Kun kaveri on baut 20 vuotias, F1-joukon yksi nopeimmista, saa kehuja Schumeilta, Todteilta, Saubereilta, Mikoilta jne jne ja ajelee vähäisestä kokemuksesta huolimatta kuin mestari plus saa tehdä työkseen aika monen pojan unelmaduunia, niin Keijon mielestä häntä ei ole tarvis nostaa millekään jalustalle (suosit selvästi jalustaa, Keijo)??? Ohhoh! Keijohan laittaa maailman standardit uuteen uskoon. Kuunnelkaa Keijoa, Keijo kertoo miten homma hoidetaanOriginally posted by Keijo:
<STRONG>En väheksy Kimi Räikkösen luonmnollista lahjakkuutta mutta häntä on turha nostaa vielä korkealle jalustalle koska jäbä on vasta aloittanut F1-uransa. ...Ja annetaan myös arvoa muunkin maalaisille kuin suomalaisille kuskeille,eiks niin? </STRONG>
Originally posted by Keijo:
<STRONG>Olen pahoillani parin kirosanani aiheuttamasta mielenjärkytyksestä mutta mä olen jo tarpeeksi kauan seurannut ton jätkän jälkiviisastelua.Siitä paistaa sellainen sinivalkoinen perseennuoleminen.En väheksy Kimi Räikkösen luonmnollista lahjakkuutta mutta häntä on turha nostaa vielä korkealle jalustalle koska jäbä on vasta aloittanut F1-uransa.Pidetään jäitä hatussa vaan kaikki suomalaiset eikä vaadita liikoja häneltä niin hyvä tulee.Ja annetaan myös arvoa muunkin maalaisille kuin suomalaisille kuskeille,eiks niin? </STRONG>
Lopettakaa heti toisen oikeinkirjoituksesta nälviminen. Ei Keijo ole välttämättä tyhmä.Originally posted by mikæl:
<STRONG>Et ehkä Keijo ymmärtänyt. Sanavälit tulevat välimerkinkin jälkeen, kas näin.</STRONG>
Mikæel varmaan tarkoittaa, että tekstiä on helpompi lukea kun pilkun jälkeen tulee yksi välilyönti ja pisteen jälkeen kaksi. Näinhän meitä on koulussa opetettu ?Originally posted by mikæl:
<STRONG>Et ehkä Keijo ymmärtänyt. Sanavälit tulevat välimerkinkin jälkeen, kas näin.</STRONG>
HehHeh! (Meniks oikein?). Se on kanssa yksi keino helpottaa lukemista, !-merkki ei oikein erotu heti l-merkin jälkeen...Originally posted by AJ:
<STRONG>Varo vaan, ettei sua nyt neuvota, ettei ennen huutomerkkiä ole välilyöntiä ja että huutomerkkejä pitäisi käyttää vain yhtä kerrallaan! </STRONG>
Originally posted by mikæl:
<STRONG>....
Enkä kyllä - varsinkaa tällä näppiksellä - ole jäävi oikeinkirjoituksesta tai virheistä nälvimään, mutta tuo Keijon tapauksen sisältö oli niin kuin ymmärrätte muuta.</STRONG>
Hmm. Mä oon jäävi väitteleen oikeinkirjoituksesta. Lukion päästötodistuksessa äikkä oli 6.Originally posted by mikæl:
<STRONG>Ps - Timppa muuten, ei pisteenkään jälkeen kuin yksi sanaväli! Kahdesta on haittaa.</STRONG>
Keijo hei, älä nyt vedä hernettä nenään, vanhat on unohdettu. Sattuu sitä huonoja päiviä mu(i)llekkin.Originally posted by Keijo:
<STRONG>Mikaelin(ja teidän muidenkin) lapsellisista kommenteista huomaa miten yksinkertaista toukohousujengiä täällä kirjoittelee.En häiritse moisia ylemmyydentuntoisia suomenruotsalaisia homoja älykkäillä kommenteillani enempää!ADIOS! </STRONG>
onko mikælin sukunimi ruotsinkielinen?Originally posted by mikæl:
<STRONG>No joo, mutta jos etunimi on Sergio niin olisi ajatellut sukunimen tulevan tuliperäisestä maasta senkin.</STRONG>
Vau! Pelkkien juttujen perusteella tämä tyyppi päätteli, että me olemme lapsellisia ja yksinkertaisia. Tuon vielä ymmärtää, mutta että vielä sukujuuret ja seksuaalisen suuntauksen saa selville, vaikkei jutuissa mitenkään niihin viitata! Jätkä on MEEDIO!Originally posted by Keijo:
Mikaelin(ja teidän muidenkin) lapsellisista kommenteista huomaa miten yksinkertaista toukohousujengiä täällä kirjoittelee.En häiritse moisia ylemmyydentuntoisia suomenruotsalaisia homoja älykkäillä kommenteillani enempää!ADIOS!