Se ei ole niin yksinkertaista että ..

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
Racer21_90 sanoi:
Uhhhuh - en mä nyt oikein totakaan tarkoittanut (vaikka iso-isä kuolikin kannaksella - talvisodassa) :rolleyes:
Yritetään olla kavereita vaan ;) ja kannatetaan omiamme (ehdotan että aloitetaan vaikka Kimin kannatuksella) :thumbup:
Joo, tuo kirjoitukseni oli ns. äärilaitaa, ja tarkoitin sillä sitä että ei pidä yhtään ihmetellä jos näitä 'omien ajatuksien mestareita' vähän mollataan :D sillä syy täytyy hyväksyä:ahem: Toden puhuen, kannatan Brasiliaa jalkapallon MM kisoissa:thumbup: Syy lienee se että Suomi ei pelaa:D Mutta Italiaa en voi mitenkään(vrt. formula/ferrari) kannattaa jalkapallossakaan:yuck: :jaska: Mutta annetaan kaikkien kukkien kasvaa:thumbup: kuhan eivät nenille tule(ja murjottavat omassa nurkassaan )

Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Enrique sanoi:
Mahdollisesti, mutta onhan se niin, että esimerkiksi oman paikkakunnan rikkaita kadehditaan paljon enemmän kuin jotain ulkomaalaisia. Oletan saman pätevän myös menestyneisiin urheilijoihin.
Ei tämä näkemys ainakaan suoraan korreloi mollauksen määrän kanssa. Tällä logiikallahan tämänkin foorumin pitäisi olla Tifosiklubi :wink:

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Jollain lailla tuntuu että jos esimerkiksi Ferrari ja Shcumi veisi tiukasti voiton Kimin nenän edestä niin suomalainen tifosi sanoisi että - "Mä olen niin tyytyväinen että Ferrari voitti" ja samalla olis jossain kuitenkin tunne että me (suomalaiset) hävittiin. :dunno: