Seiskan kansikuva-toikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ei mua haittaa seiska-lööpit lööpitystoikissa. Olkoon mun puolesta ne siellä ja laitetaan tänne lisää noita rattoja. :ahem:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ei mua haittaa seiska-lööpit lööpitystoikissa. Olkoon mun puolesta ne siellä ja laitetaan tänne lisää noita rattoja. :ahem:
Ennen lehdet nimettiin pressojen mukaan: Urkki & Manu. Kas kun ei ole Tarzaa kun sehän olisi hyvä nimi 'naistenlehdelle'.

Jaa, olihan sille jo lehti:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Sami Sarjula
kaahasi korttinsa!

Tv-tähti Vappu Pimiä
Poliisi taltutti perheriidan!

Harri Ollin
Pahoinpitely käräjille!

Matti uunoili Kanarialla!

Linnan juhlien karmeimmat asut
Tanja, halpa makkarankuori!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hähää...Tuksulla blogi Seiskassa. Kirjoittaako se sitä naamari päällä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ennen lehdet nimettiin pressojen mukaan: Urkki & Manu. Kas kun ei ole Tarzaa kun sehän olisi hyvä nimi 'naistenlehdelle'.

Jaa, olihan sille jo lehti:
Karzan oli muuten paljon parempi sarjis kuin Tarzan :frank:

ei varmaan oo enää olemassakaan tuota? :rolleyes:

Ace17

Acenteella
Jätkällä kävi flaksi! 7-otsikossa?!? Mitä tästä voi päätellä?
No voi perhana! En muistanut hymiön varsinaista merkitystä! Tarkoitukseni oli käyttää sitä "tässä yritän parhaani mukaan hieman nostaa kissoja pöydälle ja kylvää vastakkainasettelua, josko saataisiin raivokkaita sananvaihtoja ja mahdollisimman paljon tunteiden kuohuntaa - tämän kaiken teen tietenkin täysin viattomana ja ulkopuolisena tarkkailijana, joka ei itse osallistu vääntöön" -hymiönä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
No voi perhana! En muistanut hymiön varsinaista merkitystä! Tarkoitukseni oli käyttää sitä "tässä yritän parhaani mukaan hieman nostaa kissoja pöydälle ja kylvää vastakkainasettelua, josko saataisiin raivokkaita sananvaihtoja ja mahdollisimman paljon tunteiden kuohuntaa - tämän kaiken teen tietenkin täysin viattomana ja ulkopuolisena tarkkailijana, joka ei itse osallistu vääntöön" -hymiönä.
Eiks toi ole pikemminkin joku :jaska: tai :mad:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.