Kiesus näitä säätäjiä.Kyllä sitä jarrubalanssia taaksepäin otetaan kun halutaan että auto kääntyilee.
Pidon rajoilla siinä mennään ja jarrubalanssi on lähtökohtaisesti niin takana, kun mahdollista niin että kiesi pysyy vielä jarrutuksessa lapasessa.Kiesus näitä säätäjiä.
Asfaltilla ei todellakaan käännetä autoa luisulla, piste.
"Drivers can adjust the brake migration on a corner-by-corner basis through a rotary switch on their steering wheel. Just before the turning point you could move the brake bias almost entirely to the rear to give the car a bit of oversteer, allowing it to turn more quickly - similar to the effect of pulling the hand brake in a road car."Kiesus näitä säätäjiä.
Asfaltilla ei todellakaan käännetä autoa luisulla, piste.
Ok, perun sanani, mutta tuota tuskin käytetään kisassa, vaan aika-ajoissa, jolloin rengaskulumaa esim ei tarvitse välittää."Drivers can adjust the brake migration on a corner-by-corner basis through a rotary switch on their steering wheel. Just before the turning point you could move the brake bias almost entirely to the rear to give the car a bit of oversteer, allowing it to turn more quickly - similar to the effect of pulling the hand brake in a road car."
Mersun F1 talli kertoo jarrujen saloista
Useita kertoja per kierros.Ok, perun sanani, mutta tuota tuskin käytetään kisassa, vaan aika-ajoissa, jolloin rengaskulumaa esim ei tarvitse välittää.
Moi Horner!Minäkin toivon että Sergio nousee haastamaan Maxin. Minulla on luottavainen olo Sergion suhteen ensi kaudellakin koska hänellä on sopimus.