Ei vaan Rubens. Molemmat ajoivat ensimmäisen kiellon ajan 1994-2000, mutta Rubens ajoi myös toisen kiellon aikana 08-09. Ja ajoiko Schumi 1994 ilman elektronisia apuja on sitten vielä kyseenalaista.Jos Schumi palaisi, niin eikö hän olisi kuitenkin pisimpään ilman "elektronisia apuvälineitä" ajanut kuljettaja. Tietenkin siitä on aikaa, mutta Schumi on Schumi.
:idea:Ei vaan Rubens. Molemmat ajoivat ensimmäisen kiellon ajan 1994-2000, mutta Rubens ajoi myös toisen kiellon aikana 08-09. Ja ajoiko Schumi 1994 ilman elektronisia apuja on sitten vielä kyseenalaista.
Ei ajanut, jos kysytään tseitseiltä. Sehän vihjaili et schumin ohjaamo oli "vähän" erilainen ku kakkoskuskin...Ei vaan Rubens. Molemmat ajoivat ensimmäisen kiellon ajan 1994-2000, mutta Rubens ajoi myös toisen kiellon aikana 08-09. Ja ajoiko Schumi 1994 ilman elektronisia apuja on sitten vielä kyseenalaista.
Se "Kettu" ajaa ekassa kisassa vaikka Hamiltonia kylkeen voittaakseen,Monacossa se parkailee autonsa aika-ajoissa keskelle väylää viime sekunneilla ja saa paalupaikan.Viimesessä kisassa se ajelee lopulta kaikkia kylkeen ja voittaa mestaruuden,,,ei onella vaan taidollaJos Schumi palaisi, niin eikö hän olisi kuitenkin pisimpään ilman "elektronisia apuvälineitä" ajanut kuljettaja. Tietenkin siitä on aikaa, mutta Schumi on Schumi.
Olihan se Ruubenikin aika hyvässä vauhdissa viime kaudella, vaikka eläkeläinen jo onkin, eikä taida ihan fyysisesti kunnoltaan Schumin tasolla lukeutua.
Uskon ja luulen, että jos Schumi palaa ja nähdään näitä vaihtelevien olosuhteiden kisoja, niin saa Hamiltonit ym. huomata kuka se kettu olikaan. :ahem:
FIA löysi autosta laitonta softaa, muttei kyennyt todistamaan, että sitä oli käytetty.Ei ajanut, jos kysytään tseitseiltä. Sehän vihjaili et schumin ohjaamo oli "vähän" erilainen ku kakkoskuskin...
Siis sieltä autosta löytyi TC vai niillä oli sellainen valmiiksi kehiteltynä jossain hyllynreunalla? tämä mulle ei ole koskaan selvinnytFIA löysi autosta laitonta softaa, muttei kyennyt todistamaan, että sitä oli käytetty.
"At the council meeting, the governing body also announced that no evidence had been found to suggest Benetton were using illegal electronic systems, but did say that an illegal system did exist, which could be activated at any time."
http://en.wikipedia.org/wiki/Allegations_of_cheating_in_the_1994_Formula_One_season#cite_note-saward-1
Autossa oli luistonesto, jonka sai käyttöön kannettavan tietokoneen avulla. Sovellukseen oli vielä tehty piilovalikko, jonka kautta tämä tapahtui, normaalitilassa valikko oli näkymättömissä. Väitettiin myös, että käyttöönotto olisi ollut tehtävissä lähtöruudukossa painamalla kaasu- ja jarrupolkimia sekä eräitä ohjauspyörän nappeja oikeassa järjestyksessä, mutta tästä ei taida olla todistusaineistoa. Rangaistusta ei tullut, koska FIA ei voinut todistaa käyttöä, eli pelkkä mahdollisuus käyttöön ei tässä tapauksessa riittänyt.Siis sieltä autosta löytyi TC vai niillä oli sellainen valmiiksi kehiteltynä jossain hyllynreunalla? tämä mulle ei ole koskaan selvinnyt
Siis sinänsä tossa ei ole mitään erikoista. Kyllähän noita sääntömuutoksia saa ennakoida kehittämällä teknologiaa, joka saattaa tulla jossain vaiheessa sallituksi.
Eihän tuo yhtään epäilyttävältä kuullosta[...]
In order to enable "launch control", a particular menu with ten options, has to be selected on the PC screen. "Launch control" is not visibly listed as an option. The menu was so arranged that, after ten items, nothing further appeared. If however, the operator scrolled down the menu beyond the tenth listed option, to option 13, launch control can be enabled, even though this is not visible on the screen. No satisfactory explanation was offered for this apparent attempt to conceal the feature.
[...]
Tämähän olisi toteutuessaan liki orgastista. Minulle riittäisi jo Schumin paluu, joka huhuista huolimatta tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. Autot ja renkaat ovat Schumin ajoista tietysti kovasti muuttuneet, mutta jotenkin uskon tai ennemminkin haluan uskoa, että kyllä mestari kunnialla paluustaan selviäisi.Schumin Mersu-sopimuksen ottaisin kyllä ilolla vastaan. Jo nimittäin senkin takia, että jos kyseessä on huhutusti 1v soppari, niin olisipa Kimillä yksi mahdollinen huipputallipaikka ulottuvilla kaudeksi 2011.
Jos Schumi ensi kaudeksi palaa, on tauko ollut "vain" 3 vuotta. Kyllähän tässä hiljattain Badoer palasi kilpakuljettajaksi oltuaan 9 kautta sivussa.Onko muuten formuloiden lähihistoriassa kukaan palannut neljän vuoden tauon jälkeen rattiin? Prost oli vuoden poissa ja Lauda taisi olla kaksikin vuotta.
Kolme vuottahan se vaan oli! Tarkoitin lähinnä noita totaalitauolla olleita kuskeja vaikka eihän Badoer ja Wurz varmaan testikuskeina hirveästi kilometrejä ajaneet. Kyllähän Badoerin kisataidot hieman puutteelliset olivat 9 vuoden tauon jälkeen On muuten semmoinen tauolta paluu-ennätys, jota ei varmaan koskaan tulla rikkomaan.Jos Schumi ensi kaudeksi palaa, on tauko ollut "vain" 3 vuotta. Kyllähän tässä hiljattain Badoer palasi kilpakuljettajaksi oltuaan 9 kautta sivussa.
Mutta ei kyllä ketään "varteenotettavaa" kuljettajaa tule mieleen joka 3v, tai pidemmän tauon jälkeen olisi palannut radoille.