Sepang Rataesittely

f1.

Well-known member
Liittynyt
17.3.2006
Viestit
899
Sijainti
Different World
hahah... loistavia nuo pilalle menneet ja hyvä oli tuo esittelykierros. :thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jonkki sanoi:
Ei ollut lunttilappua ja ihan päästä heitin, mutta ei todellakaan onnistunut ekalla kerralla :D. Tommosen tekaisin epäonnistuneista pätkistä. Yritin siis joka kerta vetää koko kierroksen alusta loppuun kerralla ja jos vikassa mutkassa sanoin jotain väärin niin piti aloittaa alusta. Turhauttavaa oli kyllä joskus :).
Tiedän tunteen. Nauhoitin aikoinaan bändin kanssa demoja. Mitään digitaalisia editointimahdollisuuksia ei ollut olemassakaan vielä, vaan se oli purkkiin tai uusiksi.

Todella hyvin ilman lunttilappua. On tuossa pitänyt ilmeisesti ainakin miettiä etukäteen mitä missäkin mutkassa aikoo sanoa.
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
Hieno rataesittely. :alppu: Nyt ei enää muuta kun foorumin paras F1 asiantuntija völjyyn ja viestiä maikkarille niin saadan saari ja mustakiikari vaihdettua. :D
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Jonkki sanoi:
Edit: tämä siis sen takia että ei tarvitsisi pikkupätkiä synkata jossain videoeditorissa koko päivää ja äänitasot saattas vaihdella jne.
Miksi niin tarvitsisi tehdä? Ajat kierroksen, nauhotat sen ja peliäänet suoraan siitä, sitten katsot replaytä (äänet pois) ja nauhotat selostuksen mikkiin. Riippuu mitä editointiohjelmaa käytät mutta luulisi alkeellisemmassakin saavan kaksi ääniraitaa päällekkäin. Sama siis kai miten sen tekee, mutta luulisi näin selviävän vähemmällä "uudelleen otolla" :)
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jatka Jonkki samaan malliin. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kyllä noi katsottua tulee ihan varmasti!

Ei onnistuis ainakaan tältä pölvästiltä selostus noin sulavasti!

Kannattaa tosiaan välttää täytesanojen ja suuntien turhaa käyttöä, mutta se vaatii rutiinia, joka tulee kyllä ajan kanssa.

:thumbup:
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Mahtaiskohan maksaa vaivaa järjestää tällasta F1 forum kisaa vaikkapa Lauantaisin kisaviikonloppuina? Pelinä rFactor ja modista voitais tapella, vaihtoehtoja on jokunen. (Itse varmaan suosin MMG:n viimeisintä, taisivat tämän vuoden "skinit" julkaista jo sille)
Eli siis montako rFactorin omistavaa simukuskia löytyy ja olisko kiinnostusta?
Varmaan pystyn itse hostaamaan 15 asti mutta tosin serverinkin varmasti saan tarvittaessa järjestymään, riippuu miten oman yhteisön kisoja silloin on.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Drunken Predator sanoi:
Mahtaiskohan maksaa vaivaa järjestää tällasta F1 forum kisaa vaikkapa Lauantaisin kisaviikonloppuina? Pelinä rFactor ja modista voitais tapella, vaihtoehtoja on jokunen. (Itse varmaan suosin MMG:n viimeisintä, taisivat tämän vuoden "skinit" julkaista jo sille)
Eli siis montako rFactorin omistavaa simukuskia löytyy ja olisko kiinnostusta?
Varmaan pystyn itse hostaamaan 15 asti mutta tosin serverinkin varmasti saan tarvittaessa järjestymään, riippuu miten oman yhteisön kisoja silloin on.
Mikäli ajaminen kiinnostaa niin suosittelen piipahtamaan osoitteessa http://www.trellet.net, siellä on sekä Formula 1 1979 -kausi ja BMW E21 kausi menossa. Molempiin otetaan vielä kuljettajia. Tuolla on paljon porukkaa myös F1-forumilta. Jos irkin käyttö on tuttua niin käy myös #trellet.net -kanavalla ircnetissä.

http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=25478

ps. molemmista sarjoista on myös suorat lähetykset ja vanhoja kisoja voit katsella esim täältä.
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Olen minä tuolla trelleissä ollut ikiajat rekisteröitynä ja vähän jotain kirjotellutkin. (Asialliseen esittelyviestiin ei tainnut tulla yhtään vastausta joten ei kauhean tervetullutta oloa tehnyt) Itse olen ylläpitäjänä simjunkies.org poppoossa joten on noita vakavempia liigoja tullut ajettua mutta lähinnä ajattelin jotain, "just for the laugh" asenteella.
Pitääpä käydä taas tutkimassa mitä trelleissä nykyään tapahtuu. :)
 
Ylös