Secto Rally Finland 2025

nordic man

Well-known member
Pitääpäs verrata vanhoihin kun pääsee kotiin. Joku uusi paikka olisi kiva löytää tälle vuodelle.

nordic man

Well-known member
Luulen että itse koitan Laukaa-Ruuhi x2. Ruuhimäestä etenkin pitää perehtyä joihinkin muihin kuin siihen hyppysuoraan.

TriplaKoo

Member
Tyhmä kysyy, kun ei ole koskaan paikan päällä kyseistä rallia käynyt katsomassa. Onko nuo EK:t nykyään niin suljettu, että rallipassi pakollinen vai pääseekö pätkille vain kävelemällä penkalle kattelee?

Fiesta

Ralliperuna
Sijainti
Porvoo
Tyhmä kysyy, kun ei ole koskaan paikan päällä kyseistä rallia käynyt katsomassa. Onko nuo EK:t nykyään niin suljettu, että rallipassi pakollinen vai pääseekö pätkille vain kävelemällä penkalle kattelee?
No voihan se olla että jostain polkua pitkin kävelemällä keskelle pätkää voi päästä ilman tarkastusta, mutta isommissa risteyksissä on parkit ja lipuntarkastukset järjestetty. Ja ainakin itse maksan jos se mahdollistaa rallin järjestämisen jatkossakin.

nordic man

Well-known member
On noita lippujen tarkisteluita nykyään lisätty. Jostain puskasta pääsee ilmaiseksi, ehkä. Mutta suosittelen myös lippua ostamaan ihan kyllä.

Edellinen perustelikin ihan hyvin.

JoneZi

User
Omalle kohdalle sattunut yllättävän monta kertaa viime vuosina ettei lippuja ole ollut kukaan myymässä tai passeja kyselemässä, vaikka ihan tietä pitkin kulkenut. Ehkä olen vaan niin aikaisin liikenteessä.

Lupatarkastaja

Well-known member
Järjestysmiehillä on oikeus myös pyytää näyttämään pääsylippua. Eipä tarvitse sitä asia murehtia, jos rallipassi roikkuu kaulassa. Vaan totta sekin, että ei oo järkkäreitä enää entiseen malliin.

Lipuntarkistuksiin liittyen mun lemppari oli 2023 pölyisessä Itärallin perjantai-illassa. Siellä järkkäri tuli jotain tuntia ennen pätkän alkua tarkastelemaan lippuja ja ne kenellä ei lippua ollut, ostivat lipun. Ei auttanut selitys käteisen puuttumisesta, kun järkkärillä oli maksupääte ja ek-lippuja ostettiin lähimaksulla.