Meinaakko, että siltä on kysytty ja kuvasta päätellen on ollut kykenevä vastaamaan ? Onkohan Tuksulla joku kuukausipalkkadiili kuin jollan Nykäsellä?Heh, pitää se olla se rahanhimo muuten ihan helvetillinen kun antaa laittaa ittestään kuvan happinaamarissa viikkolehden KANTEEN!
Se ei ole HAPPINAAMARI.Heh, pitää se olla se rahanhimo muuten ihan helvetillinen kun antaa laittaa ittestään kuvan happinaamarissa viikkolehden KANTEEN!
Kyllä mä luulen että on.:ahem: Ei sitä ilman lupia nyt ihan tommosia vois laittaa.Meinaakko, että siltä on kysytty ja kuvasta päätellen on ollut kykenevä vastaamaan ? Onkohan Tuksulla joku kuukausipalkkadiili kuin jollan Nykäsellä?
Onko se PIERUNAAMARI?Se ei ole HAPPINAAMARI.
Juhani Palmun raha-asiat ja Hannele Laurin kauneusleikkauksetkin ovat olleet hetken taka-alalla.:thumbfh:
Se on joko CPAP tai kaksoispainelaiteen maski. Niissä maskin pitää olla tiivis ja kunnon remmeillä kiinni. Happimaski sen sijaan on tuommoinen:Onko se PIERUNAAMARI?
Jääkiekossa maskimiehellä ei ole maskia lain. Pelkkä visiiri vaan.Se on joko CPAP tai kaksoispainelaiteen maski. Niissä maskin pitää olla tiivis ja kunnon remmeillä kiinni. Happimaski sen sijaan on tuommoinen:
:ahem:
Mä kyllä luulen, että lehdet pistää ihan mitä kuvia ne itte haluaa kanteensa (kuvia joihin heillä oikeudet) kuten pappparazzi-kuvat, joiden julkaisemiseen kannessa ei varmasti ole saatu kuvattujen lupaa. Toki tuossa on täytynyt saada lupa kuvaamiseen tai sitten sisko on ne lehdelle myynyt....Kyllä mä luulen että on.:ahem: Ei sitä ilman lupia nyt ihan tommosia vois laittaa.
Niin, eikös julkisuudessa ulkona saa kuvata 'ihan' vapaasti, mutta ei yksityisissä tiloissa?:doubtful:Mä kyllä luulen, että lehdet pistää ihan mitä kuvia ne itte haluaa kanteensa (kuvia joihin heillä oikeudet) kuten pappparazzi-kuvat, joiden julkaisemiseen kannessa ei varmasti ole saatu kuvattujen lupaa. Toki tuossa on täytynyt saada lupa kuvaamiseen tai sitten sisko on ne lehdelle myynyt....
Älä kuule vitsaile. :mad_old: Minä tiedän nämä paremmin kuin sinä, koska käytän itse tuommoista. :frank:Jääkiekossa maskimiehellä ei ole maskia lain. Pelkkä visiiri vaan.
Mä meen kohta kasaamaan spirometrin suukappaleita muutaman tuhatta tsibaletta.:ahem:Älä kuule vitsaile. :mad_old: Minä tiedän nämä paremmin kuin sinä, koska käytän itse tuommoista. :frank:
Joo ja jotenki näyttää viel et noi hihnat on veetty tohon naamalle aivan päin vittua.Heh, pitää se olla se rahanhimo muuten ihan helvetillinen kun antaa laittaa ittestään kuvan happinaamarissa viikkolehden KANTEEN!
Ja tuskin se Tuksun sisko tuota kuvaa on ottanut, vaan paikallahan on ollut joku Seiskan kuvaaja. Onkohan tehty vähän dramitisointimielessä vielä, sillä tuskin sinne teholle pääsee paljoa kuvaamaan?
Moe on ottanut nuo kuvat. :ahem:Joo ja jotenki näyttää viel et noi hihnat on veetty tohon naamalle aivan päin vittua.
Vaikka yhdennakoisyys on ilmiomainen, kylla se vittu on paljon alempana. Tuo on sen naama...Joo ja jotenki näyttää viel et noi hihnat on veetty tohon naamalle aivan päin vittua.
Mun mielestä vittu on ihan eri päässä, mutta mitäpä minä näistä tietäisin...Joo ja jotenki näyttää viel et noi hihnat on veetty tohon naamalle aivan päin vittua.
Paina sitä nappulaa Esc:in ja F1:n välissä...Mä en kyllä nähnyt tuossa kuvassa Matti Nykäsen lisäksi muita naamareita.