Seiskan kansikuva-toikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pidetään Lööpitys-toikki puhtaana ja pistetään Seiskan kansikuva (huom! 72) tänne.

Voimassa oleva kansikuvatus:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Heh, pitää se olla se rahanhimo muuten ihan helvetillinen kun antaa laittaa ittestään kuvan happinaamarissa viikkolehden KANTEEN!

Ja tuskin se Tuksun sisko tuota kuvaa on ottanut, vaan paikallahan on ollut joku Seiskan kuvaaja. Onkohan tehty vähän dramitisointimielessä vielä, sillä tuskin sinne teholle pääsee paljoa kuvaamaan?:eek:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Heh, pitää se olla se rahanhimo muuten ihan helvetillinen kun antaa laittaa ittestään kuvan happinaamarissa viikkolehden KANTEEN!
Meinaakko, että siltä on kysytty ja kuvasta päätellen on ollut kykenevä vastaamaan :D? Onkohan Tuksulla joku kuukausipalkkadiili kuin jollan Nykäsellä?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meinaakko, että siltä on kysytty ja kuvasta päätellen on ollut kykenevä vastaamaan :D? Onkohan Tuksulla joku kuukausipalkkadiili kuin jollan Nykäsellä?
Kyllä mä luulen että on.:ahem: Ei sitä ilman lupia nyt ihan tommosia vois laittaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se on joko CPAP tai kaksoispainelaiteen maski. Niissä maskin pitää olla tiivis ja kunnon remmeillä kiinni. Happimaski sen sijaan on tuommoinen:

:ahem:
Jääkiekossa maskimiehellä ei ole maskia lain. Pelkkä visiiri vaan.:eek:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kyllä mä luulen että on.:ahem: Ei sitä ilman lupia nyt ihan tommosia vois laittaa.
Mä kyllä luulen, että lehdet pistää ihan mitä kuvia ne itte haluaa kanteensa (kuvia joihin heillä oikeudet) kuten pappparazzi-kuvat, joiden julkaisemiseen kannessa ei varmasti ole saatu kuvattujen lupaa. Toki tuossa on täytynyt saada lupa kuvaamiseen tai sitten sisko on ne lehdelle myynyt....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä kyllä luulen, että lehdet pistää ihan mitä kuvia ne itte haluaa kanteensa (kuvia joihin heillä oikeudet) kuten pappparazzi-kuvat, joiden julkaisemiseen kannessa ei varmasti ole saatu kuvattujen lupaa. Toki tuossa on täytynyt saada lupa kuvaamiseen tai sitten sisko on ne lehdelle myynyt....
Niin, eikös julkisuudessa ulkona saa kuvata 'ihan' vapaasti, mutta ei yksityisissä tiloissa?:doubtful:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku

Ja tuskin se Tuksun sisko tuota kuvaa on ottanut, vaan paikallahan on ollut joku Seiskan kuvaaja. Onkohan tehty vähän dramitisointimielessä vielä, sillä tuskin sinne teholle pääsee paljoa kuvaamaan?:eek:
Joo ja jotenki näyttää viel et noi hihnat on veetty tohon naamalle aivan päin vittua. :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mä en kyllä nähnyt tuossa kuvassa Matti Nykäsen lisäksi muita naamareita.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.