Eihän se ole oikein mitään satiiria. Ohjelman nimessä ei mainita uutisia mitenkään.Uutisvuoto ainoa jota olen joskus katsonut, mutta nykyään ei vaan jaksa. Sen verran väsynyttä "oikeiden" mielipiteiden tuputusta tuokin ettei enää innosta. YleLeaks on toki tässä suhteessa vielä pahempaa sontaa, miksei se ole vaihtoehto?
Mahtavaa ettei tämän maan televisiossa ole kohta enää muita poliittisia asioita käsitteleviä ajankohtaisohjelmia kuin nämä "satiiriset" vaihtoehdot. Median tarjontako muka viihteellistynyt viime vuosina, ei kai?!
Niin, kun sun mielestä Putinista ei saa irvailla.Uutisvuoto ainoa jota olen joskus katsonut, mutta nykyään ei vaan jaksa. Sen verran väsynyttä "oikeiden" mielipiteiden tuputusta tuokin ettei enää innosta. YleLeaks on toki tässä suhteessa vielä pahempaa sontaa, miksei se ole vaihtoehto?:
Olut jos meinaa kaatua, niin mulla se on likemmäs 100-200 ms.Uutisvuodot sun muut ovat liian älykästä ohjelmaa, jotta jaksaisin niitä seurata 5 sekuntia kauempaa.
Tuo 5 sekuntia on reaktioaika töllön ääressä.
Ennemminkin on kyse siitä että käsikirjoittajat kierrättää samoja vitsejä viikosta toiseen. Kai toi vielä alzheimer-potilaaseen uppoaa.Niin, kun sun mielestä Putinista ei saa irvailla.
Uutisvuodot sun muut ovat liian älykästä ohjelmaa, jotta jaksaisin niitä seurata 5 sekuntia kauempaa.
Siis se oli 15 vuotta sitten ihan hauska, mutta ei kenelläkään riitä uusia juttuja 17 vuotta putkeen.Uutisvuoto oli hyvä sillon kun Nyman oli remmissä ja Tabermann hengissä. Kyllähän tuota vieläkin pieninä annoksina, mutta semmoista vedet silmistä turskauttavaa perskeikkanaurua ei tarvi siintä enää etsiä.
Mulla riittää. Vitosella teillekin.Siis se oli 15 vuotta sitten ihan hauska, mutta ei kenelläkään riitä uusia juttuja 17 vuotta putkeen.
Junttikupla - kunttijupla.Uutisvuodot sun muut ovat liian älykästä ohjelmaa, jotta jaksaisin niitä seurata 5 sekuntia kauempaa.
Juuri noin.Uutisvuoto oli hyvä sillon kun Nyman oli remmissä ja Tabermann hengissä. Kyllähän tuota vieläkin pieninä annoksina, mutta semmoista vedet silmistä turskauttavaa perskeikkanaurua ei tarvi siintä enää etsiä.