Seuraatko kaikki mahdolliset lähetykset?

Riittääkö mielenkiinto kisavkl alusta loppuun?

  • Kyllä - helposti. Kaikki mahdollinen ja mahdoton katsotaan.

    Äänet: 24 24,7%
  • Kyllä - mutta ei pakosta. Todellinen mielenkiinto alkaa aika-ajoista

    Äänet: 38 39,2%
  • Ei - harjoitukset eivät juurikaan kiinnosta. Tulokset tarkistan. Aika-ajot ja kisa.

    Äänet: 18 18,6%
  • Ei - harjoitukset ovat täysin yhdentekeviä. Ainoastaan aika-ajot ja kisa.

    Äänet: 12 12,4%
  • Ei - Harjoitukset ja aika-ajot eivät kiinnosta. Jälkimmäisten tulosten pohjalta kisaan.

    Äänet: 5 5,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    97

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Eli jaksatko innostua F1-kisaviikonlopuista ensimmäisistä harjoituksista - tai paremminkin sanoen jo torstain valmisteluista - sunnuntain lehdistötilaisuuteen television, tai muun äärellä?

Itse tunnustan, että perjantain harjoitukset katson vaakatasossa sohvan pohjalta - jos yleensä olen tuolloin vastaanottimen ääressä. Samoin on tilanne lauantain aamuharjoitusten. Vasta kun tullaan saman päivän aika-ajoihin, ruudun ääreen liimaudutaan tiiviisti täydellä huomiolla. Samaten kisassa - oli se miten tylsä tahansa - ei ruudun äärestä voi poistua.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Noista vaihtoehdoista lähimpänä minun suhtautumistani on kyllä ylimmäinen. Vapaat harjoitukset ovat olleet osasyynä niin digiboksin, F1+-paketin kuin nyt Maikkarin kanavapaketin hankintaan. Se, että perjantain harjoitukset tulevat useimmiten työaikaan tietenkin rajoittaa niiden seuraamista suorana, mutta sopivasti yhdistämällä ruokatuntia, etätöitä ja joustavaa työaikaa aika paljon näkee kuitenkin livenäkin.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ensimmäiset harjoitukset ovat TV:n välityksellä aivan pirun tylsää seurattavaa. Pulkkinen höpisee niitä näitä, eikä mitään kokonaiskuvaa synny. Harjoitusten osalta kiinnostaa enemmän data. Vapaat harjoitukset katson vain silloin kun sattuu olemaan vapaata aikaa. Yleensä vapaiden harjoitusten ajankohtana tuota aikaa ei ole.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Harjoituksia varten TVU:sta ei yleensä löydy kanavaa joten ne jäävät katsomati.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9289
Perjantaina tulee oltua vielä opiskelemassa, joten harkat jäävät helposti näkemättä. Enkä niistä sen kummemmin perusta. En myöskään harjoitusten takia herää erityisen aikaisin, aika-ajot ja kisa tulee kyllä katsottua normaalisti suorana myös silloin, kun kisataan Australiassa.

Tällä kaudella Bahrainin 3. harjoitukset on vissiin ainoat mitkä olen katsonut vapaista harkoista.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Jos on aikaa niin tulee katseltua. Tosin harjoitukset tulee seurattua vähemmän intessitiivisemmin. Aikoa-ajoihin laitetaan jo kuulokkeet päähän ettei kakaroiden ja vaimon hölinät häiritse.
 

poko

Well-known member
Liittynyt
17.4.2005
Viestit
1231
Aika-ajot ja kisa. Harjoituksiin ei pahemmin streamia löydy, tuskin muutenkaan niitä viitsisin katsoa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toiseksi alimmainen. Harjoituksia harvakseltaan seuraan, ja yleensä tulee katsottua niistä vain tulokset.. edit: Vastasinko nyt väärin, kun VÄHÄN kiinnostaa harjoituksetkin:thumbfh:
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Valitsin ylimmän vaihtoehdon. Tosin ihan samanlaista innostusta harjoitusten seuraamiseen, kuin ensimmäisen kisan aikoihin, ei ole. Mukavahan noita tallien voimasuhteita on arvailla harjoitusten aikana. Kunnes sitten kaikki kääntyy lähes päälaelleen aika-ajoissa. :rolleyes:
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Kaikki katsotaan. En välttämätä katso treenejä livenä, mutta otan kaikki nauhalle..siis kovolle ja katselen sitten sopivassa välissä. Enemmän = parempi :alppu:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Kyllä mutta jos joku sessio jää näkemättä niin se joko nauhotetaan tai imutetaan. :alppu:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Vastasin aika-ajot ja kisa. Noi vapaat on vähän juupajaapa. Ei niistä voi oikein vetää mitään johtopäätöksiä. Kauden alussa kuten nyt kolme ekaa kisaa katselin niitä, Formuloiden vieroitusoireita vähetääkseni.
 

Formulafani 90

Well-known member
Liittynyt
3.3.2007
Viestit
77
Itse olen seurannut kaikki mahdolliset lähetykset formuloista ,jos vain olen voinut niin vuodesta 1993-94 lähtien kun MTV3 alkoi lähettämään vapaat harjoitukset ja aika-ajot ynnä muut suorina. Aiemmin katsoin aika-ajon koosteita ,joita näytettiin vuosina 1989-1992 ja 93 kauden loppupuolelle asti ja vapaiden harjoitusten koosteet vuodesta 93 lähtien. Nämä lähetettiin TV3:lta tai MTV3:lta. Lehdistötilaisuudet on myös tullut katsottua myös vuodesta 1994 lähtien näihin päiviin asti. Tosin katsoin kylläkin jo kaapelikanavien lehdistötilaisuudet jo vuodesta 1989 asti. Suomessa todellakin alettiin yleismäärin näyttää LT:tä eli lehdistötilaisuutta vasta vuonna 1994 ja vain harvakseltaan tätä ennen. Kisalähetyksiä olen seurannut itse jo ainakin vuodesta 1984 ja tätä aiemmin vain sattumanvaraisesti.
 

Ovaali

Well-known member
Liittynyt
18.2.2007
Viestit
341
Hahaa. Olen kerrankin enemmistössä.

Harjoitusten seuraaminen riippuu aika paljon siitä, missä ajetaan. Ja milloin.

Esim. Australian avauksen yhteydessä katsoin jokaisen session, mutta Malesiassa moinen mässäily ei enää jaksanut innostaa.
Nyt Barcelonassa en aio kaikkia harjoituksia seurata, kun taas esim. Monacosta katson kaiken mahdollisen.

Itse F1 kilpailua en ole missannut teeveestä kertaakaan sen jälkeen, kun maikkari alkoi niitä v.1994 alusta näyttämään.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Ovaali sanoi:
Itse F1 kilpailua en ole missannut teeveestä kertaakaan sen jälkeen, kun maikkari alkoi niitä v.1994 alusta näyttämään.
Get a life :p
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Törni sanoi:
Elämä on yliarvostettua. ;)

Sitäpaitsi, ehtiihän sitä "elää" formulaviikonloppujen ulkopuolella aivan mainiosti. Jos "elämä" on sitä, ettei mikään saa olla kovin tärkeää, niin ei kiitos. Joitain asioita täytyy ihmisellä olla, jotka kiinnostavat ja innostavat. Jos taas laskee "elämäksi" vain ne asiat, jotka juuri minua (tai sinua, tai Törniä) kiinnostavat, niin sortuu kapeakatseisuuteen.
 
Ylös