Hiljalleen voisivat alkaa huomioimaan alla olevan rengasseoksen vaikutusta aika-ajotilanteeseen. Nytkin Kiinan aika-ajon kolmososuudessa Massa ajeli tilapäisesti kärkeen pehmeämmillä renkailla muiden kärkikuskien ajellessa kovilla.
Ja tuo kärkiaika kun sattui tukemaan omia uumoiluja, niin tokihan tuossa sitten saatiin vain lisää löylyä kiukaille eikä tajuta tuollaista ihan perusasiaa kuin rengasvalintaa. Vielä kun se valkoinen raita on niin pirun helppo nyt havaita että ei ole enää siitäkään kiinni.
Sitten Hamiltonin petratessa viimeisellä vedollaan ensimmäisen sektorin aikaansa kahdella kymmenyksellä jälleen Osku hehkuttaa, että huikea aika tulossa ja tuo parannus tulee vain siitä, että auto on kevyempi (selostajat olivat juuri päässeet hehkuttamasta sitä, että 10 litraa enemmän polttoainetta merkitsee huikeaa neljää kymmenystä kierrosajassa, ja tuo Hamiltonin aikapetraus näytti äkkiseltään mukavasti alleviivaavan tuota hienoa selostajien asiaselvitystä). Ja alla siis tietenkin pehmeämmät renkaat kun aikaisemmilla vedoilla oli ollut kovempi nakki. :jaska: