. YleLeaks on toki tässä suhteessa vielä pahempaa sontaa, miksei se ole vaihtoehto?:
Niin, kun sun mielestä Putinista ei saa irvailla.

Sue_me

Well-known member
Uutisvuodot sun muut ovat liian älykästä ohjelmaa, jotta jaksaisin niitä seurata 5 sekuntia kauempaa.

Tuo 5 sekuntia on reaktioaika töllön ääressä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Uutisvuodot sun muut ovat liian älykästä ohjelmaa, jotta jaksaisin niitä seurata 5 sekuntia kauempaa.

Olut jos meinaa kaatua, niin mulla se on likemmäs 100-200 ms.

Lunssila

Well-known member

Tässä ilmeisesti otetaan kantaa Ukrainan sotaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vaikka hauskan näköinen heppu onkin, niin eipä ole tuo Stan Saanilan jutut vielä kertaakaan naurattaneet. PAITSI NYT! HÄHÄHÄ!! !MAJHAHAH!! ;11*kusetohuist*LAbertoil*

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Uutisvuoto oli hyvä sillon kun Nyman oli remmissä ja Tabermann hengissä. Kyllähän tuota vieläkin pieninä annoksina, mutta semmoista vedet silmistä turskauttavaa perskeikkanaurua ei tarvi siintä enää etsiä.

oldez

Well-known member
Uutisvuoto oli hyvä sillon kun Nyman oli remmissä ja Tabermann hengissä. Kyllähän tuota vieläkin pieninä annoksina, mutta semmoista vedet silmistä turskauttavaa perskeikkanaurua ei tarvi siintä enää etsiä.
Siis se oli 15 vuotta sitten ihan hauska, mutta ei kenelläkään riitä uusia juttuja 17 vuotta putkeen.