:doubtful::doubtful::doubtful:Mä en kyllä nähnyt tuossa kuvassa Matti Nykäsen lisäksi muita naamareita.
Ennen lehdet nimettiin pressojen mukaan: Urkki & Manu. Kas kun ei ole Tarzaa kun sehän olisi hyvä nimi 'naistenlehdelle'.Ei mua haittaa seiska-lööpit lööpitystoikissa. Olkoon mun puolesta ne siellä ja laitetaan tänne lisää noita rattoja. :ahem:
Karzan oli muuten paljon parempi sarjis kuin Tarzan :frank:Ennen lehdet nimettiin pressojen mukaan: Urkki & Manu. Kas kun ei ole Tarzaa kun sehän olisi hyvä nimi 'naistenlehdelle'.
Jaa, olihan sille jo lehti:
Moon pöllinyt nappulana Karzanin kaupasta. Munissa kuljetin pois kaupasta...Karzan oli muuten paljon parempi sarjis kuin Tarzan :frank:
ei varmaan oo enää olemassakaan tuota?
*paheksuu*Moon pöllinyt nappulana Karzanin kaupasta. Munissa kuljetin pois kaupasta...
Ei kuitenkaan jo punnittuaan aviisin laittanut siihen lisää sivuja. Se on törkeetä.Nomi kartsan pöllinyt muksuna:nope:
Pöllin muuten kartsankin kerran - vähän vanhempana muksuna..no tää tuli hivenen myöhässä.Nomi kartsan pöllinyt muksuna:nope:
Jätkällä kävi flaksi! 7-otsikossa?!? Mitä tästä voi päätellä?
No voi perhana! En muistanut hymiön varsinaista merkitystä! Tarkoitukseni oli käyttää sitä "tässä yritän parhaani mukaan hieman nostaa kissoja pöydälle ja kylvää vastakkainasettelua, josko saataisiin raivokkaita sananvaihtoja ja mahdollisimman paljon tunteiden kuohuntaa - tämän kaiken teen tietenkin täysin viattomana ja ulkopuolisena tarkkailijana, joka ei itse osallistu vääntöön" -hymiönä.Jätkällä kävi flaksi! 7-otsikossa?!? Mitä tästä voi päätellä?
Eiks toi ole pikemminkin joku :jaska: taiNo voi perhana! En muistanut hymiön varsinaista merkitystä! Tarkoitukseni oli käyttää sitä "tässä yritän parhaani mukaan hieman nostaa kissoja pöydälle ja kylvää vastakkainasettelua, josko saataisiin raivokkaita sananvaihtoja ja mahdollisimman paljon tunteiden kuohuntaa - tämän kaiken teen tietenkin täysin viattomana ja ulkopuolisena tarkkailijana, joka ei itse osallistu vääntöön" -hymiönä.
Mitähän TUOSTA sitten pitäisi päätellä?!?No voi perhana! En muistanut hymiön varsinaista merkitystä!