Secto Rally Finland 2025

Ambomaan Mambo

Well-known member
WRC kertoilee Facebookissa, että Ogier on mukana Suomessa. Tänään ilmeisesti päättyy kisaan ilmoittautuminen
Tarkoittaisiko tämä sitten sitä, että Oliver ei saisikaan ykköskorin autoa? Aika monta Toyotaa alkaisi olemaan jo viivalla Ogierin myötä.

Toki Jyväskylään jos johonkin Toyotalla on niitä autoja mahdollista viivalle toimittaa...

jjx

Well-known member
Ogierhan lupasi viimeisimmän jyskälän jälkeen, että se on viimeinen jyskälä.....näin se mieli muuttuu. Kaipaako lisää haasteita...

Edit: Hän uhosi '21 että nou moor jyskälä.....

Viimeksi muokattu:

Ambomaan Mambo

Well-known member
Minä kuulkaas sanon että Ogier starttaa sinne siksi että saadaan Kallen eteen yksi auto lisää putsaamaan latua, ja Kallelle viimein se kotikisan voitto!

• Like
Reaktiot: jjx

toozi

Well-known member
Ogierhan lupasi viimeisimmän jyskälän jälkeen, että se on viimeinen jyskälä.....näin se mieli muuttuu. Kaipaako lisää haasteita...
No nyt olis se tuhannen taalan paikka ottaa se mestaruus. Ogilta se vois hyvin onnistua vajaallakin kaudella.

jjx

Well-known member
No nyt olis se tuhannen taalan paikka ottaa se mestaruus. Ogilta se vois hyvin onnistua vajaallakin kaudella.
Luulen, että maailmanmestaruus ei häntä niinkään kiinnosta, koska se olis hänelle liian helppo saavutus, mut jyskälän voitto on huomattavasti paljon vaikeampi saavuttaa joten siinä on enemmän haasteta ja hän ehkä kaipaa haasteita. Tottapuhuakseni luulen, että häntä itseään tylsistyttää kun ei oo kunnon haastetta, nyt hän saa kunnon haasteen

cesar

Well-known member
Luulen, että maailmanmestaruus ei häntä niinkään kiinnosta, koska se olis hänelle liian helppo saavutus, mut jyskälän voitto on huomattavasti paljon vaikeampi saavuttaa joten siinä on enemmän haasteta ja hän ehkä kaipaa haasteita. Tottapuhuakseni luulen, että häntä itseään tylsistyttää kun ei oo kunnon haastetta, nyt hän saa kunnon haasteen
Yksi Jyskälän voittohan Ogilta löytyy, mutta en jaksa uskoa, että lähtee nyt Jyväskylään sen voitto mielessä. Vaatii kuitenkin sellasta ns. tappoyrkkää, että tuskin haluaa lähteä enää hulluttelemaan ns. Tänakin ja Kallen kyytiin. Taisi tuo Ogi joskus ääneenkin sanoa, että ihan reikäpäähulluttelua ei enää harrasteta, koska perhettä ja ikää yms..

• Like
Reaktiot: jjx

Tiekirja

Well-known member
Yksi Jyskälän voittohan Ogilta löytyy, mutta en jaksa uskoa, että lähtee nyt Jyväskylään sen voitto mielessä. Vaatii kuitenkin sellasta ns. tappoyrkkää, että tuskin haluaa lähteä enää hulluttelemaan ns. Tänakin ja Kallen kyytiin. Taisi tuo Ogi joskus ääneenkin sanoa, että ihan reikäpäähulluttelua ei enää harrasteta, koska perhettä ja ikää yms..
Taitaa niitä voittoja kuitenkin kaksi olla. 2013 ja 2024.

Arskarally

Well-known member
Pettymyshän tämä määrä on, osansa varmaan sillä ettei ilmoittautumisen alkua tunnuttu mainostetun aikanaan missään. Osattiinko uudet kuskit ohjata ilmoittautumaan oikeaan paikkaan?

Lupatarkastaja

Well-known member
Pettymyshän tämä määrä on, osansa varmaan sillä ettei ilmoittautumisen alkua tunnuttu mainostetun aikanaan missään. Osattiinko uudet kuskit ohjata ilmoittautumaan oikeaan paikkaan?
Jos suunnittelee ajavansa Jyskälän, eikä keksi, miten sinne ilmoittaudutaan, niin ehkä ihan hyvä, ettei ehdikään mukaan.

Ihan perusmäärähän tuo on. Ei riemua, jos ei pettymyskään.