Punaisella on nyt ympyröity kielletty alue, oranssi on sitten alue jossa olisi vielä pari hyvää mutkaa mutta pääsy sinne on hankalaa. Maalistapäin tultaessa matkalla on joen ylitys siltaa pitkin (sininen viiva), minkä luulisi olevan jalan kulkien no-go (paitsi tietty tunti ennen pätkää ja pätkän jälkeen). Lisäksi lähdön kautta voisi mahdollisesti oikaista sinne (ruskea)? Lisäksi juuri tuossa punaisen ja oranssin alueen rajalla on yksi pätkän parhaista katselupaikoista, jossa on vasen ja oikea heti peräkkäin, mutta epäselväksi nyt jäi saako siihen mennä vai ei.
Harju, Halttula ja Vekkula oli tän vuoden heikko saldo. Halttulassa tuli noudatettua tuota Antin peltomutkien vasen oikee suositusta, ja ruskeaa viivaa pitkin 600m hypittiin ojien yli, perkule kun oli yksi iso oja mutta kaatunut puu ojan yli pelasti reitin. Privat aluehan se oli mutta talon emännältä lupa kysyen, no olihan siinä sitten 50 muutakin penkalla. Se vaan noi tolpat tappaa näyttävyyden! Tossakin vasurissa tolppa pudottaa nopeutta jonkun verran kun kiertävät sen muuten hieno paikka, kaatosade sotki, vetomiehet pisti komeita liippejä! Lappihan ajoi tosta 300-400metriä eteenpäin sitten koivuun. Käytiin kuvailemassa. Hyvää tuuria, että tuli keulaan sivusuunnasta koivun kylkeen se osuma. Mielestäni Esupilla oli jo paikassamme vähän hajontaa ajolinjassa siis yliyrittämistä!!
Tämä vuosi meni ilman kommelluksia omalta kohdalta, viim. vuonna tuli perjantaina keskeytys, 9 lääkärireissua ja useita saikkuja, 3 pienimuotoista leikkausta kun sellanen reilunkokoinen paksu 4cm oksan pätkä uppos säärilihakseen syvälle kun hyppäsin kannon päältä kunttaan!! -21 tuli taas kalliiksi kun lainasin kaverin kallista fillaria ja siihen sitten tuli vähän naarmuja, korvasin sen sitten reilusti hänelle!!
Historiasta voi sanoa, että tollasia juttuja ei oo sattunu vaikka rupee olee tiimaa jo n.45 kertaa Jyskälää, yksi on jäänyt välistä! 80-luvun veroistahan tämä touhu ei enää ole (aamuyön usva ja se DBA:n saundi kilometrien päästä). Kyllähän noita 1:siä on hieno kattoo paikassa missä vedetään tosiaan isoakovaa liipissä, hyvä saundi niissä on!
Voi olla et ensv. kokeilen helikopterin penkkiä!!